Gezocht...mooie naam!

Mijn zussen en ik hebben alledrie en bijbelse naam. Een van mijn zusjes heet ook Esther. Ik (Ruth) ben de oudste, en de jongste heet Liesbeth (eigenlijk Elizabeth).
Mijn ouders hebben bewust voor bijbelse namen gekozen. Het zoontje van mijn zusje heet trouwens Job. Vind ik ook een mooie naam. Voor mijn man hoeft dit niet zonodig, vandaar dat wij dus geen bijbelse namen hebben gekozen.

familyberry is inderdaad een hele leuke uitgebreide site.je kunt er veel vinden,netjes per categorie.
heb je al een idee eveline?je maakt me nieuwschierig
wel grappig dat je hem/haar   nu mini noemt haha.moet ik onthouden.

heee, die familyberry is echt leuk! Als ik die eerder gekend had....
Wij zijn op huwelijksreis naar Nieuw Zeeland geweest en hebben er 'iets' mee, we zouden graag terug willen, maar dat zal nog wel even duren, helaas. Maar ik heb even bij de maori namen gekeken. Veel niet leuk, maar ook een aantal erg leuke. Weer net iets anders dan hier! Misschien had Loek dan wel anders geheten...

Leuk voor een volgende!

hoi eveline,

ik ben zelf gek op namen die niet veel voorkomen of tja gewoon erg mooi klinken, al zeg ik het zelf.
komen ze,

Mijn eerste ( overleden helaas) dochter heet Naomi
mijn meissie van 5 maanden heet : Alana Ingrid Christina, de laatste 2 naar de oma's vernoemd.
en dan mijn katten want tja die hebben ook wel namen die bij een kind kunnen.
Mayda en Dunya.
zijn dan wel van de  katten de namen maar ach dat weet niemand dan toch hahaha.

of misschien is mijn naam leuk? Miranda

groetjes Miranda

Hoi meiden,

Bedankt voor het meedenken! Ik ga nog wel wat meer uitgebreid op al die sites neuzen. Wat het nog moeilijker maakt: met de eerste 2 voorletters moet ik oppassen dat je geen gekke woorden krijgt... Maar gelukkig zit mini waarschijnlijk nog  7 maandjes in mijn buik, dus we hebben nog wel even!

Liefs,

Eveline

Terug
Bovenaan