Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Nanuk ja vind het ook lastig hoor. Ik begin het nu wel te herkennen. Je hoort ook verhalen waar vrouwen de eisprong niet kunnen vinden maar zwanger worden dus dat kan ook altijd nog :)

@Lis Ik ga voor je duimen ? Vervelend zo n korte cyclus, maar gelukkig is het aan het herstellen en nu weer een beetje normaal

@hart ? altijd een grote teleurstelling

Ben benieuwd of het bij ons deze ronde is gelukt. Gister een positieve smiley en geklust maar 1x is natuurlijk een kleine kans. Nu wachten tot de 17e.
 
@lis balen dat je cyclus zo van slag was! Ik hoop dat het snel raak is!

@hart wat jammer!! We blijven duimen

@flora hopelijk blijft de menstruatie uit! Wat spannend!
 
@flora @nanuk dankjulliewel! Lief ? ik hoop voor jullie ook moois in verschiet!
ik kan niet wachten tot maart dan is mn volgende NOD (1 maart)
hoe gaat met de rest??
 
@Nanuk Dankje! Merk dat ik deze ronde nog zenuwachtiger ben dan normaal

@Lis spannend, nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Ik ben nu 2dpo, maar heb ineens veel cervixslijm, herkennen jullie dit? Dag voor m'n ovulatie had ik ook veel cervixslijm, dag van de ovulatie iets minder, gister niks en vandaag eind van de middag dus weer veel
 
[quote quote=10529215]Ik ben nu 2dpo, maar heb ineens veel cervixslijm, herkennen jullie dit? Dag voor m’n ovulatie had ik ook veel cervixslijm, dag van de ovulatie iets minder, gister niks en vandaag eind van de middag dus weer veel[/quote]
Geen idee of het iets wil zeggen, al dacht ik ergens gelezen te hebben dat het wel een teken van zwangerschap zou kunnen zijn. Maar ik betwijfel een beetje of je zo vroeg al symptomen van zwangerschap kan hebben? Ik vrees dat het sowieso nog een paar dagen afwachten is voordat je mogelijk iets kan merken, maar ik weet het niet zeker.
Zelf zit ik ook nog te wachten op mijn NOD. Ik weet niet zeker wanneer dat zal zijn maar varieert ergens tussen nu woensdag en zaterdag normaal gezien. Intussen moet ik me inhouden om een zwangerschapstest te doen, die laatste dagen afwachten zijn toch echt wel het moeilijkst! Mijn eisprong was ergens 30/31 januari, dus het zou sowieso nog wel te vroeg zijn. Dat besefte ik vanochtend toen ik mijn voorlaatste early zwangerschapstest vast had en mezelf nog net kon overtuigen om nog een paar dagen te wachten :d 
 
@Flora fijn dat je een positieve ovulatie test hebt gehad en daarbij toch ook toen een poging hebt kunnen wagen! Gelukkig toch gelukt, nu helaas weer wachten! Ik ben nu ook heel nieuwschierig haha, bij alles wat ik voel denk ik zou het kunnen...? Deze ronde nu veel meer mee bezig/last van haha.


@Eva ve haha ja heb er moeite mee deze keer!  Maar rond 13/14 februari zal er meer duidelijk zijn! 


@anirbas Ah ik had ook precies rond die tijd mijn eisprong! Dus zitten we rond dezelfde periode, last hè dat wachten. 


Wanneer jullie in de ovulatieperiode zitten en nadien de wachtweken, letten jullie dan op met eten (geen rauwe zalm enzo net als tijdens een zwangerschap) en geen alcohol? 
 
[quote quote=10529485]@anirbas Ah ik had ook precies rond die tijd mijn eisprong! Dus zitten we rond dezelfde periode, last hè dat wachten.
Wanneer jullie in de ovulatieperiode zitten en nadien de wachtweken, letten jullie dan op met eten (geen rauwe zalm enzo net als tijdens een zwangerschap) en geen alcohol?[/quote]
Ho leuk, moeten we elkaar zeker op de hoogte houden! Ik kijk hier sowieso wel af en toe maar probeer het wel te beperken omdat ik er anders automatisch veel meer mee bezig ben. ?
Ik let inderdaad ook op zoals ik zou doen wanneer ik effectief zwanger ben. Vooral niet roken of drinken, en ik probeer ook meer dingen te eten die net goed zijn voor eicelkwaliteit, daarnaast neem ik ook vitaminen bij.(Ik heb zelf mogelijk wel vruchtbaarheidsproblemen dus ik wil er alles aandoen om mijn kansen te vergroten.) In periode man menstruatie of kort daarna zal ik nog wel eens een glaasje wijn ofzo drinken maar dus heel beperkt.
 
Terug
Bovenaan