Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

[quote quote=10528256]
Ik heb dus alvast een test gedaan en denk een heeeeel licht streepje te zien. Dinsdag is wel pas mijn NOD (ik houd deze aan ivm onregelmatige cyclus en ik houd dus de langste cyclus aan van de afgelopen maanden).
Kijken jullie mee? https://www.babybytes.nl/Forum/Categorie/v-a/is-dit-positief-1643871671
[/quote]
https://www.babybytes.nl/Forum/Categorie/v-a/is-dit-positief-2-2
 
Hoi allemaal! 
 
Wat ben ik blij dat ik dit topic heb gevonden. Ontzettend fijn om zulke herkenbare dingen te lezen. Ik ben zelf echt helemaal nieuw aangezien mijn spiraal er pas 2 weken uit is. Erg kort dus!
 
Ik merk dat ik er echt zoveel mee bezig ben. Vooral omdat ik gewoon niet weet wat mijn cyclus is.. heb deze week 1 bloeding gehad en al aantal dagen wat buikkramp. Hoogstwaarschijnlijk omdat mijn lichaam weer moet wennen maar toch in mijn hoofd hoop ik stiekem al dat het gewoon gelukt is. Al weet ik dat de kans uiteraard zeer klein is.. moeilijk om los te laten. Hoe is dit voor jullie?
 
@TeddyMae wat spannend! hopelijk over een paar dagen een duidelijke streep!
@Rosejans Dan zitten we in hetzelfde schuitje! Ik ben er nu ook veel mee bezig omdat ik niet weet wat mijn cyclus zal zijn. Mijn spiraaltje is er sinds 25 januari uit en ik hoop stiekem ook gewoon niet meer ongesteld te worden en meteen zwanger te zijn! Hopelijk is het snel raak voor je!
Ik heb deze week ovulatietesten gedaan om een poging te doen om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Helaas zijn ze tot nu toe allemaal met een zelfde streep. Een duidelijke streep, maar niet positief. Aangezien de lijnen ook niet donkerder werden heb ik het voor nu ook maar weer even opgegeven en wacht ik maar gewoon braaf af tot ik ongesteld wordt... als ik dit vol kan houden! 
 
@Nanuk Oh wat grappig, ik ook 25 januari. Ik zei twee weken, maar zie nu dat ik gewoon helemaal mis ben. De tijd lijkt erg langzaam te gaan ineens haha :'-). Ik heb ook geprobeerd 2 keer ovulatietest te doen doordat ik dacht iets te voelen, maar helaas toch geen eisprong. Heb jij na het verwijderen van je spiraal bloedverlies gehad? Of buikkramp?
 
@Rosejans De tijd gaat voor mij inderdaad ook erg langzaam hoor! Ik heb vlak na het verwijderen eventjes buikkramp gehad (na een uur ofzo was dat over). Bloedverlies had ik wel op de eerste dag een beetje, daarna twee dagen niet en daarna nog twee dagen een beetje bloedverlies (bruin verlies).
Ik merk wel dat mijn lichaam een beetje van slag is. Ben sinds het verwijderen van mijn spiraaltje af en toe flink duizelig en was afgelopen weekend een keer flauw gevallen. Weet niet of dat ermee te maken heeft hoor, maar ik hoop dat ik daar snel weer vanaf ben!!
 
@Eva Ve bedankt voor je steun, het kan inderdaad nog steeds. Vandaag een positieve ovulatie test van clearblue! Ik had echt verwacht dat m'n ovulatie eerder zou zijn.
Over teunisbloem lees ik ook verschillende verhalen, maar je kan het altijd een keertje proberen.
@Teddymae spannend! Kan de foto helaas niet openen om mee te kijken. Hopelijk weet je het snel wat zekerder met nog een keer testen.

@Rosejans Welkom! Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om af te wachten, helemaal als je cyclus nog niet bekend is, ik heb zelf ook geen geduld.

@Nanuk vervelend dat de ovulatie testen eigenlijk nog niks zeggen. Heb je cervixslijm waar je misschien iets aan kan zien?
 
@flora ik probeer het wel in de gaten te houden maar heb er eigenlijk nog nooit op gelet dus is het lastig inschatten. Misschien ga ik het beter herkennen na een tijdje
 
Hoi meiden,
Mijn cyclus was behoorlijk van slag na verwijderen na spiraal. Mijn cyclus is nu eindelijk na aantal maanden normaal waarbij eisprong iig mogelijk is. Ze waren namelijk veels te kort. Dus hoop dat in maart mooie kans is voor ons ? 
succes met wachten in dr wachtwerken ?
 
Terug
Bovenaan