Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Flora Ah fijn om te weten! Ik ben nu weer aan t kijken voor mijn ovulatie. Deze keer met die van de action @Eva ve Moet zeggen streepjes wel iets lastiger zijn dan +/- maar zie het wel oplopen, ben alleen benieuwd wanneer de max is. @SEH Tevens nu toch al ovulatie dus verwacht mijn menstruatie dan ook wel weer redelijk vlot, ofja eigenlijk liever niet natuurlijk! Ja wel heftig moet zeggen dat ik vooraf niet had verwacht dat zelfs bij zo kort weten toch al veel impact zou hebben. 


 
 
@SEH & @Jansje wat naar om te horen van beide :( inderdaad ook al is het kort, het blijft verdrietig en heeft het impact. hopelijk is het snel weer raak 
@Eva Ve & Jansje spannend, ik ben benieuwd hoe jullie die van de action ervaren! 
Ik moet even m'n ei kwijt, m'n vriend heeft vandaag en morgen onverwacht avonddiensten (moest invallen) en ik start altijd s ochtends vroeg met werk waardoor klussen er waarschijnlijk niet in zit deze dagen  terwijl m'n ovulatie waarschijnlijk woensdag is. Hopelijk is er ook een kansje met 1x klussen..maar ik zie het nu dus een beetje negatief in deze ronde
 
@Flora & Eva Ve ik heb in totaal nu 4 testen van de action gedaan en zag echt een oplopende streep en gisterenochtend was hij bijna net zo donker als de controlestreep en aan het einde van de dag voelde ik ook m'n eisprong. Dus in dat opzicht werken ze wel goed :). Ik doe er straks nog eentje om te kijken of het nu ook weer daalt (dan weet ik ook zeker dat wat ik voelde echt mn eisprong was) 
@Flora Ah dat is zeker balen! Maar wellicht een keer na zijn avonddienst of voor jou dagdienst? Ik benoem altijd wel naar mijn vriend dat ik dan in een vruchtbare periode zit haha. Maar snap dat het lastig is, ik werk ook onregelmatig ook met nachtdiensten en is dan niet altijd helemaal handig of zin in op z'n moment. 
 
@fieke gefeliciteerd!!
@flora wie weet lukt het wel! Maar ik snap je zorgen. Mijn vriend heeft ook diensten en komt dan soms pas thuis als ik alweer naar mijn werk ben!
@jansje wat fijn dat je een oplopende lijn ziet!
Ik ben vooral heel nieuwsgierig wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten en of ik daarna snel in een regelmatige cyclus zal komen. Ik heb direct na het verwijderen van mijn spiraaltje één dag licht bloedverlies gehad, daarna twee dagen niet en daarna weer twee dagen heel licht. Dit tel ik maar gewoon als de onttrekkingsbloeding door het verwijderen denk ik..
 
@Jansje goed om te horen! Als het deze ronde niks wordt ga ik denk ook die van de action proberen.
@Jansje & @Nanuk dankje voor jullie berichtjes en toevallig dat jullie een soortgelijke situatie hebben. Helaas erna/ ervoor is niet goed te doen, hij is 1 uur snachts thuis en ik sta 6 uur op. In theorie kan het dus wel maar ik hou ook wel van genoeg slapen haha
@Nanuk dat klinkt inderdaad als ontrekkingsbloed. Hopelijk komt het snel op gang. Ik had na het stoppen van de pil (maar 2 maanden geslikt, daarvoor koper spiraal en daarvoor 6 jaar de pil geslikt) na 4 weken weer een menstruatie, dat is nu inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden.
 
 
 
 
 
 
@Flora : ik begrijp zeker dat je het wat negatief ziet; het is denk ik gewoon realistisch dat niet elke ronde iedereen er maar op los kan seksen haha. Fulltime werken vraagt ook heel wat (en dan zeker ook indien met ploegwerk..)
Maar het is zeker zo dat 1 keer ook al voor een "raak" kan zorgen, dus helemaal verloren is het niet hé als jullie toch ergens eens 1 kansje kunnen vinden deze week!
De dag na de ovulatie is er ook nog wel een kans dat het raak is, als je ei gesprongen is 's nachts ofzo, kan het de eerste uren wel nog overleven en bevrucht worden maar ja...
Ik ga het dan toch eens proberen met Actionovulatietesten, als ik jullie er zo positief over hoor. 
@Jansje, spannend bijna in die spannende wachtweken!
Ik las in een andere topic weer over teunisbloemolie in het eerste deel van de cyclus. Weet daar iemand meer over of ervaring mee? Ik heb me er al eens over zot gesurft op internet en las ook wel van vrouwen die daardoor hun cyclus compleet in de war hebben gemaakt, dus dat risico wil ik precies niet nemen... Of toch nog niet deze ronde ;-)
 
 
 
Ik heb dus alvast een test gedaan en denk een heeeeel licht streepje te zien. Dinsdag is wel pas mijn NOD (ik houd deze aan ivm onregelmatige cyclus en ik houd dus de langste cyclus aan van de afgelopen maanden).
Kijken jullie mee?
 
[quote quote=10528255]
Ik heb dus alvast een test gedaan en denk een heeeeel licht streepje te zien. Dinsdag is wel pas mijn NOD (ik houd deze aan ivm onregelmatige cyclus en ik houd dus de langste cyclus aan van de afgelopen maanden).
Kijken jullie mee?
[/quote]
https://www.babybytes.nl/Forum/Categorie/v-a/is-dit-positief-1643871671
 
Terug
Bovenaan