Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Gebruiker10407131. Hoi leuk dat je meekletst. Ik zou wachten tot NOD. Ik heb dus deze cyclus niet kunnen wachten maar vind jammer dat ik zo vroeg heb gedaan. Dus ik ga voortaan wachten. 

@kleinwonder Ja echt balen. Nog steeds is er niks gebeurd. Ik dacht anders kan ik teunisbloemolie misschien proberen? Iemand ervaring? 


Ik hoop gewoon dat ik inderdaad ongesteld word en ik niet meer naar de huisarts hoef te gaan, maar anders inderdaad de vrouwelijke arts. 
Hoe gaat het met jou? 


@Quinn Wat fijn zo'n knipperende smiley. Fijn wat duidelijkheid over je ovulatie. Veel klusplezier :)


Nee nog steeds niet doorgebroken. Zit nu op clyclusdag 48. Heb al poos geen zwangerschapstest gedaan. Denk niet dat het raak is. Heb ook verder geen symptomen ofzo. Durf ook niet meer na al die negatieve testen. Dus probeer lekker bezig te blijven en hopen dat ik ongesteld word. 
 
@kleinwonder tot nog toe ben ik erg blij want mijn lichaam werkt qua hormonen (en dus hopelijk ook goede eisprong). Op dag 10 van mijn cyclus knipperende smiley. Nu op dag 12 een vast smiley. Dat betekend dat binnen nu en 2 dagen mij ei sprong is, dag 14. Netjes dus een perfecte cyclus van 28 dagen. Hopen dat het klussen dit keer raak is al betekend het ook wel dat we al 3 maanden op het juiste moment geklust hebben. 
@knuf och dat lijkt me wel heel naar. Hopelijk heeft je lichaam gewoon een maandje overgeslagen. Dat je geen symptonen hebt zegt overigens niet zoveel. Je hoort genoeg verhalen van vrouwen die echt niet wisten dat het raak was en toch zwanger waren. Wel heel goed dat je het los laat. Is toch het beste aangezien je er niets aan kan veranderen! 
 
 
@Knuf Ja het blijft echt heel gek dat je nu opeens zo'n lange cyclus hebt of gewoon een cyclus hebt overgeslagen. Ik hoop exht dat het snel door mag breken! Maar zou zelf misschien toch nog een keer een testje doen om het echt uit te sluiten.  Met mij gaat het wel goed!
Ik zit nu 4 dagen voor m'n nod en eigenlijk heb ik bijna nergens last van. De onderkant van m'n borsten is gevoelig en met momenten zijn m'n tepels gevoeliger, maar niet pijnlijk. Dusja daar kan ik alsnog helemaal niets mee en het is gewoon afwachten tot zaterdag. Ergens heb ik het idee dat het deze ronde weer niet is gelukt, maar ik probeer ergens ook weer positief erin te staan. Dusja het blijft lastig.. 
 
Pfff ik denk dat ik mezelf gek maak hoor, maar ik moet het toch effe kwijt. 
Vandaag was ik aan het werk en ging ik even naar de toilet. Bij het afvegen had ik ineens wat rood bloed bij mijn afscheiding. Toen ik daarna nog eens afveegde was het weg. Echt maar een heel klein beetje dus. Nu ik dit schrijf begin ik zelfs aan mezelf te twijfelen of het niet toch al op het wc papiertje zat. Ik zit nu 12 dpo dus het zou heel eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar kan me dat haast niet voorstellen omdat maar heel weinig mensen dat hebben. Ik heb wel een wat zeurderig gevoel wat lijkt op menstuatiepijn alleen dan niet zo heftig. Het is allemaal een beetje aan het rommelen daaronder. Dus of ik word te vroeg ongesteld of het is iets anders. 
Verder doen alleen m'n borsten wat zeer, maar niet echt pijnlijk ofzo. En heb ik wat puistjes gekregen een paar dagen geleden, maar die zijn ook alweer bijna weg. Ik kan er dus eigenlijk ook helemaal niets mee! Pff het is soms zo lastig! 
Herkent iemand van jullie dit toevallig? Ik heb wel vaker last van buikpijn een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden dus dat kan het natuurlijk ook zijn, maar ik hoop op wat anders!?
 
Hmmm toch voor niets mezelf weer gek gemaakt. Helaas net ongesteld geworden, twee dagen eerder dan verwacht dus m'n cyclus zit nu nog maar op 24 dagen deze maand.. Het is nog wel maar een klein beetje bloed maar wel echt helder rood en ik heb nu ook echt wel aanwezige buikkrampen. Dus ik denk dat dit inderdaad echt m'n menstruatie is. Toch echt weer even teleurgesteld?
 
 
@Quinn Ik heb nog test gedaan. Die is witter dan wit. Ook ovulatie testen maar ook nog niks. Zo stom :(. Wel fijn dat jij duidelijkheid heb over je cyclus. Duim voor jullie! ?
@kleinwonder Ah je mag alles kwijt hoor. Wat  balen zeg dat je denkt dat je ongesteld ben geworden :(. Snap de teleurstelling. Je hoopt gewoon dat het lukt. Ja apart hè hoe veel je dan voelt. Dan is het echt stom als je merkt dat het misschien wel doorbreekt. Knuffel. 
Ik zit op cyclusdag 54. Aankomende week zou ik als het goed is weer ongesteld moeten worden. Ik hoop het echt. Zo vreemd om te zeggen eigelijk, maar dit is ook niks. 
Deze maand hebben we ook wel wat minder geklust merk ik. Ik heb gewoon geen idee wat mijn cyclus is en of ik een eisprong heb gehad.  Ik wil er niet teveel aan denken, maar het is toch aanwezig. We willen het gewoon graag. 
 
Lieve dames! 
Mijn vriend en ik hebben gisteren een goed gesprek gehad en er toch voor gekozen om iets minder ‘écht’ bezig te zijn met onze kinderwens. Ik merk bij mezelf dat ik bewust en onbewust toch meer mee bezig ben dan dat ik mezelf soms wijs maak. Hierdoor zit m’n hoofd vaak vol en ben ik veel aan het malen. Hier wil ik vanaf en daarom gaan we alles even over een andere boeg gooien. Ik heb m’n app om m’n cyclus bij te houden verwijderd en ben van plan m’n ovulatietesten ook niet meer te gebruiken. Ik wil gewoon het spontane weer een beetje terug krijgen en lekker van het leven genieten zonder alsmaar te denken ‘wat als’ en hiervoor dingen te laten. Dit betekent natuurlijk niet dat ik mezelf nu elk weekend lam ga drinken, maar dat ik zeker niet zoveel ga laten staan als wat ik de afgelopen maanden wel heb gedaan. Hopelijk lukt het mij om het wat meer los te gaan laten. Onze kinderwens is zeker nog heeel erg aanwezig, maar we willen even een paar maanden probeerden hoe het gaat als we (en voornamelijk ik) er niet constant mee bezig zijn. Hopelijk geeft dit meer rust. Ik zal dus minder of zelfs een tijdje niet actief zijn op het forum. Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben! Groetjes van mij!☺️
 
Terug
Bovenaan