Ginger, Imme en Tessa

Hoi allemaal!

Er wordt hier nog maar weinig geschreven, jammer hoor!  Hoop dat we het allemaal snel weer oppakken!

Tessa, wat fijn om te horen dat de kans op een afwijking zo klein is! Vast een heel fijn gevoel, weer iets om je minder zorgen om te maken. Dat doe je dan automatisch toch wel. En alweer 16 weekjes, jee wat vliegt de tijd he? Volgende maand de 20 weken echo, super hoor! Willen jullie het geslacht weten?? (wij in iedergeval niet) Laat je weten hoe het is geweest?

Snuut, hoe gaat het met jou en jullie kleine wonder?

Ginger, hopelijk is geen nieuws goed nieuws en gaat alles goed met je. Mocht je weer de behoefte hebben te kletsen, we zijn er voor je hoor?

Cath, hoe gaat het met jullie kleine grote man? Hoop goed!

Ja ja, hier alweer bijna 20 weken! De tijd gaat nu echt ineens snel. De eerste paar weken kropen voorbij, nu denk ik wel eens, waar blijft de tijd! Maar vind het fijn hoor, des te eerder is het eind oktober (lekker verlof) en begin december! Kan niet wachten tot ons hummeltjes er is! Maar hij/zij moet lekker nog maar 20 weken blijven zitten en verder groeien! Ik groei ook goed en ben super trots op mijn buikje! Ik voel de kleine echt elke dag, mijn vriend sinds kort ook. Niet altijd, maar als ie druk is en wat harder trapt, dan wel! Echt super! Volgende week vrijdag de 20 weken echo. Heerlijk om de kleine dan zo lang te mogen zien, maar wel spannend hoor... hoop zo dat hij/zij gezond is! Dat is het allerbelangrijkste! We willen dan het geslacht ook niet weten. Dat moet een verrassing blijven tot na het harde werken van de bevalling!

Nou meiden, hopelijk horen we snel weer van elkaar!

Liefs Imme

Hee meiden,

Alles goed?

Ginger: Mag je al beginnen, of ben je al begonnen? Ben wel benieuwd naar je.

Tessa:  Waarschijnlijk zit je nu in Portugal.  Lekker even genieten. Wat fijn dat de combinatietest goed was. Wat schiet de tijd hard op he.

Imme: Morgen de 20weken echo, laat je weten hoe het is geweest? Hebben jullie al namen voor jullie hummel? Wij vinden het zooo moeilijk, vooral jongensnamen zijn een drama.

Updateje: Wij hebben weer een echo gehad, ons grote kleine wonder groeit prima, en heeft zelfs al even naar ons gezwaaid. Zo schetig. Mijn man kreeg een enorme grijns op zijn gezicht toen ze het hartje lieten horen, die was er met geen mogelijkheid meer af te krijgen. Heerlijk... Het begint al een heel klein beetje te wennen, maar ik durf nog niks te kopen, en we krijgen wel al verschillende kleine dingetjes.

We zijn net op vakantie geweest, maar dat was geen super succes. Ik was eigenlijk veel te moe en misselijk om er echt van te genieten, maar gelukkig gaat het nu weer stukken beter. Ik kan weer bijna normaal eten, jeeee!

Nou, ik hoor wel weer van jullie.

Liefs,
Snuut

Dag lieverds!

Hier dan toch maar even een update van mijn kant!
Ik ben er even tussenuit geweest om alles op een rijtje te zetten.
Al jullie zwanagerschappen (hoe gegund ook!!!!!!!!) en het feit dat zelfs IVF voor ons niet de weg zou zijn hebben er behoorlijk ingehakt.
Heel lief dat jullie aan me gedacht hebben!
Wij gaan dus starten met ICSI. A.s. zondag moet ik mijn eerste injectie gaan zetten en dan de 22e de eerste echo om te kijken of de medicatie goed aanslaat. Als alles goed gaat eind van de maand de punctie en tp en dan half september de uitslag.
Ik vind het ontzettend spannend en mijn hoofd zit er vol mee. Ik zie tegen het spuiten op en vooral tegen die ellendige wachtweken, die voor mijn gevoel nu nog een stuk zwaarder zullen zijn dan met de IUI. Dit door de progestan die zwangerschapsverschijnselen als bijwerking heeft.....

Maar goed, we hebben weer wat moed en hoop bij elkaar gesprokkeld en gaan er weer voor. We hebben een fijne vakantie achter de rug en zijn er klaar voor.

Meiden, heel veel succes met jullie zwangerschappen en vooral genieten van deze korte en enorm bijzondere tijd!
Ik lees hier nog steeds mee en zal als er wat te melden is over mijn traject nog een post plaatsen!

Heel veel liefs,

Ginger

Ginger, fijn weer van je te horen! En fijn dat jullie er helemaal klaar voor zijn om te starten met ICSI. Ik hoop zo dat deze manier jullie een wondertje gaat brengen! Daar gaan we gewoon vanuit en ik ga enorm hard voor jullie duimen! Succes morgen met de eerste spuit, je wordt vast snel een 'junkie' en gaat het spuiten snel vanzelf! Zet um op!

De rest, jammer wel dat we hier allemaal nog zo weinig zijn. Ik kijk hier nog vaak, maar als ik dan merk dat er lange tijd niemand meer heeft geschreven, dan doe ik het ook maar niet.... Wil jullie dan ook niet lastig vallen met al mijn verhalen!
mss kunnen we het weer een beetje oppakken?

Hier alles toppie, vandaag 23 weken zwanger. De 20 weken echo was helemaal goed en afgelopen donderdag hebben we nog een pretecho gehad. Echt super en de kleine doet het perfect en loopt mooi op schema. Het geslacht willen we niet weten, dat blijft dus mooi een verrassing!

Hoe gaat het met de rest?? Cath, met jou en jullie jochie alles goed? De andere zwangeren, vertel gauw eens hoe het gaat! Ben benieuwd!

Liefs Imme

Hoi Ginger,

Hier plaats ik ook even mijn berichtje als reactie op jou bericht wat je op het oktober forum hebt geplaatst. Ik weet nl niet hoevaak je het okt for controleert en hoe hard die naar beneden gaat.   Vandaar.

Rot voor je dat IVf niet kan maar qua behandeling voor jou maakt het niets uit. Onze gyn in belgie zei dat ze bij ons half ivf half icsi ging doen. Omdat ze het zonde vna de poging vinden als ze er achteraf achter komen dat IVF niet werkt. En de rest wat in het lab gebeurt zie je toch niet. Ik hoop gewoon dat het voor jullie net zo mag lopen als bij ons en dat er een wondertje mag groeien in je buik. Zet alleen niet te hoog in op de eerste keer. Ik was wel in 1 keer zwanger en toen dacht een vriendin van mij (die ook ivf behandeling kreeg) dat het bij haar ook wel in 1 keer zou lukken. Tja toen was de klap hard toen het dus niet gelukt was. De gyn zei bij ons na terugplaatsing dat ik grote kans had om na 3 behandelingen met een zwangerschap te eindigen (wrs vanwege het aantal bevruchte eitjes...)

Maar wel reuze spannend voor je, en laat je zeker niet gek maken. Rustig aan doen en reeel blijven. Koppie erbij, zeg maar.

Hier gaat alles nog goed. Begin nu wel wat kwaaltjes te krijgen en ja het aftellen is begonnen met alle nadelen erbij. Als je gaat aftellen dan wordt je het zat en dan wordt het zwaar. Net als de laatste weken voor je op vakantie gaat. Die zijn ook niet om door te komen...Maar ik ben nu al lekker thuis een beetje rusitg aan doen enzo.

Lees wel veel het forum maar reageer minder vaak. Kijk ook nog regelmatig op als het langer duurt en daar zag ik al dat je had gereageerd. Hield het nl wel een beetje in de gaten wanneer je weer ging beginnen. En later zag ik speciaal een berichtje voor mij hier. Vond ik erg leuk!!! Ik hoop zo dat deze poging aan mag slaan dan zijn jullie van het groepje allemaal zwanger. Gun het je echt! Niets is frusterender dan wel willen en dat het maar steeds niet lukt.

Ginger heel veel sterkte en succes en hou je rustig. En als er wat is, ik hou ook het andere forum in de gaten.

Liefs Belle

Hallo meiden,
Nou, nog maar eens een keertje een berichtje schrijven.
Ik had 2 dagen geleden al wat geschreven, best wel een lang stukje, druk ik op sluiten.
Aaaaaaaaaaa, berichtje weer weg. Dus nu opnieuw.

Hier is alles okee.
Dinsdag de 20 weken echo gehad en alles was goed.
Echo duurde lekker lang, omdat het steeds wegdook of weer ging bewegen, hi,hi,hi.
Ben vandaag 21 weken, m'n buik groeit al aardig, ik voel de kleine nog niet echt.
Ik heb een voorliggende placenta, dus ik voel nog geen porren.
Wel voel ik iets in m'n buik wat lijkt op een licht aardverschuiving.
Waarschijnlijk gaat die kleine dan even verliggen.
Met 32 weken krijg ik weer een echo, i.v.m. met die placenta, omdat ze dan goed kunnen beoordelen of het niet voor m'n baarmoedermond ligt.
We zijn momenteel bezig met de meubeltjes en kinderwagen uit te zoeken.
Leuk hoor al die babyspulletjes.

Ginger:
Eindelijk mogen beginnen met de ISCI.
Vallen de injecties een beetje mee? Ik stond altijd af te tellen van 1 tot 3 voordat ik de naald in m'n buik prikte.
Zag dat je vandaag je eerste follikelmeting hebt. Spannend hoor.
Ben benieuwd hoeveel follikels je hebt.

Imme en Snuut:
Alles goed met jullie en de kleine?

Liefs, Tessa

PS En nu op het goede knopje duwen!!!!!!!!!

Hallo,

Ginger:
Ben erg benieuwd hoe het met je gaat.
Punctie al gehad, of ben je nog bezig met hormonen spuiten?
Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en je eerdaags mooi nieuws voor ons hebt.

Hier alles okee. Ben vandaag 24+5 weken.
We hebben vrijdag een 4D echo laten doen, en kunnen melden dat we een meisje krijgen. Dus ik kan helemaal los op roze dingetjes.
Kamertje wil ik wel neutraal, maar met roze  dingen kun je er toch een meidenkamer van maken.

Imme en Snuut:
Hoe is het met jullie?

Liefs, Tessa

Hey Tessa!

Lief dat je nog aan me denkt! En er g fijn dat je 10weken echo goed was. Leuk, een meisje, kun je idd vooruit met roze dingen! ;-))
Hier net de eerste wachtweek voorbij van onze eerste ICSI. Voel me nu klote, helemaal volgepompt met hormonen, voel van alles en weet dat het niets hoeft te betekenn. Kortom: wordt hier gek van en erg verdrietig. Mag de 26e testen, op mijn verjaardag. Een jaar geleden ook al...... ben er moe van....
Laat nog wel weten hoe het afloopt deze keer.
Kus van mij!

Terug
Bovenaan