Ginger, Imme en Tessa

Hallo meiden,
Waar is iedereen?
Ik dacht even kijken of er al bericht is van Ginger.
Ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Vandaag je NOD toch?

En Imme, morgen je eerste wachtweek voorbij.
Nu de spannenste week. Ik duim voor je.

Hier alles rustig.
Nieuwe jaar nieuwe kansen. 2008 wordt mijn jaar, let maar eens op.
Straks komt m'n mannetje thuis met z'n kerstpakket.
Gezellig samen uitpakken.
Heb bijna alle kerstboodschappen al binnen.
Laat het weekend maar beginnen.

Groetjes, Tessa

Hey lieve meiden,

Ik ben er nog hoor! Helaas met minder nieuws....vanmiddag ongesteld geworden, dus poging 4 is mislukt.Ik vind het echt k&%$t!! Zoveel zaadjes en 2 mooie eicellen, op het goede moment geinsemineerd en dan toch....... heb even een flink potje gejankt....

Op het moment heb ik vreselijke buikpijn en pijn in mijn rug, lang geleden dat ik er zoveel last van heb gehad. Hopelijk is het snel weg!

Komende cyclus voor ons dus geen poging omdat het lab in Nijmegen dicht is. Mijn volgende eisprong zal rond 3 januari liggen en dan zijn we dus op vakantie. We gaan dus maar flink aan de klus en dan maar hopen dat onze vrienden ons niet horen..haaha!!

Begin februari dan maar weer aan de bak (hopelijk niet) voor poging 5.....

Verder gaat alles wel goed, heb sinds vanmiddag vakantie, heerlijk 2 weken geen school en werk! Moet nog wel veel doen voor mijn opleiding, maar hoop dat de eerste week af te kunnen werken. vanmiddag ook tot de ontdekking gekomen dat   mijn zoontje de waterpokken heeft. ben benieuwd hoe zich dat ontwikkelt!

Imme, spannend je laatste wachtweek!! Ik ga duimen op nog een geweldig berichtje in het jaar 2007!!!! Maak ons jaar maar goed en geef ons hoop!!
Succes met wachten en tot snel!

Liefs,

Ginger

Lieve Ginger, wat ontzettend kl*te zeg!! Weet eigelijk niet wat ik moet zeggen.... wordt natuurlijk elke keer moeilijker! Ik wens je jullie zo ontzettend toe dat 2008 jullie jaar wordt! En dat poging 5 gewoon RAAK is! Lekker dat je nu vakantie hebt, kun je ook ff rustig dit zoveelste verdriet verwerken. En fijn dat je toch al zo positief klinkt! Goed van je hoor! De kaarsjes die ik de komende dagen ga branden, brand ik ook voor jou!!

Hier alles rustig, voel deze keer weinig tot niets. De keren hiervoor had ik ruim een week voor mijn nod toch wel wat klachten (buikpijn, gevoelige tepels, rommelende darmen) Nu heel af en toe wat trekkerig gevoel in mijn buik en kleine steekjes. Verder niets. Maar ga nu niet hopen dat juist niets voelen nu juist iets goed betekend. Ga echt zeker nergens vanuit, maar wel stiekum hopen natuurlijk..... lijkt me zo mooi om de laatste dagen van het jaar ineens zwanger te zijn! En ontzettend kl*te als dat niet zo blijkt te zijn.... gelukkig ben ik de week na mijn nod vrij, dus of het wordt de mooiste week van mijn leven, of een hele verdrietige.

Meiden (dus ook Tessa en Cath) Ik denk al jullie! Ik denk dat ik deze week ff niet op het forum kom, na mijn NOD vertel ik wel hoe en wat!

HELE FIJNE FEESTDAGEN GEWENST EN GENIET VAN DEZE MOOIE TIJD SAMEN MET JULLIE DIERBAREN!!

Dikke kus Imme

Lieve Ginger,
Ik denk ik kijk even op het forum of je al iets geschreven had.
Lees ik dat IUI 4 niet gelukt is.
Wat ongelofelijk balen zeg, zeker na die goede uitslagen 2 weken geleden.
Ik hoop dat je je verdriet snel een plekje kan geven, samen met je vent.
We proosten op 1 januari, dat 2008 een heel mooi jaar voor ons mag worden.
En dat we voor 9 maanden af zijn van die ongi-perikelen.
Neem even de tijd voor jezelf. Ik snap als je de komende tijd even weinig op het forum te zien zal zijn. Hou je taai.

Imme:
Toy, toy, toy.
Zal de komende week aan je denken.
Ik hoop dat je volgende week mooi nieuws hebt.

Groetjes, Tessa

He meiden,

Ik ben er ook nog hoor, maar ben de laatste tijd niet zoveel op het forum geweest. Maar moet wel regelmatig aan jullie denken!
Wat ontzettend jammer Ginger dat de 4e IUI ook weer niet gelukt is, Maar geef de moed niet op, gebruik gewoon alle pogingen die je krijgt, IVF traject is een stuk zwaarder. Maar ik snap ook dat je nu eindelijk gewoon zwanger wilt zijn.
Ga goed jullie best doen op vakantie (wintersport?) en wie weet is poging 5 niet eens meer nodig.
Sorry Tessa, maar ik weet even niet meer hoe ver het bij jou nu is in je cyclus.
En Imme, heeeeeeel veeeeeeeel succes in deze laatste wachtweek. Ik hoop dat het niks voelen voor jou hetzelfde betekent als bij mij........

Meiden ik duim voor jullie allemaal, wens jullie hele fijne feestdagen en dat 2008 maar mag brengen waar wij allemaal zo onze best voor doen!

Liefs, Cath

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie leuke Kerstdagen gehad hebben.
Ginger en Tessa, de teleurstelling alweer een beetje gezakt? Ik hoop het wel en dan maar weer op naar de volgende poging, eens moet het lukken toch?
En Imme, morgen NOD: nog steeds nergens last van of komen de bekende verschijnselen alweer tevoorschijn?
Vanmorgen de uitslag van de combinatietest gehad: 1:590 terwijl het op mijn leeftijd 1:340 gemiddeld is, wij zijn dus erg blij !
Hartje ook nog even gehoord, het was even zoeken maar uiteindelijk kwam het toch luid en duidelijk tevoorschijn. Nou is het aftellen tot 30/1 dan is de 20-wk echo en als het goed is weten we dan of het een jongen of een meisje gaat worden !
Buikje groeit aardig, gewone broeken pas ik al niet meer (op 1 hele oude spijkerbroek na) en heb de afgelopen weken veel last gehad van rugpijn, dus regelmatig plat op bed gelegen.......maar ik weet waar ik het voor doe, gewoon doorbijten dus.

Hele fijne jaarwisseling, Ginger een fijne vakantie (als je dit nog leest) en Imme ik hoop dat je nog dit jaar met goed nieuws gaat komen!

Liefs, Cath

Ooo cath, wat een goed nieuws zeg! en heerlijk om het hartje weer gehoord te hebben! Kan niet wachten om ook zoiets mee te maken! En straks alweer de 20 weken echo?? Jeetje wat gaat dat hard zeg.... wat denk je zelf dat je krijgt? Fijn dat verder alles goed gaat met jou en de kleine!!

Idd morgen mijn NOD... maar heb sinds woensdag al ongikrampen (niet de hele tijd,maar toch) En sinds vanochtend hoofdpijn, super saggie/emo en en dikke puist in mijn gezicht... kortom... de duivels zijn in aantocht. Ik weet het, zolang geen bloed nog moed, maar eerlijk gezegd heb ik dat al lang niet meer. Helaas geen goed nieuws voor ons zo voor het einde va het jaar. Ik laat jullie natuurlijk weten hoe en wat.

Straks komt mijn zus met haar kleintjes, ff gezellig naar de speeltuin. En ik heb nu lekker vakantie, 10 dagen vrij! Joehoe heerlijk!

Ik spreek jullie snel weer!

dikke kus Imme

Hallo meiden,
Allemaal een heel gelukkig 2008 en dat we bij de volgende jaarwisseling maar of zwanger mogen zijn of een ukkie in onze armen mogen houden.

Hier is het hele circus weer begonnen (IUI 4).
Afgelopen maandag weer ongi geworden (1 week te vroeg??????????).
Vanaf vandaag begonnen met de Tamoxifen (i.p.v. Clomid).
En volgende week dinsdag weer de follikelmeting.
Ik ben blij dat we weer verder kunnen na de pauzestop (omdat de gyn dicht was gedurende de feestdagen).
Ik heb deze week lekker vrij. Vandaag de kerstspullen weer de opgeruimd.
Morgen met m'n mannetje de stad in, spijkerbroeken kopen en even naar het tuincentrum, plantjes kopen om de leegte weer wat op te vullen.

Imme:
Hoe is het ermee meid?
Je schreef dat de ongi eraan zat te komen.
Ben je ook alweer bezig met de volgende ronde?

Cath:
Groeit je buik al?
Al leuke dingetjes gekocht of gekregen?

Ginger:
Ik weet dat je even afstand heb genomen van het forum, maar als je dit leest,
heel veel plezier op vakantie, geniet even van alle rust en van elkaar. Dan heb je straks weer alle kracht om te beginnen met IUI 5.

Groetjes, Tessa

Terug
Bovenaan