Gister positief getest (9dpo) vandaag negatief (10dpo)

[quote quote=10502527]Dat snap ik. Bij mij was er ook een heel licht streepje te zien maar ik heb mijn bedenkingen. Ik denk namelijk dat die vals is….om moedeloos van te worden.[/quote]Nee maar dat kan niet…. Op internet staat een streep is een streep.. zonder HCG kan er niet een gerede streepje komen. Dus of het is mis gegaan.. maar dit was bij jou ook een duidelijke streep. Geen pen streep of een indroger toch?
 
Heb de huisartsassistente gebeld, denkt aan een vroege miskraam. Mag zo bloedprikken als het goed is, gaat ze even overleggen met m’n huisarts.
 
[quote quote=10502577]Heb de huisartsassistente gebeld, denkt aan een vroege miskraam. Mag zo bloedprikken als het goed is, gaat ze even overleggen met m’n huisarts.[/quote]Ohh Juliatje!! Wat ontzettend naar, ik duim voor je dat het alsnog goed komt ?
 
@juliatje, het was zeker geen indroogstreep want hij was nog nat toen ik een streep zag. Morgen maar weer een testje tegenaan gooien.
Jeetje, een vroege miskraam….sterkte mop
 
Hopelijk toch nog goed nieuws!
Even over de action testen, maandag lichte streep, volgens clear blue 2 a 3 weken

Vanmorgen action nog steeds lichte streep.... Maar nu net een stuk donkerder. Vanmorgen rond 7 uur ontbeten en gedronken. Dus action test lijkt bij mij ook niet altijd volgens het boekje te zijn.
 
Terug
Bovenaan