Gister positief getest (9dpo) vandaag negatief (10dpo)

[quote quote=10502773]@Juliatje, heb je nog een keer getest voor de zekerheid?[/quote]Nee ik ga morgen bloed laten prikken, durf niet meer te testen. Huisarts snapt er niks van ? nog steeds niet ongesteld, ben sws alrijd op 12 dpo ongesteld. Nu nog geen teken van
 
[quote quote=10502852]Ik hoop het zo voor je meid. Ik ga voor je duimen ![/quote]Hoe groot schat je m’n kansen in? Heb wel buikpijn helaas, maar nog steeds witte afscheiding. Als het een miskraam zou zijn, moet ik toch ook al bloeden? Ben morgen 12/13 dpo, dan zouden ze het dus al moeten zien in m’n bloed toch? Ook aan de hand van de positieve (en negatieve testen)? ?
 
Zolang er geen bloed is, probeer het positief te bekijken. Ik ken mensen die eerst een dikke positieve test in handen hadden en 2 dagen later was het omo wit. Maar nu hebben ze toch een kleine rondlopen….je zou vandaag ongesteld moeten worden?
 
[quote quote=10502887]Zolang er geen bloed is, probeer het positief te bekijken. Ik ken mensen die eerst een dikke positieve test in handen hadden en 2 dagen later was het omo wit. Maar nu hebben ze toch een kleine rondlopen….je zou vandaag ongesteld moeten worden?[/quote]Ja ik had twee weken geleden op woensdagavond/donderdag een positieve ovulatietest. En ben dan sws alrijd na 7 dagen ongesteld… nu niks
 
Ik zou dan gewoon nog een testje tegen aangooien.
Wat vervelend dit zeg. Vooral wanneer je het zo graag wilt. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
 
[quote quote=10502911]Ik zou dan gewoon nog een testje tegen aangooien.
Wat vervelend dit zeg. Vooral wanneer je het zo graag wilt. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt![/quote]Nee ik heb bloed geprikt net kan morgen bellen! Wacht daar op. Wat zou een mooie uitslag zijn voor 13 dpo? Qua hcg?
 
Oh dat is nog beter. Ik heb helaas totaal geen verstand van hcg waardes. Wellicht dat iemand anders antwoord kan geven hierop….anyone?
 
Terug
Bovenaan