***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Willlllll, wat fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat onwijs gaaf voor je (jullie)! Ik zou zelfs elk uur testen, haha. Van harte, echt helemaal te gek!

Bedankt ook, want nu is het definitief een vruchtbaar topic!

Wat ik nog zou willen weten...op welke dagen hebben jullie geklust? En wanneer had je je ei ook alweer?

@ Go, spannend morgenmiddag. Maar voor zover ik weet hoort misselijkheid en moeheid bij een zwangerschap. Snel uitgeput ook. Laat je ons nog even weten hoe het morgen gegaan is? En daarna lekker genieten van je vakantie!

@ Suus, nou heeft je water gelijk gehad. Dat is hartstikke mooi. Nu je ooievaar ook nog, dan is het dubbelpret!

@ Melanie, ik heb je berichtje verkeerd begrepen, Dacht dat je schreef dat je jarig was. Hihi.

@ Rossia, hopelijk morgen temp nog iets omhoog, dat schijnt goed te zijn. Kan innestelling ofzo zijn.

Nou Wil, je geeft ons allemaal heel veel moed. En nogmaals van harte! Dikke kus.

WAAUUUUWWWWWWW wat een opening van een topic gefeliciteerd ! meteen een zwangere hahaha geweldig !

margot heb je de echo al gehad ???? ze zeggen dat als je misselijk bent de kans op een miskraam kleiner is geen idee waarom maar leuk om te weten als je misselijk bent :p
je zei ook dat je snel buiten adem bent daar heb ik af en toe ook last van. dat kan komen omdat je longen meer lucht binnen krijgen en omdat je een liter extra bloed rondpompt dus je lichaam moet wat harder werken.
volgensmij niks om je zorgen over te maken en als jij dat moet doen dan moet ik dat ook :p:p:p

Hier gaat alles goed ik voel me deze week iets beter dan de weken hiervoor. ik heb trouwens ook een nieuw kwaaltje er bij. mijn borsten beginnen vocht te lekken heerlijk vroeg. heel irritant en nog vroeger dan dat ik het bij mijn zoontje had maar ja je moet er wat voor over hebben :p

hoe is het met de rest ???

Veel liefs Marije 13wkn5d

WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER, Hartelijk Gefeliciteerd. Wat een opning van deze topic zeg!!!!
Geniet ervan en hou ons op de hoogte van je kwaaltjes!!!!!
Kreeg gewoon natte ogen echt leuk voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kreeg trouwens niet alleen natte ogen, maar zat gisteren op de bank en voelde ineens wat nat. Was mijn shirt nat precies bij mijn tepel!!
Keek ik verder zaten er idd meer vlekken in. Ik dacht dat ik het een week of twee ook al had maar dacht net als Marije dat dat te vroeg was, maar nu kwam er nog een druppel uit (ja sorry) en toen was het over!!

En Suus ook ik zag twee ooievaars op de dag van de verwekking en was dus idd zwanger!! Ik duim ook voor jou!!!!

Nou dames wat een opening van deze topic nu de andere nog!!!

Judith

Margot, hoe gaat het met je?!?!? Ik denk aan je!
Liefs, prinses

He stuur die ooievaren eens onze (nog niet zwangeren) kant op , ik tel er nu 4. En dat is bijna genoeg. Vraagje: hoe ziet een ooievaar eruit? Lijkt die niet heel veel op een reiger? Want dan ga ik even op de dijk kijken en wachten totdat er een over me heen vliegt, hahaha. Nee maar serieus, te toevallig allemaal.

Go, ik hoop dat je een goede echo hebt gehad. Ik denk dat je al met vakantie bent. Hopelijk dus met een goed gevoel!

Rossia, hoe is het met je? Hou je het nog vol, of begint het al vreselijk te kriebelen? Temp nog hoog?

Madootje is vast een weekje langer met vakantie dan wij dachten. Maar mocht je er weer zijn...laat even weten hoe het met jou is!

En Wil, hoe is het met je? Geloof je het al wat meer? En ga je het mensen vertellen of wacht je nog even? Ik zei altijd dat ik het pas na 12 weken zou vertellen, maar denk nu dat ik dat nooit vol kan houden.

En voor de rest een zonnig, stralend weekend gewenst!

Zo, even van pagina 2 af. Hebben jullie die discussie gezien over parachnosten? Grote ruzie tussen aantal meiden, heel bizar.

Ik heb net reactie geplaatst bij ovutest vraag. Doe 'm hier ook nog even. Vandaag dag 6 (vd 28) en vanmorgen beetje vruchtbaar slijm. Ik verbaasd, dus dat ik doe vanmiddag even een ovutest. Die geeft een licht 2e streepje aan. Geen LH piek dus, maar kun je op dag 6 al een licht streepje hebben??? Ik zou volgens sensitest op dag 11 moeten beginnen. Ik had verwacht dat ik alleen de controlestreep te zien zou krijgen.

Iemand van jullie ervaring? Of ben ik gewoon een debiel die veel te vroeg is begonnen met testen (alleen omdat ik dat slijm zag)?

En nu belangrijker: hoe is het met jullie? Rossia, jij nog hoge temp en goede hoop?

haai!

ja bizar he? die ruzie's...gaat ook helemaal nergens over...

maar ellepel vreemd dat slijm zeg? en ook nog dat streepje erbij.
ik zou niet weten wat dat betekend.. kun je alweer aan de klus?zoja gewoon alweer beginnen met klussen zou ik zeggen!!
ik heb trouwens een keer dat slijm gehad vlak voor ik ongesteld werd ook heel vreemd.
rare lichamen soms...

als t goed is heb ik vrijdag/zaterdag mijn ei gehad dag 16/17 gisteravond ineeens weer zo'n buikkramp nu weer over. dus het aftellen is weer begonnen!! voldoende geklust!
dag 8 11 13 15 en 16 daar moet t dus niet aan liggen!

wil!!! hoe is het met je? en go? lekker vakantie ? hoe was het bij de VK ?

verder niks te melden... xxx

rossia!!! nog 2 nachtjes!! hoe voel je je?

Terug
Bovenaan