***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hee Suus,

Ik denk dat Mado-man ook in de gordijnen hangt als ik met zo'n test aan kwam zetten!! Haha, maar ik vind wel dat je een goede reden hebt hoor! Dus nu maar hopen dat hij het straks gewoon doet. Eigenlijk niet, want dat zou betekenen dat je ongi zou zijn en dat willen we juist niet!!

M'n moeder had darmkanker en kwam erachter doordat een lymfeklier zo was opgezet (kanker uitgezaaid dus) dat een ader dicht kwam te zitten. Binnen vier maanden was ze weg. Ik denk dat ik die onderzoeken nog maar even niet aan mijn vader vertel, want als er niets aan de hand is, hoeft hij het ook niet te weten. Morgen weten ze misschien iets over de foto's en kan ik dan weer een doorverwijzing voor die punctie krijgen. Ik weet het nog niet precies...

Jeetje meiden! En jeetje Madootje! Wat een ellende. Ik schrik ervan hoor! Dat zijn geen leuke berichten en gun je niemand echt niemand! Wel fijn dat je morgen al wat uitslagen krijgt. Wanneer krijg je de uitslag van de punctie? Ik denk aan je en duim voor een goede geruststellende uitslag!

Suus, gelukkig had Rossiaman geen angsten om de test te doen. Hij zei maar steeds ik heb superzaad en er komt een hele postieve test uit. Hij had dus niets te vrezen, toen de test het omgekeerde uitwees. Ik ben blij dat ik die test nu gedaan heb. Stel je voor dat we nog een half jaar hadden aangemodderd.... Iedere maand weer die teleurstelling bij mij...en dan niets weten. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben en weet dat ik gewoon ongesteld ga worden. En ik ga vervroegd het traject in. Dus ik ben blij, maar neemt niet weg dat ik Suus-man goed kan begrijpen. Het is ook heel scarry, maar nogmaals ben blij dat ik het gedaan heb!

Ik voel echt een enorm ei! We gaan er vanavond nog maar een keertje voor. Baadt het niet dan schaadt het niet. We weten dat we ongsteld gaan worden, maar wellicht is er 1 klein zaadje die toch zijn werk doet, dan zijn we echt heel blij!

Volgende maand zitten we in Spanje, dus geen ovutesten en geen temperatuur meters. Gewoon lekker vakantie vieren. Daar kijk ik best naar uit!

Ellepel, hoe is het met jou?

Hey meiden,

Wat een slecht nieuws allemaal, zeg.

Princes, gelukkig dat het niet heeft doorgezet. Doe je het rustig aan de komende dagen, anders maken de Glitterchicks zich zorgen over je, hoor!!!

En dan Madootje, sterkte met het horen van de uitslag morgen.
Hopelijk is het iets onschuldigs en niet waar je aan denkt.
Mijn vader is ook helaas overleden aan kanker, het is zo'n rotziekte die snel kan gaan.
Slim van je om het nog niet aan je vader te vertellen....weet dat we aan je denken!!

Suus, jullie wachten dus met de test. Go-man zou ook niet weten wat hem overkomen zou als ik ermee aankwam zetten. Maar in jou geval snap ik het goed, hoor. We hopen natuurlijk dat je hem niet hoeft te gebruiken, dan zou je dus niet ongesteld worden, ha ha.

Melanie, balen dat het heeft doorgezet.
En dan ook nog eens alle zwangeren om je heen, hier, maar ook nog eens thuis.
Wel fijn dat je je hart lekker kan uitstorten bij hen...

Ellepel, wat duren die wachtweken toch lang he, vervelend altijd.
We duimen voor je mee...

Wil, hoe gaat het met je??
Al verteld of niet??

Hier niets te melden, ik ben vandaag precies 9 weken.

Veel liefs, Go

Rossia, ben je helemaal vergeten.

Goed dat je het nog gewoon probeert vanavond, wie weet is er een eigenwijs zaadje dat gewoon doet wat jij wil dat hij doet.
Veel klusplezier gewenst!!! Ha Ha

Kus, Go

Hey meiden,

He bah wat een slecht nieuws hier weer bah niks aan.....

Princes, gelukkig dat het niet heeft doorgezet, wat een spanning... sterkte ermee en doe maar lekker rustig aan!!!

Madootje, sterkte, ik hoop echt dat ales mee mag vallen! Bah weer vervelende spanning.

Suus, Dus toch maar even wachten met de test? ik weet ook niet hoe di van mij zou reageren als ik dit voor zou stellen..... nou maar hopen dat het niet meer hoeft!

Melanie, balen dat je ongi heeft doorgezet! Kan heel goed begrijpen dat het moeilijk is.

Ellepel, nou wachten duurt lang he.... bah niks aan.... ik hoop echt dat het raak is voor je!!!

Rossia: ik hoop dat je eigen huisarts jullie wel wil doorverwijzen naar de uroloog! Ik hoop dat hij iets voor jullie kan doen! En indd gewoon door klussen wie weet is er wel 1 heel super sterk doorzettend zaadje bij!

Nou hier gaat het verder allemaal prima! Voel me nog steeds goed! Alleen erg moe.
Ben nu ongeveer 7,5 week!!! dus go we schelen ongeveer maar 2 weekjes!
we hebben het   zaterdag verteld! iedereen reageerde heel leuk! echt super! Vind het echt super fijn dat iedereen het weet! kan er nu gewoon open over praten en dat is echt zo fijn!

Nou meiden voor iedereen hier verder veel sterkte!!!
Ik denk aan jullie

Liefs Wil

haaa rossia een enorm ei!! nou hopen dat dat enorme ei een zaadje toelaat!!!
oh..gelukkig denken jullie mannen een beetje hetzelfde als mijn man..
hihi.. en gewoon idd maar niet ongesteld worden is hij ook van mijn gezeik af!!

madootje... ik zou t denk ik ook nog niet aan mijn vader vertellen..denk ik.
idd eerst maar es de uitslagen afwachten! sta je verder zowiezo ook extra onder controle?of erfelijkheid onderzoek gedaan?
hebben mijn zusje enik wel gedaan.. gelukkig niks erfelijks uitgekomen...3 % ofzo.
en gewoon je eigen lichaam goed in de gaten houden! als wij iets niet vertrouwen kunnen we direct bij de arts terrecht,wel prettig.

nou moet zo weer op verjaardag... eigenlijk niet zo veel zin in..
maar goed morgen alweer vrijdag!   ellepel voel je al wat??

oja wil wat fijn dat je het van de daken mag schreeuwen zeg!! heerlijk gevoel zeker!
hoe voel je verder? veel kwaaltjes of valt t mee..

oh lees niet goed! haha
je bent alleen moe? verder niet misselijk enzo?
en zie je al een buikje?

Jeetje meiden, zullen we een nieuw topic openen? Ben bang dat deze vervloekt is ofzo.

Madootje, wat ontzettend naar. Zeker met je achtergrond, goed dat je direct actie onderneemt. hopen morgen op goed nieuws, ik ga er gewoon van uit hoor! Het is inderdaad een rotziekte en dan heb jij het van echt heel dichtbij meegemaakt, getver. Hoop dat je kunt slapen vannacht, sterkte!

Rossia, wat fijn die positieve test. Als ik sensitest goed begrijp is dat je binnen 24u je ei hebt. Dus morgen zou juist je temp omlaag moeten gaan en dag erna (zaterdag) omhoog. Dat was bij mij het geval. Hoe is het met je? Kan me voorstellen dat je er gewoon voor gaat en tegelijkertijd met die uitslag in je hoofd zit. Ik zou proberen lekker spontaan van elkaar te genieten, dat schijnt de meeste kans te geven. Ennuhhhh, nog gefeli met jullie anniversary!!! Iets leuks gedaan?

Suus, ik denk dat mijn vriend ook zo zou reageren, heel begrijpelijk maar wel moeilijk. Aan de andere katn stimuleert hij me om bij rode duivels volgende week wel naar de ha te gaan ivm mijn slijm. Ik zou als k jou was niks forceren, maar wel even laten weten hoe jij er over denkt. Wie weet klopt hij over 3 dage   bij je aan en zegt hij dat hij er wel klaar voor is.

Wil, wat fijn dat je er nu open over kunt praten! Moet jij nog nachtdiensten doen? Dat likt me extra zwaar nu je zo moe bent...

Prinses, hoe is het vandaag met je? Hoop goed!!!

Melanie, zijn je tranen al weer een beetje opgedroogd? En vol goede moed de volgende ronde in?

Hier niks nieuws. Voel nada, noppes, niks. Ok soms beetje gerommel in mn darmen, maar dat kan van alles zijn. Ik ga nu genieten van een paar dagen zon in de tuin en dan is het zo dinsdag! En goed nieuws, ik heb mn reis geboekt: ga 3 weken naar Bali! Als ik nu wel zwanger blijk te zijn heb ik een probleem, want ben nog niet ingeent (6 aug afspraak). Dat zie ik dan wel weer, eerst maar afwachten he?!

-x-

Terug
Bovenaan