***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hey meiden,

Zit ff niet lekker in mijn vel, van het weekend erg veel krampen gehad. Moest gisteren toch naar VK dus gelijk maar gevraagd wat er aan de hand is. Nu heeft mijn buik een groeispurt gehad en moet het dus even rustig aan doen.
Man lief druk met kamertje schilderen maar van een oranje kamer een witte maken is geen makkelijk klusje en aangezien man lief niet veel geduld heeft levert dat nog al eens een huilbui op bij een zwangere vrouw!!

Rossia wel fijn dat je nu eindelijk je verwijzing hebt!!!
Laat je snel weten wanneer je naar de gyn mag?

Go 12 weken!! Ga je het nu ook verder vertellen???

Suus, lekker thuis nog een beetje vakantie!! En dan gelijk een goede temp, hoop ik dan hoeft de zon ook niet meer te schijnen want dan ben jij gewoon het zonnetje in huis!!

Wij moeten nog andere halve week werken, dan ook 3 weken vakantie. Eerste week thuis buiten schilderen en kinderkamer komt de eerste week en ook de vloerbedekking. Dan nog 2 weken naar de camping.
Mijn ouders komen morgen nog een paar dagen behangen en dan ga ik met hun mee naar de camping voor het weekend en komt man lief later. Zaterdag Decibel outdoor op de Beekse Bergen dus lekker toeteren met de oren maar wel 's avonds vuurwerk en kijken naar mensen die helemaal belaberd naar huis gaan!!

X Judith

Go, arme meid, al die hormonen, dat is geen pretje. Het is toch leuker wanneer je lekker in je vel zit. Het komt vast weer goed.

Judith, wat leuk dat je man aan het klussen is! Lijkt me te gek om aan een babykamer te werken!! Ik heb een keer de oude kinderkamer van mijn vriend wit proberen te krijgen, hij was donkergroen, was ook een rotklus, dus ik kan me voorstellen dat je mannetje ongeduldig wordt!

Rossia, kon je al een afspraak bij de gyn krijgen?

Hier is zijn de   er weer. Slechte nieuws is grtvrdmme nog steeds niet zwanger. Goede nieuws is dat ik nu wel de rontgenfoto van mijn borstkas kan laten maken, hiep hoi. Ik ga nu ronde 8 in, nog even uitrekenen hoeveel dagen mijn cyclus zal zijn. En bankhangen,   heb even nergens zin in. Groetjes, Madootje

Hey Meiden,

15 september heb ik de afsrpaak bij de gyn. Gelukkig al lekker snel. Er was net een gaatje gekomen en die mocht ik invullen. Heel relaxed. Nu dus eerst op vakantie.

Madootje, wat enorm balen! Je blijft hoop houden he! Getsiederrie. Positief punt inderdaad dat je nu de foto kan laten maken. Heb je daar tenminste weer duidelijkheid over. Maar het blijft echt enorm klote!!

Judith, leuk al aan het babykamertje en rustig aan he!!

Zo, ik ga even koken, maar zal de nod's nog even uppen. Ben het een beetje kwijt!

X

NOD's!!!

Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje

Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje

Rossia                        08-09           9e ronde         1e kindje

Madootje                ??-??           7e ronde      

1e kindje
Ellepel                       ??-08         9e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

Hey Madootje, ben je dan niet veel te vroeg ongesteld geworden??

X

Hee Rossia,

Fijn dat je toch redelijk snel bij de gyn terecht kan! Ja, mijn cyclus was nu 30 dagen. Hij lijkt om en om, lang en kort te zijn. Nu komt er dus weer een langere cyclus eraan...

NOD's!!!

Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje

Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje

Rossia                        08-09           9e ronde         1e kindje

Madootje               16-09         8e ronde      

1e kindje
Ellepel                       ??-08         9e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  

madootje!!!! wat is dit nu!!! hier had ik eigenlijk nu nog niet op gerekend zeg!!
gatver de gatver!!! maar nu kun je wel idd foto's laten maken. ook een erg belangrijke zaak lijkt mij...

rossia 15 sept al!! dat is snel! super, maar eerst ff heel veel genieten van spanje!
komt wel goed he?

judith,lekker met kinderkamer bezig...zwijmel zwijmel..
en ook jij rustig aan doen he?? straks lekker heerlijk vakantie!

vraagje .. had vanmorgen ook ff op een ander topic gereageert.
over of je een innesteling kan voelen.
zwangere dames onder ons.. dat voelt toch bijna niemand?? in ieder geval niet met zoveel pijn,dat je er van krom moet liggen..
dus heb netjes geschreven dat t misschien de eisprong zal zijn.
krijg ik een antwoord weer dat ze hopen dat iemand met t juiste antwoord komt.
nou dan moet je maar een dokter bellen.
zooooo ff een zeikverhaal..
net nl niet zulke leuke berichten gehoord,maar dat vertel ik op een later tijdstip wel ff.
(niet met mezelf hoor! in de buurt) moet het ff laten bezinken.

meiden fijne avond verder! xxx

Hoi lieve meiden,

hier ben ik weer heel eventjes hoor, ben kapot, dus duik zo m'n bedje al in.
maar wilde even een teken van leven geven.
Heb afgelopen zaterdagavond weer van die voorweeën gehad (3 uur lang), op een gegeven moment echt om de minuut. Slopend.
Gelukkig is het vanzelf rustig geworden, maar heb er zondag en maandag nog heel regelmatig (zo'n 2-6 keer per uur) last van gehouden.
Sinds vandaag is het pas echt iets rustiger.
Dringend advies van de vk om het echt nog veel rustiger aan te doen.
Hmmm, maar ja, werk gaat gewoon door, heel erg zwaar dus!!
Heb wel gisteren besloten om echt eerder te stoppen met werken. Was van plan om tot 4 wkn van tevoren door te werken maar dat gaat dus zeker niet lukken.
Stop dus toch bij 6 wkn voor uitgerekende datum al.
Betekent dat ik nu nog 4 weken moet na deze week. Deze week nog 2 dagen. Aftellen!!!  
Ben nu dus bezig om brieven uit te printen die ik de patiënten ga sturen. Enorm vervelend vind ik het. Heb me er misschien ook wel erg druk om lopen maken de afgelopen dagen en voel het nu wel als een opluchting dat de kogel door de kerk is.
Het is gewoon niet anders en het welzijn van die kleine in mij staat nu boven alles.

I know, dit is een op en top ego-bericht, sorry!!!!!
Ik ben komend weekend van vrijdag t/m maandag alleen thuis (vriend gaat naar Engeland), dus ik zal dan zeker nog langskomen en me even goed bijlezen en reageren op jullie berichtjes!

Liefs, Prinses (29wkn2dgn)

Even heel kort nog,

Suus.........kan me niet geheel aan 't idee ontrekken dat je nogal snel geirriteerd bent over dat andere topic!
GAAF!! Hoop zo dat het je hormonen zijn! Hihihihi!!!!!

X

Terug
Bovenaan