***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

haai!

prinses, haha las t net nog ff terug mijn reactie..pfff zo ben ik normaal niet hoor!
whahaha hoop dat ik het straks op mijn hormonen kan gooien!

maar doe jij aub nu echt rustig aan!!! jeetje.. steeds die voorweeen.. wat kun je op zo'n moment er aan doen? heel rustig blijven en proberen op te vangen?  of moet je dan direct de vk bellen.
dus nog 4 week werken! wauwie!!!

gister is onze buurman opgenomen in het ZH met een dikke onsteking heel ver in zijn keel.weet niet precies hoe en wat, maar zo erg dat hij geen lucht meer kreeg en niet meer kon praten. en zijn vrouw 4 jaar geleden ook borstkanker gehad.
heeft nu uitzaaingen,hoorde ik gister, was dus helemaal overstuur,want het is gewoon precies hetzelfde zoals het bij mama is gegaan. het zijn echt zulke lieve mensen he?
net alles weer mooi op de regel,krijgen ze dit erweer bij...

nou meiden ga er weer vandoor!

Hey meiden,

Even een kort berichtje:

Suus, wat een verhaal van je buren! Het leven kan zo moeilijk en oneerlijk zijn af en toe.
Prinses, doe je rustig aan! Neem echt je rust hoor, want een te vroeg geboren kindje heb je niets aan en geeft veel problemen! Denk aan je gezondheid van jezelf en je kindje. Dus stoppen met werken als je lichaam dat aangeeft. Je klanten zullen het echt begrijpen. Denk veel aan je hoor!

Madootje, ik hoop dat je snel positieve uitslagen krijgt van alle testen uit het ziekenhuis. Ik denk ook aan jou!

Voor alle zwangeren, rustig aan, geniet, geniet en geniet!

Voor alle niet zwangeren, doe je best. Make it happen!

Zo rest mij nog om jullie uit te zwaaien. Ik vertrek morgenvroeg voor 3 weken naar het buitenland en ga mezelf op het strand neerleggen met een hele hoop boeken!! Goed uitrusten, zodat we klaar zijn voor de strijd die ons hierna te wachten staat!

Lieve meiden ik denk aan jullie.
Dikke X Rossia!

rossia, wat een heerlijk vooruitzicht!!! nog ff dan zit in t vliegtuig! wowwwwww
en idd heerlijk gaan genieten,verstand op nul ,dan kunnen jullie er straks vol tegen aan!

prinses hoe gaat het nu met je? wat rossia ook al zei, nu echt luisteren naar je lijf he??
clienten begrijpen het echt wel en anders maar niet toch?

madootje hoe gaat ie? wanneer mag je voor de foto's?
of heb je t al gezegd...mijn geheugen laat me de laatste dgn echt in de steek..hihi
succes ermee!!! ook ik denk aan jou!

heb nu zelf ook vakantie! vandaag bruiloft van vrienden van ons. om 1 uur.
en we treffen het met het weer zeg!
deze ronde heb ik trouwens helemaal nergens last van!  geen steekjes krampjes enz..wel heel slecht slapen en moe wakker worden.
nachtmerries, vannacht gedroomd dat mijn temp 49,7 was!! whahahaha
mijn bazin had blonde vierkantjes in haar haar laten zetten echt verschrikkelijk en ik droomde ook dat ik zwanger was.. voelde een bult op mijn buik net zo groot als een tennisbal..zo vaag allemaal! haha
temp nog steeds 37,3. vind t ookhelemaal niet erg om te doen nu. moet er ff rgelmaat in krijgen he? zet mijn nod ook op einde van volgende week,omdat ik mijn ei waarschijnlijk iets later heb gehad.
oja heb deze   week ontzettend veel vallende sterren gezien zeg! dus ook heeeeel veel wensen gedaan he?  jullie mogen raden wat!
en gister weer een ooievaar gezien,vloog echt heel laag over ons huis heen!
normaal geloof ik nooit in dat soort dingen,maar nu ff wel!!!

zo heel verhaal weer... hoe gaat t met de rest?
een paar dames heb ik hier al een helepoos niet meer gezien.. jammer.

nou ga me nog ff optutten en dan feestje!

goed weekend! en rossia fijne reis!

xxx

Hoi Lieve allemaal

Poosje niet geweest....
Maar had vakantie en heb niet zo heel vaak achter de computer gezeten..
Maar hier gaat het heel goed. Niet ziek geweest! Alleen heel erg moe.
Vanmorgen de echo gehad! Ik was ontzettend zenuwachtig want heb de hele week nare dromen gehad dat het kindje niet meer leefde, en was zo bang om geen leven te zien...
Maar het was fantastisch de kleine bewoog super veel!!! Het was 3,8 cm.
Ben nu 10 weken en 4 dagen!

Hoe is het verder met de rest??

Rossia, wat fijn dat je 15 september al mag! Super hopen dat het voor jullie allemaal snel mag verlopen ik gun het je van harte! Iedereen hier trouwens hoor!!!

Suus, spannend hoor deze weken weer! Ik voelde ook in de wacht week helemaal niks! Toen ik ongi moest worden had ik een paar nachten mega buikpijn verder niks! ik hoop het meid! zal voor je duimen.
wat enorm shit van het k... bericht dat is nooit leuk om te horen bah nare k...ziekte is het ook!

Prinses. oei weer weeen, doe maar rustig aan!

Madootje: Wat enorm k... weer de verrekte duivels, echt ik hoop zo dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen raken! Het is jullie allemaal gegund!!!

Nou meiden tot snel

Liefs Wil

Goed, alvast sorry, want dit wordt wéér een egoberichtje.

Had gisterenmiddag en avond weer telkens die voorweeën en zo ook vanmorgen. Gelukkig moest ik om half 12 bij de vk zijn, ook daar had ik ze toen ik op de tafel lag en zij kon 't dus goed beoordelen.
Ze heeft toen een inwendig onderzoek gedaan en constateerde dat 't kindje al is ingedaald maar ze kon m'n baarmoedermond niet goed voelen omdat die kennelijk wat naar achteren ligt.
Daarom wilde ze graag dat ik voor de zekerheid naar het z'huis zou gaan voor een inwendige echo om uit te sluiten dat ik niet stiekempjes al ontsluiting aan het krijgen ben.
Grumpfh....m'n vriend is dus net vanmorgen om 11 uur vertrokken naar Engeland mét de auto.
Dus ik met tas (voor 't geval ik moest blijven moest ik spulletjes meenemen voor evt. 2 nachtjes) in een taxi naar 't z'huis.
Hier heb ik eerst 30 min aan een apparaat gelegen wat de hartslag van 't kindje in de gaten houdt en eentje die de contracties meet.
Gelukkig gaat 't met die kleine supergoed!!
Contracties waren ook niet meer zo heftig. Inwendige echo is gedaan door een gyn. Godzijdank geen ontsluiting, dus ik mocht weer naar huis.
Maar nu.......heb het advies van de gyn gekregen om naar de waarschuwingen van m'n lijf te luisteren en per direct te stoppen met werken!
Ik loop nl. het risico dat deze voorweeën ineens overgaan in echte weeën en ik te maken krijg met een vroeggeboorte.
Kort samengevat, ik m'n vriend gebeld.......reageert ie zoals die al wkn doet.....hij wil het niet begrijpen of het is puur angst maar hij denkt alleen maar aan de financien.
Dus ik m'n ouders gebeld, die willen ons financieel wel steunen, ik mag van hun geld lenen.
Voel me daar toch wel kut over, want tsja, dat betekent ook alle maanden daarna geld terugbetalen. En m'n vriend zit nu al iedere keer.....dan ga je toch gewoon wel 4 dgn werken ipv 3 als die kleine er is...etc etc.
Lekker dus weer!
Maar goed, ik weet 't, ik moet aan die kleine denken en dat ga ik ook doen hoor, maar het is wel reuze vermoeiend om telkens die discussie met m'n vriend weer te moeten voeren. Ik ben nl. de hoofdkostwinner en uiteraard voelen we het heel flink als ik minder werk of zelfs even helemaal niet!
Sorry sorry sorry sorry voor m'n geklaag!

Maar goed, lieve meiden......
Ros, allereerst, hopelijk lees je dit nog.....een hele fijne dik verdiende vakantie!!!! Geniet ervan lieve meid! Samen heerlijk genieten van jullie rust en zoals je zelf ook al zegt; dan kunnen jullie straks alles aan wat komen gaat!

Suus, je maakt 't maar weer flink spannend! Je klinkt in mijn oren gewoon zwanger, kan d'r echt niks anders van maken.
Hoe zit 't met je borsten, gevoelig?! Tepels, gevoelig? Witte puntjes op je tepel? Urine die wat meer ruikt? Reukvermogen toegenomen? Wat sneller geirriteerd? Pijntjes?
Spannend hoor! Wanneer wil je gaan testen?!

Verder moet ik jullie vragen om mijn zonden te vergeven, want ik weet 't echt even niet meer van de rest....?!?!?! Zwangerschapsdementie noemen ze dat ook wel.

Nou, ik ga me vooral druk maken over dat ik me niet druk mag maken en ik ga proberen me heel koest te houden de komende dagen. Prakiseren over hoe ik het ga aanpakken met al m'n patienten?!?!?!?!
Wel ja, zeer hoogstwaarschijnlijk ben ik straks als ik die kleine smurf in m'n armen heb alles vergeten en lijkt niets er meer toe te doen, maar nu......is da nog ff nie zo.
Hoe dan, ik moet blijven denken aan ons meisje!!!

Dikke kus en knuf voor jullie allemaal!!!
Prinses (overmorgen ben ik alweer 30wkn, time flies!)

Lieve Prinses, ik denk dat het alleen maar goed is als je nu kan stoppen met werken door dat geld te lenen. De ellende van een te vroeg geboren kindje, dat wil je echt ten alle tijden voorkomen, lijkt me. En dat geld komt heus wel weer goed. Waarschijnlijk snap je over een jaar al niet meer dat jullie je daar zo zorgen over hebben gemaakt. Dus doe het rustig aan! Jammer dat je mannetje niet het advies van de gyn persoonlijk kon horen...

Rossia, ik had je nog willen uitzwaaien, maar nu ben je al heerlijk op vakantie. We zullen je missen!

Suus, haha die droom over dat temperaturen! Het moet niet gekker worden! Verder werd ik echt stil van de ellende die je buren nu met hun gezondheid hebben. Vreselijk, logisch dat je dan weer terugdenkt aan je eigen mams... Sterkte.

Wil, fijn dat je echo goed was! Dat moet een hele geruststelling zijn geweest.

We halen ons soms toch de meest vreselijke dingen in ons hoofd, terwijl het vaak nergens voor nodig is. Ik probeer nu ook positief te blijven. Maandag krijg ik bij de internist de uitslagen van de diverse onderzoeken te horen. Mijn vriend gaat mee (had de internist aangeraden), ik ben benieuwd.

Zo, straks lekker de hort op! xx, Madootje

Hey dames !!

hier even weer een berichtje van mij ik heb een poosje alleen maar mee gelezen.

allereerst heel erg $%$% te horen dat de mediche malle molen er aan komt maar goed als dat jullie helpt met jullie baby geluk dan ben ik ontzettend blij dat het bestaat.

Wat geweldig dat je zwangerschap nu wel goed gaat ! 10 week die laatste 2 week zullen ook wel snel voorbij zijn en dan kun je er eindelijk een beetje van gaan genieten !

Wat ontzettend irritant dat je iederekeer opgenomen word met voorweeen maar gelukkig heb je nog geen ontsluiting ! Wat je vriend betreft wat is er nu belangrijker de baby of geld ??!!! in elk geval krijg je toch wel ziekte geld dat is misschien niet zo veel als dat je normaal krijgt maar je hebt in elk geval wel geld.

Hier gaat alles heel erg goed ! ik ben vandaag precies 20 week zwanger ik begin al een mooi buikje te krijgen en het kindje word al regelmatig gevoeld niet alleen door mij maar ook door mijn vriend. volgend weekend gaan we een lang weekend met zijn 2en naar centerparcs de huttenheugte in dalen. lekker zwemmen en genieten van elkaar. mijn zoontje is dan bij zijn vader dus we kunnen heerlijk bijtanken.
Ik heb wel veel rugklachten en moet daarom heel goed om mijn houding denken en ook niet te veel op 1 dag willen doen dat is af en toe wel vervelend.
volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo. We zijn er nog steeds niet uit of we het nu wel of niet willen weten dus dat zal wel een beslissing worden op de allerlaatste minuut.

Nou dames dat was het wel even ik laat volgende week jullie weten hoe de echo gegaan is !

Veel liefs Marije

hey meiden!

rossia ligt nu lekker op het strand... hmmm wil ik ook wel!

madootje spannend he allemaal! en heel goed dat je vriend meegaat.

prinses! kom op meid! om het geld niet blijven doorwerken. snap je wel goed hoor!
als eigen ondernemer is het toch anders dan wanneer je in gewoon dienstverband werkt.
maar ben je hiervoor niet verzekerd?er was toch net wat nieuws ingegaan?
maar ja.. financieel komt het altijd wel goed! lekker heeeeel kalm aan doen nou!
 we denken aan je!!!!

beeldmuis! miste je al! hihi.. maar 20 week alweer? pfff time flies!

hier gaat alles goed! vrijdag bruiloft van vrienden gehad,was echt heel mooi! en wat troffen we het met het weer zeg!
met mijn buurman gaat t niet goed. is nu overgebracht naar groningen en ligt op de IC. word in slaap gehouden. zo sneu allemaal he?

met mij gaat het ook goed! voel echt helemaal niks! geen zere borsten/tepels.
geen steekjes helemaal niks!! heel apart. temp. nog steeds netjes 37,3.
zo'n ronde heb ik nog nooit gehad.. voelt echt goed gewoon! hihi
heb alleen als ik gegeten heb dat mijn buik ontzettend rommelt! ook gewoon heel hard!dat iedereen t kan horen.haha! dat is t enige wat ik merk.

nou ga weer lekker ff buiten ziten, boek lezen! fijne dag nog!
xxx

Terug
Bovenaan