***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hey Madootje,

Ja, de teleurstelling is er toch echt wel even, ook al had ik erop gerekend dat het niet zo was... Maar goed, dinsdag eindelijk  naar mijn huisarts en dan kunnen we eindelijk met het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Ben nu wel een beetje klaar met het wachten.

Nog 5 dagen werken en dan lekker 3 weken niet.

Hoe gaat het met jou? Lukt het jou een beetje om afleiding te zoeken van alle spanning die je nog te wachten staat?

X Rossia

he rossia... toch k#t dat de duivels er zijn.. nooit leuk de duivels!!!
en dinsdag naar de HA!! ben echt benieuwd wat hun gaan zeggen zeg!
en lekker straks 3 week vakantie!! wauw!! gingen jullie nou nog weg? weet t niet meer..

wij moeten ook alleen volgende week nog werken en dan hebben we maar een schamel weekje vrij.. gaan verder niet weg ofzo. misschien nog een paar dagen kijken wat t weer gaat doen. verder bezig in en rond het huis. en dan volgend jaar weer lekker op vakantie!
hoop dat ik dan net ben bevallen ofzo...hihi..
vanmorgen niet meer getemperatuurd..erg he?hihi.. gister erg leuk feest gehad en lagen er dus heeeel laat in (3 uur) vandaag behoorlijk brak aan t werk geweest. morgen vroeg meet ik nog een keer en dan ben ik er klaar mee!! volg ronde ga ik direct vanaf t begin meten.

jullie nog leuke dingen doen in het weekend?
gaan nu nog ff wat drinken bij vrienden en maar niet zo heel laat ons mandje in!
fijn weekend!! xx

Rossia, je ging toch naar Spanje?

Suus, lekker in de tuin vakantievieren? Hopelijk wordt het dan weer zomer hier...

Heb ff niks te melden, heerlijk weekend gehad, jammer dat het weer voorbij is!!

Ik ga inderdaad 3 weken naar Spanje!
Nog 5 daagjes werken en dan stapt Rossia lekker het vliegtuig in.
Maar, morgen eerst naar de huisarts voor een verwijzing naar het ZKH! Spannend!!

X

wauw!! rossia 3 weken naar spanje! heerlijk zeg! ben jarloers!!hihi..
en morgen naar de dokter... spannend hoor!

mijn temp. was gister en vandaag 37,3!!!!!!!!!!!!!! zaterdag niet  getempt..baal ik nu van,maar ja, hij is hoger! en nu hoog blijven aub.

xxx

Hey meiden,

Lekker hoor, nog lekker een of een aantal weken vakantie in het vooruitzicht.
Geniet ervan!!!!
Suus, hopelijk blijft het weer hier goed, kun jij ook gaan genieten.

Hier verder niet veel te melden, ben nu 11 en een half weekje.
Donderdag precies 12, dus uit de eerste 3 maanden.
Volgende week dinsdagochtend de nekplooimeting, spannend.

Verder nog veel moe, veel misselijk.
Hopelijk neemt dit snel af.
Manlief en ik hebben dit weekend wat afgesnauwd tegen elkaar.
Komt voornamelijk door mij hoor, mijn hormonen ofzo...
Ik ben gewoon zo moe dat ik het ooit niet helemaal op kan brengen om alles voor Sven te doen, maar ja, manlief werkt ook gewoon en ik snap wel dat mannen niet alles snappen van een vrouw, laat staan van een zwangere vrouw!! Ha Ha
Maar goed, mijn humeur is af en toe niet te genieten en dat is natuurlijk helemaal niet leuk.

Hopelijk  gaat het snel wat beter met mijn hormonen.

Maar ja, ik moet eigenlijk niet klagen, ik ben zwanger terwijl er hier zoveel meiden zijn die zwanger willen worden, maar dat het niet lukt. Sorry voor mijn geklaag.

Ga snel weer verder met mijn werk, doeiiiiiiiiii

Kus, Go

Haai!

Wauw GO!! donderdag al 12 week! weer een mijlpaal! super hoor!
En lekker last van je hormonen! hihi.. Nou manlief begrijpt dat vast wel!

Allen maar een goed teken lijkt mij, dat je hormonen zo op de hobbel zijn!

Prinses hoe is het met jou? lekker aan t genieten samen met je prins?
doe je wel rustig aan?
en de rest van de zwangeren? beeldmuis en monatoetje?waar zijn jullie!!!
En hoe gaat ie met Wil? hoe reageert iedereen? en hoever ben je nu al?
Judith ook lekker genieten! zetten jullie ook foto's op hyves?ben erg nieuwsgierig naar de buikjes!

nou hier vanmorgen nog steeds 37,3!!

fijne dag!
xxx

Goedemorgen!!

Suus, mooie hoge temperatuur heb je! Ik hoop dat hij hoog blijft voor je! Ik duim voor je!
Go, goed nieuws van jouw zijde nog steeds! Heerlijk, probeer en van te genieten en die hormonen, ach laat ze lekker! Komt helemaal goed?

Lieve Prinses, inderdaad al een tijdje niets van je gehoord? Alles nog onder controle?

Vanmorgen heb ik mijn bezoekje aan de huisarts gebracht. Wat een fijne vrouw is dat toch. Neemt ons echt serieus en we hebben gelijk een verwijzing voor de gyn gekregen. Vanmiddag kan ik bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak. Laten we hopen dat we enigzins een beetje snel terecht kunnen. Maar eerst lekker op vakantie!!!!!

Terug
Bovenaan