Suus, $#&%$&?":#@^(*@#&^$%#$#* waarom toch niet?!
Vind het echt zwaar klote voor je!
Hoe voel je je nu?!
Wat idioot kan 't leven zijn hè?! Ik snap soms nog steeds niet waarom het dan wel zo snel raak was bij ons. Ik bedoel, we hebben maar een keer of 3 sex gehad die maand, ik was 15 (!) jaar aan de pil geweest, was toen 32, m'n vriend al 42........je zou dan zeggen, hmmm, kleine kans, maar toch.
Dus wat zegt dat alles?! Ik begrijp 't niet hoor.
Jullie zijn jonge gezonde meiden en laat 1 ding heel duidelijk zijn, ik gun het jullie zó onwijs!!!!!!! Jullie tijd komt ongetwijfeld ook.
Suus, vroeg me eigenlijk nog af, hoe het met jou gaat met 't niet roken, hou je dat nog wel vol zo na al die teleurstellingen? En je man rookt(e) die eigenlijk ook?
Nou meiden, 't is iig weer weekend en 't weer wordt redelijk geloof ik. Probeer weer nieuwe moed te verzamelen voor de volgende ronde!
Hier is 't rustig, ben gisteren weer bij de vk geweest en het gaat goed. Kindje ligt keurig op schema qua groei. M'n buik is echt giga nu. Ik ben gewoon uit m'n positiekleding gegroeid, sommige dingen pas echt niet meer.
Heb sinds afgelopen ma/dinsdag geen vocht meer verloren, dus 't was waarschijnlijk toch waterige afscheiding. Al vind ik dat nog steeds ongeloofwaardig aangezien het ineens zo onwijs veel was, maar ja, allang goed zo.
Morgen ben ik 35 wkn, dus het gaat nu echt niet lang meer duren.
Wel spannende tijden want a.s. do.dag wordt m'n schoonvader geopereerd en de week erna waarschijnlijk m'n schoonmoeder. Hoop maar dat ik die kleine er nog in weet te houden tot na die tijd, anders gaat m'n vriend het heel lastig krijgen.
Niks ernstigs trouwens hoor, m'n schoonvader krijgt een nieuw hoornvlies en bij m'n schoonmoeder wordt een galsteen verwijderd. Gewoon toeval dat 't zo kort op elkaar is.
Tussen mij en m'n vriend is er trouwens nog weinig veranderd. Iets minder vaak ruzie, maar das dan ook alles. Geen initimiteit meer geweest sinds ergens in juni.
Straks hebben we, als die kleine er is, gewoon 6 maanden geen sex gehad. Niet normaal meer.
Ik ben heel onzeker over hoe het in de toekomst zal gaan. Ach ja, we zien wel.
Nou, fijn weekend,
dikke kus van ons