***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Verdomme Suus, dat was niet de bedoeling. Wat een enorme %^#^$^#$&^$#&*(#$&* zooi!

Suus,  $#&%$&?":#@^(*@#&^$%#$#* waarom toch niet?!
Vind het echt zwaar klote voor je!
Hoe voel je je nu?!

Wat idioot kan 't leven zijn hè?! Ik snap soms nog steeds niet waarom het dan wel zo snel raak was bij ons. Ik bedoel, we hebben maar een keer of 3 sex gehad die maand, ik was 15 (!) jaar aan de pil geweest, was toen 32, m'n vriend al 42........je zou dan zeggen, hmmm, kleine kans, maar toch.
Dus wat zegt dat alles?! Ik begrijp 't niet hoor.
Jullie zijn jonge gezonde meiden en laat 1 ding heel duidelijk zijn, ik gun het jullie zó onwijs!!!!!!! Jullie tijd komt ongetwijfeld ook.

Suus, vroeg me eigenlijk nog af, hoe het met jou gaat met 't niet roken, hou je dat nog wel vol zo na al die teleurstellingen? En je man rookt(e) die eigenlijk ook?

Nou meiden, 't is iig weer weekend en 't weer wordt redelijk geloof ik. Probeer weer nieuwe moed te verzamelen voor de volgende ronde!

Hier is 't rustig, ben gisteren weer bij de vk geweest en het gaat goed. Kindje ligt keurig op schema qua groei.  M'n buik is echt giga nu. Ik ben gewoon uit m'n positiekleding gegroeid, sommige dingen pas echt niet meer.
Heb sinds afgelopen ma/dinsdag geen vocht meer verloren, dus 't was waarschijnlijk toch waterige afscheiding. Al vind ik dat nog steeds ongeloofwaardig aangezien het ineens zo onwijs veel was, maar ja, allang goed zo.
Morgen ben ik 35 wkn, dus het gaat nu echt niet lang meer duren.
Wel spannende tijden want a.s. do.dag wordt m'n schoonvader geopereerd en de week erna waarschijnlijk m'n schoonmoeder. Hoop maar dat ik die kleine er nog in weet te houden tot na die tijd, anders gaat m'n vriend het heel lastig krijgen.
Niks ernstigs trouwens hoor, m'n schoonvader krijgt een nieuw hoornvlies en bij m'n schoonmoeder wordt een galsteen verwijderd. Gewoon toeval dat 't zo kort op elkaar is.
Tussen mij en m'n vriend is er trouwens nog weinig veranderd. Iets minder vaak ruzie, maar das dan ook alles. Geen initimiteit meer geweest sinds ergens in juni.
Straks hebben we, als die kleine er is, gewoon 6 maanden geen sex gehad. Niet normaal meer.
Ik ben heel onzeker over hoe het in de toekomst zal gaan. Ach ja, we zien wel.
Nou, fijn weekend,
dikke kus van ons

Hey lieve meiden.

Hoe gaat het hier met de meiden?

Princes al 35 weken? Boh wat gaat de tijd snel joh kan me nog herinnen dat we hier zaten allemaal niet zwanger en nu ben jij al bijna uitgerekend. Spannend zeg.

Suus balen zeg dat je ook weer de klote duivels gekregen hebt echt balen.

Ik ben deze maand het een hele week geweest.

Liefst,

Melanie

Hey Meiden,

Wat is dit nu weer, staan we weer op de 2e pagina.

Melanie en Suus, beiden ongesteld, wat balen toch weer.
Niet eerlijk dat de een heel snel aantelt, ikke bevoorbeeld, en de andere er zo lang over doen. Succes en volhouden, ook bij jullie komt het goed!!

Princes, fijn te horen dat het goed met je gaat.
Hopelijk blijft ze inderdaad nog zitten tot na de operaties.
Wel vervelend te horen dat het tussen je vriend en jou nog niet zo lekker loopt.
Gelukkig geen ruzie meer, maar geen intimiteit lijkt me ook erg zwaar.
Zeker nu met al je klachten van de zwangerschap.
Als je een schouder nodig hebt, weet je mij / ons te vinden, he!!

Verder gaat hier alles goed.
Ondertussen voel ik onze kleine spuit bewegen. Heel licht, maar zeker weten
dat hij of zij het is.
Volgende week maandagochtend de volgende echo, dan is het al 4 weken geleden, lange tijd hoor. Dan ben ik 18 1/2 week zwanger, misschien dat ze dan al kunnen zeggen wat het gaat worden, en anders bij de 20 weken echo. Spannend !!!!

Nou, ik ga weer verder met werken, tot snel.

Kus, Go

haaai!

zo ben ik weer... duivels weer de deur uit, op naar de klusweken!
was er echt ff kapot van.. en het gaat echt elke keer meer pijn doen!

ben nu druk bezig met ons hondje! alles nu in huis bench ,lekker warm mandje enz enz..
echt hele goede afleiding dit! als het goed is komt Scafi 9 oktober aan op schiphol!
(vorige week iemand toevallig hello goodbye gekeken?kwamen ook hondjes uit roemenie aan! tranen met tuiten hier!hihi..zoooo schattig,..)

goed prinses je vroeg naar het roken....  zijn dus niet meer helemaal gestopt...
erg he? kreeg 'bouwstress' daar heb ik t maar op gegooid...ben dus weer begonnen
maar we roken niet meer in huis! en dat scheelt echt een heleboel zeg!!als we er echt klaar voor zijn stoppen we ermee en dat valt echt niet mee hoor!!!maar daar weet jij alles van he?

prinsesje nog steeds warm in je buik? ben benieuwd hoe je er nu uit ziet!!
en vervelend dat t nog niet super gaat tussen jou en je manlief...
weet niet wat ik daarop moet zeggen..maar hopen als jullie prinsesje er is dat alles weer super gaat!!!

go wowwww 18 week alweer!!! super zeg! gaat echt onwijs snel die tijd zeg!
het word een jongen denk ik...

Wil hoe is het met jou dan? lang niks van je gehoord!

en de rest...hallo! hihi..

xxxxxx

Kweenie of 't zo lukt, maar dit is een poging tot het plaatsen van een foto van m'n buik van afgelopen zondag. Toen was ik dus precies 35 wkn.
Hoop dat 't lukt.

X Prinses

Hey Suus,

Fijn dat je wat afleiding hebt met jullie hondje!! Spannend hoor.
Mijn man rookt tegenwoordig ook buiten, hij moest niet van mij maar ging het uit z'n eigen doen en ik moet zeggen het ruikt een stuk lekkerder binnen.
Heb je nog een leuke hondenmand gekocht of een beetje een standaard?

Prinses,

Mooie foto zeg, hoe is je dat gelukt?
Mooi buikje ook!!!! Leuk om te zien. Ik zal ook eens gaan kijken of me dat gaat lukken.
Hoe gaat het verder met je?
Heb je nog weeen gehad?
Ook ik schrok wel toen je vertelde dat je niet echt lekker gaat thuis, hoop dat je wel genoeg rust krijgt! En misschien doet dat prinsesje wonderen!! Ik hoop het echt voor jullie!!

Go,

Ik weet nu even niet meer wanneer je precies je echo weer krijgt, maar ik dacht komende maandag, ga je ons dan ook vertellen wat het wordt of houd je het voor jezelf?

Hier alles oke net heerlijk weesten zwemmen met nog 11 zwangeren en daarna lekker beppen over zwanger dingen!!!!

X Judith

Suus,

Wat is jullie hondje een schatje zeg!!!!
Gaat alles goed?

Judith

Terug
Bovenaan