NOD's!!!
Suus 21-09 9e ronde 1e kindje
Melanie 16-09 9e ronde 1e kindje
Rossia 08-09 9e ronde 1e kindje
Ellepel ??-08 9e ronde 1e kindje
zwanger!!!
Prinses 1e kindje (2e ronde) uitgerekend: 26-10-2008 van een meisje!!
Judith 1e kindje (4e ronde) uitgerekend: 02-12-2008
Monatoetje 09-04 (5e ronde) uitgerekend : 17-12-2008
Marije 2e kindje (4e ronde) uitgerekend: 04-01-2009
Margot 2e kindje (1e ronde) uitgerekend: 25-02-2009
Wil 1e kindje (6e ronde) uitgerekend: 09-03-2009
wachtbankje
Madootje wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag
Ja joh, Suus, dat andere topic was even schrikken hè?! Vanmorgen weer een heel klein beetje vochtverlies, maar ik ga nog maar niet bellen. Heb nu voor de zekerheid maar een inlegkruisje ingedaan en hou 't wel in de gaten.
Was wel écht schrikken hoor, zit je op de wc zie je ineens dat heel je kruis drijfnat is, er ging echt een schok door me heen.
Maar goed, waarschijnlijk dus toch loos alarm. Hoop 't maar want ons meiske kan toch echt beter nog een week of 3 blijven zitten.
Het begint nu gewoon allemaal wel te kriebelen. Blijf maar harde buiken houden en alle ongemakken beginnen nu toch wel duidelijk te worden.
Schoenen aantrekken, slapen, veel plassen etc etc. Maar voor de duidelijkheid, ik klaag niet hoor!! Het is alleen wel allemaal heeeeeel erg spannend.
Gisterenavond heeft m'n vriend de box ook al in elkaar gezet, die staat nu in de woonkamer. Echt heel ons huis is instapklaar voor ons kleine meisje.
We zijn nu gewoon begonnen met wachten, grappig hoor.
Maar Suus, als je me nou je mobiele nummer smst, dan beloof ik dat ik je zal smsen als ons mini-prinsesje geboren is. Kun jij het hier op ons topic zetten. Want ik denk dat als 't zover is, ik even niet de tijd zal hebben om rustig achter de computer te gaan zitten.
Is dat wat?! Kun je via m'n hyves (privé-bericht) doen.
Maar voor jullie ook spannende tijden joh, een hondje! Zo gaaf! En zo gezellig, altijd iemand die op je wacht thuis, die blij is om je te zien! Zo leuk!!
Scafi is toch ook een best leuke naam, hoort nou toch gewoon bij 'm, niet dan?
Het is eigenlijk net alsof jullie een kindje adopteren. De hele procedure inclusief intakegesprek en het ophalen van schiphol. Grappig hoor!
Heb je deze maand trouwens je ei weer goed gevoeld? Houden jullie het klussen nog goed vol? Ben je 't nooit eens zat? Ik duim weer voor je hoor!
En Mel, ook jouw nod heb ik aangepast, hoe voel je je?! Hou ons op de hoogte he?!
Hoorde toevallig afgelopen weekend weer dat steeds meer bekend wordt dat het helemaal niet ongewoon is om er tussen een jaar en 2 jaar over te doen om zwanger te worden. Er heerst alleen een soort taboe op, dus de enige die je hoort praten over zwanger worden zijn degene bij wie het wel wat sneller ging.
Hoe dan ook, wat ik hiermee wil zeggen is, hou vol, hou moed, jullie tijd komt vast en zeker ook en hopelijk heeeeel gauw!!
En Ros, vandaag naar 't ziekenhuis, heb gisteren ook nog aan je gedacht. Hoop dat je vandaag te horen krijgen hoe nu verder. Ben heel benieuwd, vertel je even hoe 't is gegaan?
Weet dat we aan je denken hier!!!!
Hoe is het verder met de meiden, nog steeds erg rustig hier hoor!
Nou, tot gauw weer,
dikke kus van ons