***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

NOD's!!!

Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje

Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje

Rossia                        08-09           9e ronde         1e kindje
Madootje               16-09         8e ronde       1e kindje
Ellepel                       ??-08         9e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje    

Zo even ons lijstje ge-upt, maar d'r klopt niks meer van. Suus, Mel en Ros.....vullen jullie nog even je nieuwe NOD in?!
Begreep volgens mij net van Mel dat haar nod en die van Suus er weer aan zitten te komen?! Duim duim duim duim duim duim duim duim duim!!!!!!

X Prinses

Hay Meiden,

Madootje, wat erg van het slechte nieuws. Gelukkig is het wel goedaardig.
Sterkte ermee, meid. We denken aan je.

Verder is het antwoord op de vraag of ik nu van de zwangerschap kan genieten: JA !!!
Gelukkig wel, ik had er echt moeite mee, maar ik ben inmiddels 16 weken en ga het dus binnenkort kunnen voelen.
Buikje is ook al behoorlijk gegroeid, maar dat ik alleen maar leuk.
Ik heb al wel zwangerschapsbroeken aan, mijn eigen broeken zitten te strak.

Nou, even een ego berichtje, sorry, ik ben aan het werk en kan niet telang hier zitten.

Veel liefs, Go

Hoi Margot, wat fijn om te horen dat alles goed met je gaat en dat je er nu ook lekker van kunt genieten! Gelijk heb je!! Het is je van harte gegund!

Hoe is het met de rest van de meiden?! Laatste dagje werken en dan hebben jullie ook weer lekker weekend.
Het weer werkt alleen niet echt mee, maar ja. Hier is het nu maar vies druilerig weer.
Heb net alles klaar gemaakt om Bouef Bourgignon  te maken, jummie! Moet dus nu zo'n 2,5 uur opstaan. Lekker met frietjes d'r bij, heb er nu al zin in. Goed begin van het weekend lijkt mij zo.
M'n vriend geniet met volle teugen van het feit dat ik nu niet werk. Elke dag staat er een gevarieerd potje eten op tafel als meneer thuis komt van z'n werk. Hij moet er maar niet te gewend aan raken!

Verder gaat 't hier z'n gangetje. Ik bestel tegenwoordig de 'grote/zware' boodschappen via AH.nl, ideaal. Ze zijn vanmorgen weer geweest. Scheelt me een hoop gesjouw.
Jullie merken 't al, ik begin al echt zo'n huisvrouwtje te worden. Superboring!!!!
Als ik er aan denk dat dit nog maximaal 8 weken kan duren, pfoeh! Maar goed, van de andere kant is 't alleen maar goed, hoe langer ons meiske blijft zitten des te beter voor haar. Maar deze mama vind het over een week of 3/4 wel goed denk ik zo.
Grappig is dat, zullen toch de hormonen zijn die je a.h.w. klaarstomen voor de komst van je kindje. Ineens lijk je d'r klaar voor te zijn.
Alhoewel ik ook nog heel erg geniet van de schopjes hoor. Dat vind ik toch wel het meest bijzonder van alles. Je bent gewoon nooit meer alleen.

Nou genoeg gekletst, alvast een fijn weekend voor iedereen.
Dikke kus, prinses(+je)

Hee meiden,

Wat is het gezellig hier! Leuk om te horen hoe het gaat met jou, Go, en Prinses met je boodschappen. Groot gelijk, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Bedankt ook voor al jullie lieve reacties, dat doet me goed. Vandaag zijn de weer gekomen, minderrrr. Maar wel fijn, want dat betekent dat ik gewoon door kan met alle onderzoeken en operaties, zonder me zorgen te maken over een kindje. Ik dacht, ik zet mezelf maar op het wachtbankje, want in de nod-lijst heeft nu ff niet zoveel zin. Vinden jullie dat ok? Trouwens, meiden, dr klopt geen hout meer van:

NOD's!!!

Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje

Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

princes!!! wat lees ik in een ander topic!! denk je dat je vruchtwater bent verloren?
whooo!! spannend zeg! maar hopen idd dat het nog niet begint..laat haar nog maar ff zitten hoor! vandaag nog meer vocht verloren?of is alles nu weer rustig..
ga vanaf nu maar elke dag het forum in de gaten houden! zet m op he!!

madootje ook weer ongie geworden,alleen maar goed nu op dit moment!
wat zijn de verdere plannen van de arts?hopen dat alles snel achter de rug is hoor!

melanie morgen je nod? vertel vertel!!! hoe voel je je?

en Go is heerlijk aan het genieten !! heerlijk hoor! je verdient het zo!!

rossia, vandaag naar het zh he? ben zeer benieuwd wat ze allemaal verteld hebben!
en wat ze gaan doen..
heb je het trouwens aan veel mensen verteld dat jullie de MM in gaan?

zelf zit ik nu alweer op dag 27..
mijn nod mag 1 van jullie wel op 21 september zetten. dat is nu zondag.
cyclus van 33 dgn. temp was vanmorgen 37,5!!!  schommelt erg de laatste week..ook erg veel last van afscheiding..normaal nooit zoveel.
ben er gelukkig niet meer elk ur mee bezig over wat ik allemaal wel niet voel..hihi..
zijn nu druk bezig met de hond! want het gaat door!!!! joehoeeee!!
Scafi (we laten de naam zo) word als het goed is 11 of 13 oktober naar nederland gevlogen! dan mogen suus man en ik hem van schiphol ophalen! zooooo veel zin in!
word deze week eerst nog gebeld voor een intake gesprek,komen ze bij ons thuis kijken,maar dat zit wel goed denk ik! binnen 5 min zijn we in het bos,hij kan dus flink rennen hier! heerlijk die afleiding hoor! maar nu de laatste week weer in is gegaan,begint het wel meer te kriebelen hihi.. we wachten weer af....pfffff

nou ga marktplaats weer ff op..op zoek naar een bench..

tot snel! xxxx

NOD's!!!

Suus                            21-09            9e ronde       1e kindje

Melanie                  16-09           9e ronde        1e kindje

zwanger!!!

wachtbankje  

Ja joh, Suus, dat andere topic was even schrikken hè?! Vanmorgen weer een heel klein beetje vochtverlies, maar ik ga nog maar niet bellen. Heb nu voor de zekerheid maar een inlegkruisje ingedaan en hou 't wel in de gaten.
Was wel écht schrikken hoor, zit je op de wc zie je ineens dat heel je kruis drijfnat is, er ging echt een schok door me heen.
Maar goed, waarschijnlijk dus toch loos alarm. Hoop 't maar want ons meiske kan toch echt beter nog een week of 3 blijven zitten.
Het begint nu gewoon allemaal wel te kriebelen. Blijf maar harde buiken houden en alle ongemakken beginnen nu toch wel duidelijk te worden.
Schoenen aantrekken, slapen, veel plassen etc etc. Maar voor de duidelijkheid, ik klaag niet hoor!! Het is alleen wel allemaal heeeeeel erg spannend.
Gisterenavond heeft m'n vriend de box ook al in elkaar gezet, die staat nu in de woonkamer. Echt heel ons huis is instapklaar voor ons kleine meisje.
We zijn nu gewoon begonnen met wachten, grappig hoor.
Maar Suus, als je me nou je mobiele nummer smst, dan beloof ik dat ik je zal smsen als ons mini-prinsesje geboren is. Kun jij het hier op ons topic zetten. Want ik denk dat als 't zover is, ik even niet de tijd zal hebben om rustig achter de computer te gaan zitten.
Is dat wat?! Kun je via m'n hyves (privé-bericht) doen.  

Maar voor jullie ook spannende tijden joh, een hondje! Zo gaaf! En zo gezellig, altijd iemand die op je wacht thuis, die blij is om je te zien! Zo leuk!!
Scafi is toch ook een best leuke naam, hoort nou toch gewoon bij 'm, niet dan?
Het is eigenlijk net alsof jullie een kindje adopteren. De hele procedure inclusief intakegesprek en het ophalen van schiphol. Grappig hoor!
Heb je deze maand trouwens je ei weer goed gevoeld? Houden jullie het klussen nog goed vol? Ben je 't nooit eens zat? Ik duim weer voor je hoor!

En Mel, ook jouw nod heb ik aangepast, hoe voel je je?! Hou ons op de hoogte he?!
Hoorde toevallig afgelopen weekend weer dat steeds meer bekend wordt dat het helemaal niet ongewoon is om er tussen een jaar en 2 jaar over te doen om zwanger te worden. Er heerst alleen een soort taboe op, dus de enige die je hoort praten over zwanger worden zijn degene bij wie het wel wat sneller ging.
Hoe dan ook, wat ik hiermee wil zeggen is, hou vol, hou moed, jullie tijd komt vast en zeker ook en hopelijk heeeeel gauw!!

En Ros, vandaag naar 't ziekenhuis, heb gisteren ook nog aan je gedacht. Hoop dat je vandaag te horen krijgen hoe nu verder. Ben heel benieuwd, vertel je even hoe 't is gegaan?
Weet dat we aan je denken hier!!!!

Hoe is het verder met de meiden, nog steeds erg rustig hier hoor!
Nou, tot gauw weer,
dikke kus van ons

rossia!! hoe is het gegaan gister?

melanie, al nieuws?

prinses heeft me nog niet ge smst! hihi     dus nog niks aan t handje gelukkig..

hier vanmorgen weer netjes 37,3... maar heb zo;n gevoel dat mijn ongie zich aan t voorbereiden is.. we wachten af!

xxx

Hey Lieve Meiden,

Prinses, jeetje joh. Het wordt nu echt spannend, maar je hebt Suus nog niet gesmst dus het zit er nog in.... Hou vol hoor, al wordt het echt heel spannend!

Suus, voor jou schiet het ook alweer op zeg. Nieuw nod alweer in zicht! Blijft toch spannend. Heb je enig idee, wanneer jij de spermatest wilde gaan doen? Zou je niet graag een beetje zekerheid willen hebben? Al begrijp ik waarom jullie er nog mee wachten hoor...

Madootje lieverd, hoe is het met je. Ik vind je zoooo dapper!

Alle zwangeren, alles nog onder controle?

Goed, gister dus naar het ziekenhuis geweest. Gisteravond was ik even te moe en te emo om te reageren, dus vandaar.
Het is hartstikke goed gegaan. We hebben er een uur gezeten en alles wat maar van betrekking kon zijn doorgesproken. Over familie, werk, cyclus etc etc. Ze wilden alles weten. Daarna hebben ze bij Rossiaman nog wat onderzoeken gedaan, aangezien het eigenlijk wel duidelijk is dat daar het probleem ligt.

Hij krijgt diverse onderzoeken. Nog 3x een sperma-onderzoek, waarvan de 1ste nu vrijdag. Dan krijgt hij nog bloedonderzoek en een echo van het "zaakje" Ik moet nog een cyclus een temperatuurlijst bijhouden (dus meiden hier een tip! Ga temperaturen, want als je in het ziekenhuis terecht komt, moet je er echt minimaal 2 hebben!) En ik moet op de 3de dag van mijn mensturatie bloed laten prikken.

Dan gaan ze alle gegevens verzamelen en horen we alle uitslagen op 3 november. Dan horen we ook gelijk wat de verdere plan de campagne is en welke behandeling ons te wachten staat. We hebben een hele hoop info meegekregen.

Heb er echt een goed gevoel over. Het zijn allemaal hele aardige artsen en co-assistenten. Voelt goed dus.

Zo en nu tijd voor een boterham!

Liefs Rossia!

NOD's!!!

Suus                            21-09            9e ronde       1e kindje

Melanie                  16-09           9e ronde        1e kindje

Rossia                        06-10         10e ronde         1e kindje

zwanger!!!

wachtbankje  

Terug
Bovenaan