A
Anoniem
Guest
NOD's!!!
Rossia 06-10 10e ronde 1e kindje
Suus 10e ronde 1e kindje
Melanie 10e ronde 1e kindje
zwanger!!!
Prinses 1e kindje (2e ronde) uitgerekend: 26-10-2008 van een meisje!!
Judith 1e kindje (4e ronde) uitgerekend: 02-12-2008
Monatoetje 09-04 (5e ronde) uitgerekend : 17-12-2008
Marije 2e kindje (4e ronde) uitgerekend: 04-01-2009
Margot 2e kindje (1e ronde) uitgerekend: 25-02-2009
Wil 1e kindje (6e ronde) uitgerekend: 09-03-2009
wachtbankje
Madootje wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag
Hey Meiden,
Hoe is het?
Sorry ben een tijdje niet geweest. Ik zit niet zo goed in mijn vel en vindt het allemaal een beetje moeilijk. Het AMC heeft onze afspraak verzet van 3 november naar 24 november. Dat betekent 3 weken langer wachten op de uitslagen. Postief is, dat we een maandje extra hebben gekregen om het op eigen kracht te gaan doen. Laten we hope dat het allemaal zo heeft moeten zijn en dat ik de afspraak straks lekker helemaal zelf kan afzeggen!
Prinses, wow! Wat een mooie buik. Hoe gaat het met je. Zit je prinses nog heerlijk warm bij je? En moeilijke situatie thuis hoor! Kan me voorstellen dat je je daar zorgen overmaakt. Zou ik ook doen. Dit is toch niet de situatie waarin je je kindje op de wereld zou willen laten komen. Ik hoop dat als prinsesje er straks is, dat alles goed komt!
Suusl! Een hond, wat leuk en wat een snoetje! Ik heb hem even snel bekeken. Heb je hem al? Vind het heel leuk voor jullie. Hoe gaat het verder met je! Druk weer in de sexytime periode? Kun je je er nog voor opladen. Het wordt voor ons steeds moeilijker om het nog leuk te houden!
Madootje, lieverd, hoe is het met je! Hoe gaat het met de onderzoeken en operaties? Ook al ben ik er niet zo vaak meer, ik denk wel enorm aan je!
Voor de rest van de meiden, hallo!
Lfs Rossia