***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

NOD's!!!

Rossia                        06-10         10e ronde         1e kindje  
Suus                                                       10e ronde       1e kindje

Melanie                                             10e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Hey Meiden,

Hoe is het?
Sorry ben een tijdje niet geweest. Ik zit niet zo goed in mijn vel en vindt het allemaal een beetje moeilijk. Het AMC heeft onze afspraak verzet van 3 november naar 24 november. Dat betekent 3 weken langer wachten op de uitslagen. Postief is, dat we een maandje extra hebben gekregen om het op eigen kracht te gaan doen. Laten we hope dat het allemaal zo heeft moeten zijn en dat ik de afspraak straks lekker helemaal zelf kan afzeggen!

Prinses, wow! Wat een mooie buik. Hoe gaat het met je. Zit je prinses nog heerlijk warm bij je? En moeilijke situatie thuis hoor! Kan me voorstellen dat je je daar zorgen overmaakt. Zou ik ook doen. Dit is toch niet de situatie waarin je je kindje op de wereld zou willen laten komen. Ik hoop dat als prinsesje er straks is, dat alles goed komt!

Suusl! Een hond, wat leuk en wat een snoetje! Ik heb hem even snel bekeken. Heb je hem al? Vind het heel leuk voor jullie. Hoe gaat het verder met je! Druk weer in de sexytime periode? Kun je je er nog voor opladen. Het wordt voor ons steeds moeilijker om het nog leuk te houden!

Madootje, lieverd, hoe is het met je! Hoe gaat het met de onderzoeken en operaties? Ook al ben ik er niet zo vaak meer, ik denk wel enorm aan je!

Voor de rest van de meiden, hallo!

Lfs Rossia

hey meiden!

daar ben ik ook weer ff...

prinses!!! wowwww wat een mooie buik zeg!
hoe gaat het met je? nog steeds geen sms gehad van je!hihi..
dus prinsesje zit vast nog lekker warm in je buik!

rossia.. gatver nog 3 week extra wachten op uitslag? wat duurt dat lang ja!
en helemaal niet raar hoor dat je niet zo lekker in je vel zit.. is ook niet niks natuurlijk dat jullie de MM in zijn gegaan.. en natuurlijk blijven we hopen dat de natuur nu zijn werk heeft gedaan!!

hier gaat alles goed! Als het goed is komt ergens volgende week Scafi aan!! joehoee!!
maar helaas niet meer op schiphol..( vliegtuigmaatschappij faiiliet nu andere maatschappij) en deze land alleen op Brussel!  daar gaan we natuurlijk niet helemaal heen rijden.
dus de mensen die mee gaan op de vlucht nemen dan Scafi mee..
dat word of nijmegen of roosendaal of sliedrecht of t' harde...
dat horen we een paar dagen van te voren! zoooo spannnend!!!

en ook zijn de klusdagen weer begonnen... kan me er idd steeds minder tot zetten...
het gaat steeds meer een verplicht nummertje worden.. en dat wil ik niet!!!!
maar willen ook zwanger worden, dus zal wel moeten he?
(genieten er nog wel van hoor) maar gaat nu wel echt nadenken van oh...mijn ei komt er aan,moeten nu vanavond wel ff sexen..
en ronde 10 al!!! gatver...dat had ik eigenlijk nooit gedacht dat t zover zou komen zeg..maar   goed...   mijn volgende nod zet ik op 18 oktober..(wil iemand dat doen?)

hoest met de rest? Wil? lang niks van je gehoord!

ga stoppen!

xxx

Hey Meiden,

Hoe is alles met jullie?

Princes: Wat een mooi buikje....Leuk dat je hem hier kon plaatsen.
Suus: Succes met het klussen
Rossia: Balen dat je weer 3 weken moet wachten, fijn te horen dat je het ook van een postieve kant kan zien en dat je het deze maand nog zelf kan doen.....

Hier verder geen nieuws, ik had maandag een echo, alles was goed, maar helaas kon ze het geslacht nog niet met zekerheid vaststellen.
Ze had wel een vermoeden, maar dat wilde ik niet weten, heb ik niets aan...
Volgende week vrijdag, 10 Oktober om 10.00 uur heb ik de 20-weken echo, dan moet het toch te zien zijn......................
............en natuurlijk mogen jullie het weten, iedereen mag het bij ons weten, behalve de naam, die blijft nog even voor ons.......

Dikke kus voor iedereen, Go

NOD's!!!

Rossia                        06-10         10e ronde         1e kindje  
Suus                            18-10           11e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  

Heey lieve allemaal

zooooo dat is een poosje geleden dat ik hier was.... sorry..
ben best druk geweest en lig ook heel vroeg in mijn bedje omdat ik zo moe ben!
Maar goed hoe is het hier verder?
tjonge zeg wat een verhalen allemaal....

rossia: 3 november pas de uitslag van alles dat is best een poos weg zeg! nou sterkte er mee
Suus: een hondje?? wat voor een hondje?? leuk leuk! Wij hebben ook een hond! echt een super huisdier!!! verder enorm balen van de ongie's! kom op meid houd moed hoor! we moeten blijven vertrouwen!
go; fijn dat het ook goed gaat met jou! en met de kleine in je buik! houden zo!!!
prinses; al weer 35 weken! spannend allemaal! ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!
madootje hoe gaat het met jou?

ik hoop dat ik iedereen heb gehad, ben ik iemand vergeten dan heel veel sorry!!

verder gaat het met mij heel goed. ben nu 17 weken en 5 dagen! bijna 18 weken tjonge de tijd gaat super snel!

ik denk veel aan jullie allemaal

Liefs Wil

Dag lieve meiden!!!

Nog steeds erg rustig hier zeg!
Hoe is het met jullie?

Suus, is je hondje er al?! Kan me voorstellen dat 't reuze spannend is. Hoe zal die reageren op jullie?! Vast leuk, heerlijk om altijd blij begroet te worden door zo'n beestje. Geeft zoveel gezelligheid in huis!  
En....dat roken Suus.....hmmm.....je weet toch dat dat de boel niet echt bevordert. Je was zo mooi gestopt meid, zonde hoor! Probeer het nog eens, maar dan echt met z'n 2tjes. Jullie hebben toch voldoende motivatie lijkt me?!

Mel, ?!?! Hoe is het met je?! Wanneer is jouw volgende nod?

Judith, hoe ver ben jij nou? Ook al ergens in de eind 20 begin 30 wkn toch?!
Gaat alles goed?

Ros, 6 oktober weer je nod, das overmorgen al. Heb je d'r een bepaald gevoel bij? Hoop zo onwijs dat het zomaar spontaan raak mag zijn bij jullie. En nog eens 3 wkn extra wachten op de uitslagen is shit, maar er zit iig schot in de zaak. Hopelijk gaat er gauw echt iets gebeuren!! Ik denk vaak aan je!

Go, 10 oktober de 20 wkn echo alweer?! De tijd vliegt zeg! Heerlijk dat het goed gaat! Ben stiknieuwsgierig wat het is, ik gok op een meisje!  

Wil, ook alweer 18 wkn! Tjeemigdepeemig! En hoe zit 't bij jou, willen jullie weten wat 't is?! En mogen wij het hier dan ook weten? Aaaaaah toe?!

Madootje, lees je nog wel eens mee? Denk wel aan je hoor!! Ben benieuwd hoe het met je gaat!

Nou, ik ben morgen alweer 37 weken!!!! Een heuse mijlpaal die ik niet verwacht had te halen, maar 't is me mooi maar wel gelukt!
Vanaf morgen mag ik dus thuis bevallen. Alles is er klaar voor, ook de klossen staan al onder 't bed.
Gisteren de bevalinfo gehad bij de vk. M'n vriend was dit keer ook mee.
Die kleine groeit echt perfect en zo ook d'r mama. Ik groei echt zienderogen keihard. Volgens de vk komt dat echt door de rust die ik nu kan nemen.
M'n bloeddruk was gisteren ineens wel ietsje hoger, dus daarvoor moet ik a.s. dinsdag even terugkomen. Begin nu ook wel iets vocht vast te houden, maar ja.
Verder gaat 't eigenlijk best goed, vind 't nog steeds heerlijk om zwanger te zijn, maar wil nu wel graag dat ze naar buiten komt. Wil d'r zo graag even vasthouden en bekijken!
Ben overigens toch al bijna 20 kg aangekomen. Iedereen blijft maar roepen dat ik zo slank ben en zo mooi draag, dus zowel m'n vriend als ik waren toch behoorlijk verbaasd over de hoeveelheid kilo's. Maar.....boeien!!! Alles voor m'n kleine meid! Gaan we er wel weer afjoggen tzt.
Heel goed nieuws is dat het echt een stuk beter gaat tussen mij en m'n vriend.
We hebben zelfs weer sex gehad!!!!!!! Ja, jullie horen 't goed!!
Niet dat 't fijn was, haha, maar de intimiteit was heerlijk.
Nee, van binnen voelde 't niet zo top zeg maar.
We hebben ook goed gepraat en ik heb zelfs met 'm gesproken over geregistreerd partnerschap ipv trouwen. Hij reageerde totaal niet negatief en ik heb de indruk dat ie d'r over na aan 't denken is, dus wie weet krijg ik dan toch ooit nog zijn achternaam!
Nou goed meiden, ik sms dus zsm naar Suus als m'n meissie er is!
Ga maar vast voor me duimen!

Een hele dikke kus en knuffel voor jullie allemaal van ons!!

Prinses wat goed om weer wat van je te horen. En de 37 weken gehaald. Ik ben trots op je. Ik ben ook zeer nieuwschierig naar jullie meisje. Maar ze moet echt naar buiten komen, wanneer zij er klaar voor is.
En wat fijn dat je zo goed met je Prins hebt gesproken en ook al was de sex niet denderend er is weer intimiteit en dat is ook wel weer fijn.
Ben echt blij voor je dat het er weer wat positiever uitziet.

Bij mij is gister de grond onder mijn voeten weggeslagen. Ineens out of de blue ben ik ongesteld geworden en best heftig ook. Het vreemde is dat ik nu ineens een cyclus had van 26 dagen en dat is in min hele leven niet voorgekomen. Sinds ik gestopt ben met de pil zat ik gemiddeld rond de 30 dagen en het was steeds eerder 31 dan 29. Dus waar die 26 dagen nu ineens vandaan komt, mag joost weten. Eerst dacht ik nog aan een innesteling, maar ik verlies zoveel dat het echt een menstruatie is.
1 voordeel, de nieuwe cyclus is nu snel begonnen en hebben we eerder een kans. Deze maand was de kans verkeken want we hebben dus niet rekening gehouden met onze sexytime met een cyclus van 26 dagen. Een gemiste maand dus. Ik begrijp het niet, maar ja we kunnen er niets aan veranderen.

Nieuwe nod:

NOD's!!!
Suus                            18-10           11e ronde       1e kindje
Rossia                        02-11         11e ronde         1e kindje  

zwanger!!!

wachtbankje  

Goedemorgen ladies!!

Rossia, meid, ik heb je al een knuffel gegeven via hyves, maar nogmaals, wat SHIT!! Zo wordt gericht klussen wel heel lastig.
Raar kan je lichaam doen he?!
Hoop dat jullie gauw meer duidelijkheid krijgen!

Nou, durf 't bijna niet meer te zeggen maar ik ben toch wel zo blij dat ik 't even met jullie wil delen. Vandaag officieel de 37 wkn gehaald. Ben zowaar trots op mezelf.
Gisterenavond zijn m'n vriend en ik lekker uit eten geweest om dat te vieren. We hebben afgesproken dat we vanaf nu iedere week uit eten gaan totdat die kleine er is. Dikke kans dat dat dus niet meer vaak zal zijn. Maar ik vond 't wel een leuke deal.
Gisterenavond in 't restaurant had ik werkelijk even 't gevoel, oh oh, het begint. Best pijnlijke voorweeën, maar goed, nog voordat we weer weggingen was 't alweer aardig gekalmeerd. Vals alarm dus.
Dit schijnt de komende dagen vaker te kunnen gaan gebeuren.
Ook denk ik dat ik de afgelopen dagen de slijmprop al ben verloren. Had nl. een aantal dagen bij het afvegen veel slijm. Volgens de vk kun je 'm nl. ook in delen verliezen en aangezien ik echt nooit last heb van afscheiding dacht zij ook dat dit het haast wel moest zijn.
Zegt helaas ook weer niets over wanneer het gaat gebeuren, maar het geeft me toch moed dat het niet meer heel lang zal duren.
Terwijl ik nu schrijf heeft m'n meissie weer de hik, heeft ze wel een keer of 3 a 4 per dag. Een heel grappig gevoel.

Nou geniet nog ff van jullie weekend (helaas wel met nogal prutweer) en tot gauw weer!
Liefs van ons

Terug
Bovenaan