***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Weet je wat gewoon lastig is van deze site. Dat je niet terug kan scrollen om te kijken wat iedereen geschreven heeft!!!!!!!!! Daar kan ik me aan irriteren, misschien moet ik de moderater daar eens over aan schrijven.

Suus!!! Nog 1 dagje en dan komt je hondekindje!! Wat een spannend moment en kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt!
Wat betreft je temperatuur denk niet dat het erg is! Als je basistemperatuur maar laag is en als na je eisprong de temperatuur hoog blijft zodat er duidelijk een piek is te zien. Mijn basis temperatuur ligt momenteel op 36,8. Ben benieuwd hoe mijn cyclus er deze maand uit ziet. Maar een extra lange sexytime marathon!
Voor wat betreft de test. Ik zou suus-man er nog eens naar vragen hoe hij ervoor staat. Voordat je daadwerkelijk een stap verder bent ik het ziekenhuis duurt het nog wel even. Zie maar aan ons. In september naar het ziekenhuis en waarschijnlijk kunnen we pas werkelijk in december of januari beginnen. Maaaaaaar, je moet het wel doen als je er echt aan toe bent hoor! Je moet er klaar voor zijn anders heeft het geen zin. Hou je me op de hoogte??

Prinses, ik heb met jou al gezellig zitten kletsen op hyves dus we zijn eigenlijk al helemaal bijgepraat! Al deel ik je mening van het laatste stuk in de mail. De meeste meiden melden zich even snel en sturen een ego-berichtje over zwanger zijn. Niet erg, maar steekt een beetje bij mij. Wil ook niemand aanvallen maar er wordt niet meer gepost zoals het vroeger was en dat doet mij ook minder verschijnen op het forum. Melanie, jou laatste berichtje ook, je vraag in ieder berichtje hoe het gaat met de andere meiden, maar als je even goed leest dan weet je hoe het met iedereen gaat en is ook leuk als je daarop reageert. Ik  wil niemand tegen het hoofd stoten of vervelend zijn tegen iemand, maar het is voor mij een irritatiepuntje en daarom kom ik minder en dat vindt ik jammer want ik praat wel heel graag met Suus, Prinses en Madootje.

Lieve Madootje hoe is het eigenlijk met je! Ik heb je een tijdje niet gelezen en maak me een beetje zorgen over je!

Go, ik gok echt op een jongen. Vraag me niet waarom, maar ik denk het gewoon!

Ik heb maandag bloed laten prikken in het ziekenhuis. Rossiaman mag vrijdag produceren in het ziekenhuis. In het beruchte kamertje! Dan gaan ze zijn zaad bewerken alsof we een behandeling krijgen om te zien welke behandeling we daadwerkelijk gaan krijgen. 23/10 krijgt hij nog een echo en dan is het wachten tot 24 november..... zucht!

Zo, ik ben weer bij gekletst geloof ik!
En nogmaals ik hoop dat ik niemand boos heb gemaakt!
Lfs Rossia!

Rossia je haalt me de woorden uit de mond!

zo ga ff ego verder hoor! haha
de test .... gister weer gevraagd, maar heb t idee dat suusman het nog niet wil,
hij zegt niet keihard nee, maar ook niet volmondig ja.
hij is gewoon bang voor de uitslag.. maar ja met wachten los je ook niks op toch??
werd er gister erg verdrietig van. ik zit elke maand weer met de ellende,pijn, teleurstelling enz enz.. of ben ik nu aan t doordrammen bij suus man..
hij wil steeds wachten tot mijn nod, snap ik wel, maar dan ben je zo weer een maand verder en het punt dat je 3 dgn van te voren nog gesext moet hebben..
moeten er maar es goed voor gaan zitten,want wil hier eigenlijk helemaal geen ruzie over maken!______ word weer vervolgd!

zo nog ff ego en dan ben ik klaar!haha
gister kwam mijn buurvrouw ff bij ons wat brengen..(was t hele weekend al moe en vroeg op bed enzo)zei al tegen manlief       die is zwanger! (zie dat heel snel bij vrouwen en heb vaak gelijk) nu dus ook!!
ze weet ook dat wij al zolang bezig zijn en hun nog maar net.(1e ronde)
kwam al een beetje zenuwachtig bij mij en toen zei ze dat ze zwanger is!
hartstikke leuk voor ze!! ze durfde het haast niet te zeggen.. zou ik ook niet kunnen als ik weet dat iemand al zolang bezig is. gun het ze echt!
maar toch stak het me wel.. is niet raar toch?
heeft me wel weer aan t denken gezet... was er niet zoveel meer mee bezig, maar gister en vannacht weer veel aan gedacht... word weer ongeduldig!!

zoooo lekker ff mijn ei kwijt! (hoop dat mijn echte ei zich nu aan t settelen is..)
en morgen eindelijk ons hondekindje!!! zooooo spannend!
hebben jullie ook huisdieren trouwens? ik ben echt een hele grote hondenvriend!!!

prinsesje nog steeds warm in buikje?
vind je het niet eng? lijkt me zo eng om te bevallen he? haha
maar ja... het moet eruit he?

xxxx

oh...rossia..wat moeten jullie nog lang wachten zeg!!
slopend lijkt me dat.. en rossia man het beruchte kamertje in..
hoe is hij eronder? tja...hij zal wel moeten he?
hoop echt dat het allemaal goed en snel voor jullie uitpakt!

Lieve meiden

Ik begrijp jullie frustraties ik kom eigelijk alleen maar even melden hoe het met me gaat en vervolgens vraag ik niet naar jullie. SORRY !!
Ik lees regelmatig mee maar ik post niet zo veel meer.

Ik vind het lastig om over mijn zwangerschap te praten en ondertussen te moeten lezen over jullie onzekerheden met zwangerraken en zelfs de medische molen die er aan te pas moet komen. Ik gun jullie allemaal het baby geluk !

Nu even over mijzelf dan word het jullie ook wel duidelijk waarom ik niet zo veel schrijf

ik ben nu in de 27e week bij de controles krijg ik gelukkig niks anders te horen dan dat het goed gaat ik groei goed mijn bloeddruk is wel goed en ik kom goed aan. Niks dan positiefs gelukkig.

Hoe het met mij gaat niet zo goed. ik heb ontzettend veel last van kwaaltjes.
maagzuur, misselijkheid, benen die beginnen te slapen,slecht slapen,  rugklachten en ontzettend last van mijn hormonen. ik voel me helemaal niet prachtig zwanger ik voel me ellendig en zit helemaal niet lekker in mijn vel. ik heb het gevoel dat mijn lichaam niet van mij is maar van het kind en dat voelt erg frustrerend.

Ik reageeer heel erg hevig op hele kleine dingetjes. ik heb een zoontje van 2en een half en die reageert op zijn manier weer op mij waardoor ik heel veel strijd heb met hem en daar heb ik op dit moment eigelijk de energie niet voor. ik word veel bozer op hem dan dat ik normaal zou doen en daar voel ik me weer schuldig over.
Gister heeft het zijn toppunt bereikt ik was al 2 keer vlink uitgevallen naar mijn zoontje en had al een paar huilbuien achter de rug. net na het eten kreeg ik een kleine discussie met mijn vriend hij liet mij niet uitpraten en daar ben ik zo boos om geworden dat ik bijna de eettafel omver heb gegooid er zit nu een deuk in de muur.
Ik ben hier zo ontzettend van geschrokken `gelukkig`was het naar mijn vriend toe en niet naar mijn zoontje ik ben huillend weggerend en heb eerst maar eens een poosje zitten huilen en rustig worden voordat ik weer in huis durfde te komen.  ik heb  mijn moeder gebeld en die is langs gekomen om me samen met mijn vriend tot rust te laten komen. Ik had hier nog homeopatische pilletjes in huis liggen tegen stress dus ik moest vanochtend de dokter bellen om te vragen of ik die zonder problemen tijdens de zwangerschap kan gebruiken. ik moest 2 uur later even terug bellen ik had al 1 huilbui achter de rug en in die 2 uur tijd nog 2 er achter aan gehad. ik ben alleen thuis met mijn zoontje maar ik vind het eng om alleen met hem te zijn omdat ik bang ben weer net zo erg uit mijn vel te springen alleen nu naar mijn zoontje toe. Ik vertrouw mezelf niet in de buurt van mijn kind. ik weet dat ik rustig moet worden en mijn zoontje is super lief maar als er iets kleins gebeurd zoals dat hij de koelkast open doet ik eigelijk al kook van binnen en omdat ik kook ik eigelijk ook al in janken uit barst omdat mijn kind dat niet verdiend. ik mag gelukkig die medicijnen gebruiken waardoor ik me over een paar dagen vast beter door zal voelen. maar op dit moment voel ik me echt niet prettig.

Mijn vriend en ik zouden hierna misschien nog wel meer kinderen willen maar ik begin daar serieus aan te twijfelen omdat de zwangerschap me zo tegen staat.

Ik vind het heel erg vervelend om dat hier zo neer te schrijven omdat jullie zwangerschaps wens zo groot is en er niks gebeurd.
en ik het jullie absoluut gun ik kan er gewoon kwaad om worden dat ik hier dan nu toch gewoon maar even alles er uit gooi dan maar bijna niet schrijven en alleen vertellen hoe de controle is gegaan.

ik hoop dat ik jullie niet voor het hoofd stoot door dit te schrijven en dat jullie nu ook begrijpen waarom ik hele korte berichtjes schrijf. het is voor mij erg moeilijk om met jullie mee te leven omdat ik al niet met mijn eigen emoties om kan gaan al leef ik echt wel met jullie mee klinkt lekker verwarrend maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Mijn zoontje gaat vanmiddag naar de peuterspeelzaal dus heb ik even 2 uurtjes rust even bij tanken......

Veel liefs Marije

Hoi Marije,

bah, wat vervelend voor je! Ik herken je verhaal wel hoor. Niet van mezelf, maar een vriendin van me heeft hetzelfde gehad bij haar 2e zwangerschap.
Je staat hier dus vast  niet alleen in. Misschien moet je eens een nieuw topic hierover openen en vind je nog meer meiden met dezelfde gevoelens, kan je wellicht wat helpen?!

Hoe dan ook, ik spreek even alleen namens mezelf, de reden dat ik wat zei over hoe iedereen hier berichtjes plaatst was eigenlijk meer omdat er vaak gevraagd wordt over hoe het gaat  etc maar dat  duidelijk blijkt dat voorgaande berichtjes gewoon niet of niet goed gelezen zijn. Dit kan soms zelfs kwetsend uitpakken. Niet naar mij toe, maar ik nam 't eigenlijk ook gevoelsmatig meer voor de nog-niet zwangeren onder ons op.
Dit is dus ook niet naar jou toe persoonlijk bedoeld. En na jouw uitleg weet ik vrij zeker dat iedereen begrip heeft voor het feit dat je hier minder bent geweest en waarom je wat kort van stof bent geweest.
Neemt niet weg dat nu we je verhaal weten je echt heus wel welkom bent om je gal te spuwen hoor.
Zolang iedereen elkaar in de waarde laat weet ik zeker dat niemand daar moeite mee heeft.
Dus weet dat we er voor je zijn. Toch, rest van de meiden?!

Een moeilijke periode voor je joh. Kan me voorstellen dat je  jezelf gewoon niet meer vertrouwt en er flink de balen van hebt.
Lang leve je hormonen!!!
Ik hoop onwijs voor je dat je desondanks probeert toch te genieten van je zwangerschap, al is het maar van kleine dingetjes....bijv. als je dat kleintje voelt.
Dit is nl. een periode die je niet meer terug kunt draaien en het zou eeuwig zonde zijn als je er later met spijt op terug kijkt.
Misschien moet je eens naar je huisarts gaan en vragen of hij iets voor je kan betekenen?

Nou meid, hou je taai!! En.......leuk dat je er weer bent!

liefs, prinses (prinsesje zit nog warmpjes in mij, bedacht me  gisteren dat 't een (sterrenbeeld) weegschaal is, dus zeer waarschijnlijk kan ze gewoon niet beslissen of  ze  er nou uit  zal komen of toch maar niet........bekend probleem van weegschalen, die kunnen geen keuzes maken......ben ik mooi klaar mee, haha!!!)  

Hey lieve meiden,

Rossia heeft gelijk het is idd niet fijn dat je niet kan trugscrollen.

Maar wil ff doorgeven dat ik vanacht mijn Duivels gekregen heb. 7 november is mijn nieuwe nod.

Begin wel steeds meer last te krijgen van mijn menstruatie en begint ook weer langer aan te houden mijn menstruatie. Dus ik denk zelf
dat   de pil nu pas helemaal   uit mijn lichaam aan het verdwijnen is.

Snap er gewoon niets meer van bij ons in de buurt zijn er nu momenteel wel 10 zwangeren   vrouwen .

Suus nu is het joun buurt meid< hopelijk tel jij wel deze maand lekker aan.

Ben er weer vandoor zal wel ff duren eeer ik weer post want het doet me steeds erg verdriet

Liefst,

Melanie (groetjes aan alle meiden hier)

Hey Meiden !!!!!!!!!!

Ten eerste, balen zeg, Melanie, dat je weer ongesteld bent geworden.
Ik heb je nieuwe NOD erop gezet.
En natuurlijk snappen wij dat het moeilijk is om hier vaak te komen, velen van ons zijn al zwanger en hebben het daarover, en een aantal wil zoooo graag zwanger worden, maar daar lukt het steeds niet.

Toch wil ik eigenlijk wel mijn goede nieuws met jullie delen, hopelijk vinden jullie dat niet erg................Ik heb gisteren de 20-weken echo gehad en alles was goed.
Alle metingen zagen er goed uit. Echt fijn dus.
Wij wilden ook weten wat het werd en met zekerheid werd niets gezegd, maar dat is denk ik om zich in te dekken, het gebeurd zo vaak dat ze iets zeggen en het blijkt toch verkeerd te zijn.
Hoe was dat bij jou Princes???? Zeiden ze het met zekerheid????

Nu willen jullie weten wat het wordt????????...............Kijk maar onder bij de lijst!!!

NOD's!!!
Suus                            18-10           11e ronde       1e kindje
Melanie                  07-11           11e ronde        1e kindje
Rossia                        02-11         11e ronde         1e kindje  

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Heel veel liefs, Margot

MARGOT..........WAT GAAF!!!!!!!!
Gefeliciteerd meid, een meisje.........wat onwijs leuk!! Zoals ik al zei een koningswens die in vervulling gaat!
Ik denk zelfs dat alle zwangeren hier een meisje krijgen, weet ook niet waarom, maar dat is een voorgevoel.

En wat heerlijk om te horen/zien dat alles goed gaat.
Bij ons zeiden ze ook meteen dat het een meisje was, maar ze houden altijd een slag om de arm, als zei ze wel dat ze het vrij zeker wist.
Nou hebben wij dit te horen gekregen voor 't eerst bij de pretecho (19wkn) en een week later nog eens bij de 20wkn echo en bij de 2e pretecho nog eens (27wkn) en vooral deze laatste keer was het echt overduidelijk te zien hoor.
Gaan jullie dat ook doen een pretecho laten maken? Is absoluut wel aan te raden hoor, zo gaaf! Het leukste is het om het te doen zo ongeveer bij 26 weken.

Melanie, balen dat je weer ongi bent geworden! Hou de moed erin hoor meid, je bent absoluut geen uitzondering al kun je dat met al die zwangeren om je heen je misschien niet meer voorstellen. Jouw tijd komt vast!! Ik blijf voor je duimen! Sterkte!
Je hebt denk ik niet helemaal begrepen wat Rossia en ik bedoeld hebben in onze vorige berichtjes, het gaat niet zozeer alleen om het niet kunnen terugscrollen.  
Het gaat er meer om dat er vaak alleen nog maar ego-berichtjes geplaatst worden. Daarnaast worden er soms vragen gesteld.....waaruit blijkt dat de voorgaande berichtjes gewoon niet (goed) gelezen zijn. Maar goed, ook hiervan weer niets persoonlijk bedoeld, denk alleen dat het leuk is, dat als we ons ei hier lozen we ook écht met de anderen meeleven.
Amen......hihi!

Suus, is je hondje d'r al?! Ben ff kwijt welke dag die nou ook alweer precies zou komen. Ben benieuwd hoor!  
En heb je 't met manlief nog over die test gehad. Moeilijk hoor. Kan me voorstellen dat ie 't voor zich wil blijven uitschuiven, al is 't maar omdat hij angst heeft voor de uitslag. Maar ja, van de andere kant is voor jou iedere maand de teleurstelling toch het grootst.......of mag ik dat zo niet zeggen?! Kweet niet, maar dat lijkt me gewoon zo. Hoe dan ook, hij moet er idd wel aan toe zijn.  Komt vast goed, hij heeft misschien gewoon iets meer tijd nodig dan jij?

Hier is  't nog rustig, we gaan vanavond dus weer uiteten. Heb wel weer veel harde buiken, maar ja, what's new?!
Kijk stiekem erg  uit naar dinsdag, hoop eigenlijk wel dat ze me gaan strippen en dat dat de boel wat op gang gaat brengen.  
Spannend, spannend, spannend!!!!

Nou lieve meiden, tot gauw weer!
Liefs van ons

Terug
Bovenaan