***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Helaas, ik ga weer op naar de volgende ronde. Nog 3 weken wachten en dan krijgen we tenminste antwoorden van het ziekenhuis. Ik hoop echt dat ze ons heel snel kunnen helpen straks....

NOD's!!!

Melanie                  07-11            10e ronde          1e kindje
Suus                            ??-11           11e ronde       1e kindje

Rossia                        01-12           12e ronde         1e kindje  

zwanger!!!

Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Glitterkiddies
Giulia        geboren op 22-10-2008 wonderschone dochter van Prinses!!

he gatver rossia wat ontzettend @#$# weer zeg!
hopen dat ze over 3 week echt meer duidelijkheid en mogelijkheden hebben!!!

GO! miste je al! maar je was lekker op vakantie! lekker hoor!
en super da t zo goed met je gaat zeg!

prinses, hoe gaat t met jullie meisje?heerlijk aan t genieten zeker!
is ze alweer wat aangekomen? wij hebben hier dus wel de primeur met je mooie foto's!omdat je ze niet op hyves zet. haha hebben wij als eerst de foto's mogen bewonderen!

hier denk ik nu mijn ei, heb ontzettende steken in mijn buik.
hopen dat temp morgen hoger is , want dan heb ik gelijk! ha
goed ons best gedaan, dus het ellendige wachten begint weer.. pfff
net ff heel stuk met de hond gelopen,wat is dat fij zeg! en zeker een goede afleiding,want zit er niet meer elke minuut aan te denken!
en ook niet meer op t forum....  ..... voelt heel goed zo.
gewon niet meer elke dag typen hier,

meiden fijne avond nog!
xxx

Hoi meiden,

wat is het rustig hier  

Princes hoe gaat het met jou en de kleine? groeit ze goed

suus hoe gaat het nu met jou
en hoe gaat het met de rest?

Wou ff laten weten dat ik vandaag ongesteld ben geworden

Vanaaf lekker ff weg met zijn tweetjes

liefst melanie

Hey Meiden,

Wat is dit nou.....staan we gewoon op pagina 3 !!!!

Melanie, wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden, echt balen.
Suus, ik zal dadelijk even je NOD aanpassen in het schema:

NOD's!!!
Melanie                  ?                      ? e ronde          1e kindje
Suus                            16-11          12 e ronde       1e kindje
Rossia                        01-12          12 e ronde         1e kindje  

zwanger!!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Glitterkiddies
Giulia        geboren op 22-10-2008 wonderschone dochter van Prinses!!

Suus, nou hoop ik dat ik het goed gedaan heb, ik dacht 16 november, maar ik zal het voor de zekerheid dadelijk nog even nakijken en eventueel weer veranderen. Tja, de vergeetachtigheid komt er zeker bij kijken tijdens je zwangerschap.

Melanie, ik heb jouw datum eruit gehaald, vul je deze zelf weer in......

Nou, hier niet zoveel te vertellen, ik ben heel het weekend ziek geweest, bijholten ontstoken en super verkouden.
Geen medicijnen die ik kreeg, maar uitzieken, stomen, paracetamol en neusspray (zoutoplossing ivm de zwangerschap).
Vandaag nog een dagje thuis blijven, lekker mijn ogen dicht en hopen dat het snel weer beter gaat.
Zaterdag hebben we hier groot feest, de verjaardagen van mij en mijn man vieren we dan samen.
We zijn namelijk met z'n 3e binnen 3 weken jarig, dus vieren wij het maar samen en dan over 2 weken, die van Sven.

Nou, meiden. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.............

Veel liefs, Go

Hey Meiden!

Als jullie me missen.... ik ben even een weekje uitwaaien op Terschelling. Zit nu op de boot er naar toe.

Suus!!!! Ga jij even zwanger worden deze week dan heb ik een postief bericht als ik zondag terug kom. Afgesproken??

Ik ga nu een eilandbaby maken.

Ciao Ciao!!

X Rossia

hoi hoi dames

Stomme @#$@#$$$%&^%& duivels ook weer grrr.......... kom op dames hou de moed er in !!!!!!! ik gun het jullie zo.

veel plezier met het maken van een eiland baby :p :p

hier een heel apart weekend gehad zaterdag en zondag in het ziekenhuis geweest omdat ik weeen had ze zijn gelukkig uit zich zelf weer gestopt maar omdat ik al eerder bewezen heb dat ik te vroeg kan bevallen gaan ze er van uit dat ik de 37e week niet haal. een thuisbevalling kan ik dus vergeten. het rommelt nu nog wel wat maar zolang het niet regelmatig komt of erger word hoef ik niet naar het ziekenhuis dus kan gelukkig gewoon thuis blijven. wel zo lekker met een kleine van 2 die was van het weekend ook helemaal in de war.

Ik hou jullie op de hoogte !

Veel liefs Marije

Dag lieve meiden,

Prinses, GEFELICITEERD meid! Wat zal je wereld op zijn kop staan met een klein lief hummeltje erbij... Geweldig hoor!

Wat leuk om te lezen dat alle Glitterchicks hier nog zijn en hoe het met jullie gaat.

Een update van Madootje: het is hier nog onzeker of ik voluit voor de zwangerschap kan gaan of niet. Waarschijnlijk weet ik begin volgende maand meer, omdat ik dan een afspraak bij de chirurg heb. Het goede nieuws van de laatste tijd is dat ik niet snel geopereerd hoef te worden. Het slechte nieuws dat ik altijd een patient zal blijven en goedaardige tumoren kan blijven ontwikkelen. Die zitten dan op plekken waardoor je duizelig, doof, of uitval van je stem kunt krijgen. Nou, zoals je kunt lezen ben ik hier nog erg mee bezig. Maar ondertussen wil ik ook zwanger worden.

Liefs, madootje

Terug
Bovenaan