Kan niet slapen, rotweer (hagel, soms onweer) en last van mn buik.
@Suus wat k##te dat je nog niet pos hebt getest. Wie weet is je ei echt laat. Jij had toch een regelmatige cyclus? Hmmm. Maar zoals je zelf hebt gezegd: geen bloed geeft moed!
@Go, fijn dat het wat beter met je gaat! Hopelijk komen de duivels snel tevoorschijn!
@Judith...morgen je nod! Spannend! Wanneer ga je testen?
@Melanie, wat balen dat je ziek bent! Misschien daarom die kwaaltjes of ovulatiepijn? Of had je je ei al gehad? Lijkt me wel wat vroeg voor zwangerschapskwaaltjes. Prinses, herkenbaar?
@Rossia...hoe is het in de wacht? Kun je je er gemakkelijk van af zetten?
@ mezelf...had zaterdagvond/nacht ineens ontzettende ongi krampen (hele onderbuik). Zondagmiddag kwam het weer een beetje terug, mn buik blijft hard. Zaterdag/zondag dus echt mn ei gehad (voorspelling vandaag/morgen), want ook slijm was rekbaar. Nu maar hopen dat mn mannetje superzaad heeft .
Sinds vanavond vollere borsten, hiephoi want heb donderdag een gala en met cupje A mag er altijd wat bij .
Word wel een beetje gek van die opgeblazen buik van me, kan geen zwangerschapskwaaltje zijn hoor (helaas). Voor mn eisprong waren mn darmen al aan het rommelen, nu niet meer overigens. Dus er zit vast iets onschuldigs dwars ofzo.
Zo genoeg over mezelf. Spannend weekje voor de boeg voor Judith en Madootje, toch? En uiteraard Suus! Rossia, Melanie, Monatoetje en ik week erna. Straks even spieken of ik dit goed uit mn hoofd heb gedaan ;-)
Lieve meiden, ik ga proberen te slapen.
-x-