*** GLITTERCHICKS *** part one

gave namen he rossia! hoe vaker ik ze nu lees hoe leuker ze worden!!
heb ff wat nieuwe foto's op mij   hyves gezet. van t trouwalbum!ze had ze dus niet op cd rom gezet,..heb foto van foto gemaakt..wel redelijk gelukt.
go!!!blij dat je weer ff wat liet horen! en dat t tussen haakjes weer wat beterder gaat!
moet weer gaan!
gaan gourmetten bij schoonouders...

doeiiiiii xxx

Kan niet slapen, rotweer (hagel, soms onweer) en last van mn buik.

@Suus wat k##te dat je nog niet pos hebt getest. Wie weet is je ei echt laat. Jij had toch een regelmatige cyclus? Hmmm. Maar zoals je zelf hebt gezegd: geen bloed geeft moed!

@Go, fijn dat het wat beter met je gaat! Hopelijk komen de duivels snel tevoorschijn!

@Judith...morgen je nod! Spannend! Wanneer ga je testen?

@Melanie, wat balen dat je ziek bent! Misschien daarom die kwaaltjes of ovulatiepijn? Of had je je ei al gehad? Lijkt me wel wat vroeg voor zwangerschapskwaaltjes. Prinses, herkenbaar?

@Rossia...hoe is het in de wacht? Kun je je er gemakkelijk van af zetten?

@ mezelf...had zaterdagvond/nacht ineens ontzettende ongi krampen (hele onderbuik). Zondagmiddag kwam het weer een beetje terug, mn buik blijft hard. Zaterdag/zondag dus echt mn ei gehad (voorspelling vandaag/morgen), want ook slijm was rekbaar. Nu maar hopen dat mn mannetje superzaad heeft .
Sinds vanavond vollere borsten, hiephoi want heb donderdag een gala en met cupje A mag er altijd wat bij .
Word wel een beetje gek van die opgeblazen buik van me, kan geen zwangerschapskwaaltje zijn hoor (helaas). Voor mn eisprong waren mn darmen al aan het rommelen, nu niet meer overigens. Dus er zit vast iets onschuldigs dwars ofzo.

Zo genoeg over mezelf. Spannend weekje voor de boeg voor Judith en Madootje, toch? En uiteraard Suus!  Rossia, Melanie, Monatoetje  en ik week erna. Straks even spieken of ik dit goed uit mn hoofd heb gedaan ;-)

Lieve meiden, ik ga proberen te slapen.

-x-

Ik vergeet Marije...ook voor jou spannend weekje!

En overal waar in mn vorige berichtje stond vandaag, daar bedoelde ik maandag mee. En morgen is dus eigenlijk al vandaag (dinsdag). Berichtje is net na 12en gepost.

goedemorgen dames,

moet heel snel ff,want moet naar mijn werk,maar wou julie t toch even laten weten..
vannacht zijn eindelijk maar toch de duivels gekomen...op dag 37
baal eigenlijk helemaal niet zo,want voelde me absoluut niet zwanger.
heb t dus totaal niet voelen aankomen,wel vervelend..maar goed..
weet nou niet zo goed hoe ik moet gaan rekenen,ga ik vandaag wel ff over denken.
meiden fijne dag!! judith melden he?als je nieuws hebt!!

xxx

Suus, wat kl#te zeg! Maar goed nu weet je waar je aan toe bent! Flink uithuilen en op naar de volgende ronde! Zet hem op!!

Judith!! Meldplicht! Hoe is het vandaag?

Ellepel, het gaat prima hoor! Ik moet zeggen dat het wachten prima gaat. Tuurlijk denk ik er aan, maar het is het afgelopen weekend door de paashaasdingen niet gedachten nummer 1 geweest! Ben eigenlijk meer aan het aftellen naar de nieuwe auto.... hihi, stom he!

Hier dus weinig te melden. Nog ruim een week en dan weten we meer!

Hallo damens,

Suus balen zeg had best wel een goed voorgevoel over jou, jammer zeg maar hoofd niet laten hangen en op naar de volgende maand.

ellepel1981   ik heb mijn eisprong zeker wel gevoeld op dag 13 in plaats van dag 14 had hem een dag eerder maar ik heb hem heel goed gevoeld, nu weet ik ook weer waarom ik pil kreeg, Verder heb ik nog steeds last van mijn borsten en veel slijmverlies dat laatste kan ik ff niet plaatsen.
Maar ben ook nog ziekjes erbij en moet vrijdag op examen hopen dat het dan iets beter gaat.

Verder meiden sorry heb alles gelezen maar het kost me nu ff teveel moeite om op iedereen te reageren. Maar hoe gaat het met jullie?

Ga nu weer wat leren op de bank.

Liefst Melanie

Heb ik net een heel berichtje geschreven ik hoefde alleen nog op plaats bericht te drukken ALLES WEG!!
Ga het weer even opnieuw doen!

@Melani, wat een super vent heb jij dat hij je zomaar twee dat meeneemt. En je moet niet ziek gaan worden zo vlak voor je examen!

@Suus, kl#te zeg van die rd, maar kan me wel voorstellen dat het ook wel weer een opluchting is zo weet je wel weer waar je aan toe bent! Ik zag foto's op je hyves van je huis, jullie hoeven ook niet mee te doen aan Help mijn man is klusser. Het ziet er netjes uit. en wie heeft nu de trap geschilderd? Ik miste alleen nog de kinderkamer. hihi

En dan nog even over mezelf, meestal begint mij   ongi op maandagavond en daarom had ik mijn nod op dinsdag gezet. Nu zaten we gisteren nog even een potje te kaarten en ik zei dat ik echt ongesteld aan het worden was, want ik had onwijze krampen, maar vanochtend naar de wc en niets aan de hand. En nu word ik toch wel een beetje zenuwachtig. maar door die zenuwen kan je het ook weer tegenhouden. Ik heb nog steeds wel van die steekjes, maar nog geen RD te bekennen.

Ik houd jullie op de hoogte!!!!!!

X Judith

Oh ja en over namen zijn we ook uit!!

jongen: Luuk Leon     (overleden schoonvader Leo)
meisje: Sjors Frieke ( mijn vader heet Frie en ik ben een echt vaderskindje)

Terug
Bovenaan