*** GLITTERCHICKS *** part one

goedemorgen!

sjors vind ik leuk judith!! lekker stoer!
moeilijk he?namen...
ik wou eerst gewoon 1 naam,maar wil nu toch mijn moeder gaan vernoemen.(als 2e naam) maar zo moeilijk he? en vooral als t een jongen word.
iemand ideeen? mijn moeder heette evelien. voor een meisje heb dan nu in mijn hoofd..
lynn evie. leuk?

maar goed... toch gisteravond  samen een test gedaan..maar helaas negatief..
denk   echt dat de duivels binnenkort komen... maar voel me nu toch echt niet lekker he?
heb t gevoel dat ik een dikke kater heb... ga nu echt zolang mogelijk wachten..
wil nu wel eigenlijk wel duidelijkheid!hihi...

hoe is het met de rest van de dames? druk aan de klus en wachtend op nod...
verwacht eigenlijk toch wel weer een keer wat glitters!!

moet zo werken..altijd druk voor de pasen,maar wel gezellig!
wat een k*t weer he? niet normaal hoor...wil zon!!!!!!!!
gaan jullie nog leuke dingen doen? wij niet veel bijzonders..
ff eten bij mijn schoonouders,verder niks..waarschijnlijk nog ff in het huis aan de gang.
goed weekend! en ik hou jullie op de hoogte!!!!

xxx

He Judith, jij bent lekker vroeg op!

Mijn eerlijke mening...ik ben zelf niet zo voor jongensnamen die ook voor meisjes te gebruiken zijn.
Maar het is wel een stoere meisjesnaam! En dat vind ik (we) wel weer leuk, hoewel we uiteindelijk zelf toch voor een girlygirl naam zullen kiezen. Denk ik.

Hoop niet dat je door dit berichtje meer gaat twijfelen. Wat vindt de rest??? Laat van je horen!

-x- El

He Suus, wat klote!!!!!

Hopelijk was je ei echt laat en heb je nu dus te vroeg getest. Ik blijf voor je duimen hoor!

En die namen vind ik erg leuk bedacht. Ik ga ook voor 2 namen, maar nog geen idee of ik het naar mn (schoon)moeder zal vernoemen. Bij een jongetje zal het makkelijker zijn, aangezien ik mn vader nooit meer spreek. Lekker makkelijk kiezen ;-)

Zo ik dacht door het paaseieren zoeken tussendoor even checken of Suus al goed nieuws heeft gebracht, maar dat valt toch even vies tegen zeg!! Wat enorm klote zeg! Om je eigen slogan er nog even in te houden... geen bloed geeft moed. Hou ons op de hoogte!!

Judith, wat onwijs leuk! Ik vind Sjors echt heel leuk voor een meisje! Misschien omdat ik enorm gtst fan ben...

Suus lynn evie is ook echt heel erg leuk. Heb mijn meisjes naam hier ook in de groep gegooid en best enthousiast, dus Elin Elisa is  zeker nog niet afgeserveert! Jongensnaam blijft moeilijk!!

Nou meiden fijn paasweekend! Morgen lekker gourmetten bij mijn ouders en 2de paasdag lekker hangen met Rossiaman!

nou breekt mijn klomp, ik zat ook al aan de naam 'Evie' te denken Suus, ik vind hem zo mooi. Het betekent adem van leven (las ik op een namensite.) En wat rottig dat je een negatieve test had, hopelijk geen RD's en straks een positieve test! Ik duim voor je.

Judith, ik vind jongensnamen voor en meisje niet zo'n goed idee, maar misschien is het gewoon wennen? Een collega van me heeft ook een jongensnaam, en bij haar vind ik het wel stoer! Dus misschien is het juist wel leuk.

Prinses, wat vervelend voor je dat je ruzie had. Ik hoop dat het helemaal goed komt tussen jullie! Die rottige hormonen en lastige mannen ook! potverdorie

Ondertussen heb ik aardig wat geklust met mijn kanjer. Dus wie weet wordt het wat deze ronde. Ik hoop het echt, want we kunnen hier zeker nog meer glitters gebruiken! Kom op meiden!!!

Fijne paasdagen! groetjes, Madootje

NOD'S !!!!

judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje   (na buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

wachtbankje
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje

hey dames!

wat toevallig madootje!! van die naam en de betekenis wist ik nog niet,maar die spreekt mij erg aan!!
hier nog steeds geen duivels... nog wel steeds steekjes rond mijn liezen en onderbuik.geen ongie gevoel.

heb gisteravond ook getest na een avondje visite..misschien was t tijdstip niet goed?
hope so!!!!!
we wachten rustig verder...

nou ga boodschappen doen...als ik ergens een hekel aan heb is het wel boodschappen doen!!!

heel veel liefs suus xx

VROLIJK PASEN LIEVE MEIDEN!!!!!!!!!

Met heel m'n ziel en zaligheid duim ik voor gauw, heel veel glitters!!
Suus, ik zou als ik jou was 's ochtends met je eerste urine testen. Weet je nog dat ik ook de dag of 2 dagen voor m'n NOD had getest, ook niet 's ochtends en ook deze was bij mij negatief.......dus er is absoluut hoop!!
Sterker nog, ik voel aan m'n (vrucht)water (jaja, dat heb ik echt) dat je zwanger bent. Ik wil niet te vroeg juichen natuurlijk, maar ik heb echt zo'n voorgevoel, kweet ook nie waarom.
Die namen die jullie noemden, errug mooi!!! Echt allemaal. Sjors vind ik juist wel grappig voor een meid, iig orgineel.
Hier is het tij weer een beetje gekeerd. Voor de goede lieve vrede hou ik me in, maar ik wil nog wel het een en ander goed uitgepraat hebben. Maar om dat nu te doen met het risico dat we er weer ruzie door krijgen neem ik dus ff niet.
Hij heeft wel gezegd dat we beide dingen hebben gezegd die we beter niet had kunnen zeggen en dat het heus wel goed komt, ook financieel.
Alleen.......mij zit nog dwars dat hij zei dat hij me niet mooier vindt worden naarmate ik dikker wordt.
Uiteraard tot op zekere hoogte begrijp ik dat, maar ik draag zijn kind. Daarnaast vrouwelijker dan zwanger kan niet, ik vind het persoonlijk juist wel mooi. Het maakt me wel een beetje onzeker die opmerking.
Zo heb ik toch al helemaal geen zin meer in sex?!
Maar goed, daar hebben we het dus nog wel over.
Voor nu is het best gezellig.
Mijn ouders zijn gisteren gekomen en hebben hier gisterenavond al gegeten, dat was erg gezellig. Ze logeren toch niet hier, maar in het huis van m'n broer die er zelf dit weekend niet is. Zo hebben we allebei onze privacy, best lekker dus.
Zometeen om een uurtje of 10 komen ze weer deze kant op. Om half 11 verzorgen wij hier de paasbrunch. Mijn schoonouders en schoonzus met zwager en 2 kids komen ook.
M'n moeder heeft 30(!!!) eieren geverfd, dus eieren eten is wat we gaan doen!!
Wat gaan jullie allemaal doen?!
Suus zeker weer klussen? Schiet 't al een beetje op?!
Ik ben ff kwijt wanneer de volgende op het NOD-lijstje is. Maar dat neemt niet weg dat ik niet duim en/of meeleef. Ik voel me eenzaam als zwangere, dus kom op meiden....join me!!!

Nou, bedankt voor jullie lieve woorden en dat ik m'n gal hier zo af en toe mag spuwen. Het lucht echt op!!
Ik ben écht heel blij met jullie!!!!!!!!!

DIKKE KUS EN KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!!!
prinses

Terug
Bovenaan