*** GLITTERCHICKS *** part one

hee hallo lieve dames...

heel lang niet geweest.. Vandaag nog vrij en ik moest even zo sterk aan jullie denken. Dus heb even snel alles beetje doorgelezen..
Wij zitten in onze klus tijd en we zien wel weer hoe die afloopt.. Voel met goed.

Jammer suus dat je RD gekomen waren.. Had graag wat glitters van je in ontvangst genomen..

Ik ga weer. Ik ga vanmiddag heerlijk ontspannen in een kuuroord. Ik kom vast wel weer keertje kijken.

Liefs mij en ik denk echt wel aan jullie..

Ha Meiden,

Suus, wat balen dat de RD zijn gearriveerd. Maar nu weet je wel waar je aan toe bent, op naar de volgende ronde.

Verder hier niet veel te melden..........

Spannende tijd voor Judith, geen RD te bekennen, wanneer ga je testen????
Hopelijk zijn die ongie-krampjes een goed teken dat je zwanger bent, had ik ook.....

Verder alle dames succes met het wachten en klussen en tot snel................

Oh ja, de musical Hair was echt super gaaf !!! Aanrader voor jullie.

Liefs, Go

hallo dames !

Wat balen dat de duivels door zijn gekomen grrrrrr.... maar idd weet je wel waar je aan toe bent ! hoop op heel snel glitters voor je !

Judith hoe is het bij jou ?????

Hier ook al bijna de nod kan niet wachten ! heb vanochtend stiekem getest met de extra gevoelige testen maar sloeg negatief uit. ik ben iederekeer misselijk en af en aan wat duizelig is dus ik heb goede moed !
Als ik niet zwanger ben dan ga ik het volgende maand even laten voor wat het is proberen om me dan niet met zwangerraken bezig te houden want anders word ik echt gek :p

Nou dames weet voor de rest niets te melden

Veel liefs Marije

NOD'S !!!!

judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

wachtbankje
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje

zag net te laat dat suus op nog op het bankje stond zal je weer ff in de nod lijst zetten

NOD'S !!!!

ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
suus                                                     4e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

wachtbankje

Oh Suus, wat balen!  Ik weet wel dat je zei het gevoel te hebben niet zwanger te zijn, maar na 37 dagen krijg je toch wel veel hoop. Wat k$%$#%-zooi! En ja, hoe je volgende NOD te berekenen? Dat wordt 2 weken lang elke dag aan de klus

Marije... hopelijk heb jij gewoon te vroeg getest. Nog effies geduld! Symptomen klinken goed toch?!

Judith...dat is goed nieuws! Enig idee wanneer je gaat testen?

Melanie...succes met je examen, niet ziekworden hoor!

Rossia...dat is waar ook je eerste baby: een gloednieuwe auto. Lijkt mij ook heel gaaf om dat mee te maken. Mooie afleiding, misschien moet ik dat ook doen, hahahaha.

Monatoetje...leuk om weer van je te horen! Succes met de laatste klsudagen en dan het ellendige wachten.

Go...leuke tip Hair. Goed om te lezen dat het beter met je gaat. Afleiding is sowieso altijd fijn.

Ik heb zelf geen nieuws, lekker wachten tot mn NOD.

-x-

hoi hoi meiden!

kan op 1 of andere manier de nod lijst niet invoegen...hmmm blond??en ongesteld!!haha
ben er nu alweer

hallo dames !

Suus echt ^&$^#$ dacht dat jij met glitters ging strooien ik zet je wel
met de goede datum in de nod lijst.

Judith ik heb je op het wachtbankje gezet ! ga je met glitters gooien !!!!
ik duim voor je !

Madootje nog 3 dagen en dan is jou nod weer hoe voel je je ??

Nog 4 dagen dan ben ik zelf aan de beurt het liefste wil ik nu elke dag
een test doen maar ja dan krijg ik ruzie met me vriend en dat willen we niet he.

Hoe is het me de rest van de dames ?????

Veel liefs Marije

NOD'S !!!!

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje

zwanger!!!

wachtbankje

Judith!! Hoe is het vandaag? Al nieuws..

Suus, wat enorm kl#te dat de ongesteldheid zo heftig is.... Geen twijfel over mogelijk dat je niet zwanger bent. Echt balen! Lastig nu om je cyclus te bepalen, maar queensday is inderdaad een mooie testdag!
BTW ik ga ook naar Dirty Dancing in april. Laat je weten hoe het was!!

Hier vanmorgen een klein spoortje van een misselijk/weeig gevoel. Ik wijt het aan slaaptekort, aangezien ik een korte nacht heb gehad, maar ik hou het in de gaten. Verder weinig nieuws, nog een weekje...

Prinses, paasdagen een beetje doorgekomen? Hoe is het nou??

En de rest meiden, hoe is het met jullie?

Terug
Bovenaan