*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey meiden,

Wil toch ook even nog iets kwijt.

Gisteren kwamen vrienden van ons vertellen dat ze zwanger waren, een ongelukje.....
Vorige week zijn ze erachter gekomen, en wisten nog niet of ze het gingen houden.

Gisteravond zijn ze het ons komen vertellen en gelukkig willen ze het wel houden.
Wonen alleen nog bij zijn ouders samen, dus geen eigen huis. Niet ideale situatie, maar ik vind het wel fijn te horen dat ze het gingen houden.

Nadat ze weg waren, toch even uitgehuild bij manlief, waarom moet het bij mij toch van de 4 keer al 3 keer fout gaan en gaat het allemaal goed bij iemand die eigenlijk nog geen kinderen willen???????

Antwoord weet ik wel: Moeder natuur bepaald alles, maar het is niet altijd even eerlijk vind ik.
Merk nu wel dat ik er nog moeite mee heb.

Judith, dit slaat natuurlijk niet op jouw, ik ben supppppeeeerrrr blij voor je, hoor.
(Voor mijn vrienden natuurlijk ook!!)

Genoeg geklaag en terug naar het succes van Judith !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Go

ik begrijp het heel goed hoor go. vorige week kreeg ik te horen dat een goede vriendin van me ook zwanger is. ze is later dan ik gestopt met de pil en nu dus 7 week zwanger.
Voor haar vind ik het echt super leuk en hoop dat alles goed gaat. maar nu wil ik ook wel zwanger zijn.

Het leuke er aan is als ik nu zwanger ben dat ze 4 week voor mij uitgerekent is en dat was bij onze vorige zwangerschap ook zo. uiteindelijk is mijn zoontje 7 dagen eerder geboren omdat hij te vroeg was en haar zoontje te laat. dus zou wel leuk zijn hebben we straks 2 kinderen van de zelfde leeftijd. Word het helemaal een gezellige speelbende als we samen zijn.

Zo heb ik er ook ff over gezeurt en niet alleen jij go :p :p

JUDITH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een geweldig nieuws zeg!!! eindelijk staat prinses niet meer alleen op de lijst!!
echt super blij voor jou!!!! JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!
en alleen maar ongie klachtjes op dit moment?
nou meid...lekker van gaan genieten he? blijf je wel bij ons? hihi...

xxxxx

HIEP HOI!! Gefeliciteerd Judith!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wowie! Wat fijn! Eindelijk weer wat glitters, ik hoop zo dat ik er straks ook wat rond kan strooien! Maar aangezien mijn laatste cyclus opeens 40 dagen duurde (belachelijk, normaal heb ik 30) kan het zijn dat het nog even duurt voordat ik iets weet.

Lieve Go, het is hartstikke normaal dat je ook een beetje verdrietig wordt als je vriendin zomaar zwanger is. Ik zou ook hartstikke jaloers zijn, hoor.

liefs, Madootje

JIEHAAAAAAA!!!! Eindelijk een mede-zwangere!!

Judith, lieve meid, gefeliciteerd!! Dringt 't al een beetje tot je door?! Wow joh, gaaf hoor!
Hoe voel je je?! Niets anders dan anders schreef je?! Nu toch wel nu je 't weet lijkt me?!

En voor de andere meiden, dit mag toch wel weer een duidelijk voorbeeld zijn voor jullie, jullie tijd komt ook!! Hopelijk heeeeel gauw!!

Suus, wat enorm big time SHIT!! Ik had nog wel zo'n goed gevoel bij jouw omschrijvingen van hoe je je voelde....grumpfh!!!
Vind dat je je er heel positief over heen zet.....je hebt ook gelijk, nieuwe ronde nieuwe kansen, maar toch.....blijft k..!!

En Go, uitermate normaal hoor dat je je rot voelt als iemand ongewild 'zomaar' zwanger wordt en jij die het zó graag wilt hebt zo'n pech! Dat moet ook wel heel oneerlijk voelen! Maar na regen komt zonneschijn en achter de wolken schijnt de zon, dus met alle glitters van Judith moet er toch ook voor jou eindelijk een positieve periode komen?! Ik denk nog steeds veel aan je! Dikke knuffel!

Hè ben ik weer vergeten een lijstje te maken.......was ook zo enthousiast toen ik glitters zag!
Maar......er volgen nu een hoop andere meiden als ik het goed heb.....spannend!! Als er 1 schaap over de dam is.......?!

Hier gaat alles oke. We hebben een mierenplaag in de keuken, getverdekkie!! Wordt d'r gek van, probeer alles bijna ziekelijk schoon te houden en ze  blijven maar komen, moet vast ergens een nest of zoiets zitten, maar die heb ik dus nog niet gevonden, want dan gaan er pas echt doden vallen!!
Maar goed, verre van interessant voor jullie!
Met m'n vriend en mij...ach het gaat goed, maar eerlijkheidshalve is daar ook alles mee gezegd. Ik heb ff echt geen zin in gezeik, dus ik hou m'n mond, maar we hebben natuurlijk nog lang niet alles uitgepraat.
Maar afgezien daarvan gaat 't gelukkig goed. Heb sinds maandag minder last van misselijkheid en das heel erg fijn. Ik voel me eigenlijk heel goed, wel wat moe, maar ook dat valt nog wel mee eigenlijk.
We hebben trouwens afgelopen maandag een kinderwagen gekocht!!!!! Via markplaats voor maar 175 euro. Een Quinny Freestyle met 4 wielen en echt alles er op en er aan. Dus incl. reiswieg, buggy, maxi-cosi, allerlei regenhoezen, dekbedje, zonnescherm, etc etc.   Een koopje dus. Ik dacht schijt, dit moeten we gewoon doen.
Maar mén wat voelt dat raar zeg......dit is onze eerste echte baby-aankoop!! IIIIIIEEEEEHHHHH spannend!!!

Nou lieve meiden, ik ben helemaal blij dat er eindelijk weer glitters gestrooid zijn, hoop dat jullie ze allemaal met beide handen hebben opgevangen!!

Dikke kus
prinses

Judithhhhhhhh, gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Helemaal geweldig voor jullie! Je geeft ons allemaal weer goede moed (zonder bloed)!
Heb je al uitgerekend wanneer je uitgerekend bent? Ohhhhh echt helemaal super voor je!
Hopelijk niet teveel kwaaltjes straks.

Nog ff snel reactie voor andere meiden.
Go, he jakkes. Soms is het echt allemaal heel oneerlijk hoor. Maar komt bij jou echt nog goed, want jullie hebben ook Sven gekregen. Laten we met zn allen heel hard duimen voor nog 1x duivels bij jou!

Prinses, gefeli met je 1e aankoop! Lekker de verhalen blijven strooien hoor hier, samen met Judith!

Rossia...we hebben weer moed, de glitters zijn binnen!

En nu hopen dat we deze week nog een paar x glitters gaan vangen!

Judith, nogmaals van harte!

Zo, even de NODs naar boven gehaald. Madootje en Marije, ik wil jullie niet terugzien in de NOD lijst. Zo da's duidelijk!

NOD'S !!!!

madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje                                            uitgerekend: 28-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:

wachtbankje

Hoi dames,

BEDANKT voor jullie lieve woorden en felicitatie's echt super.
Als mijn man en ik elkaar aankijken beginnen we te lachen, maar we hebben het wel steeds over "ALS het waar is".
Mijn buik voelt nu een beetje gespannen en ik heb een soort buikpijn je zou het kunnen vergelijken met zenuwen en dat je er dan buikpijn van krijgt. Ik weet ook niet hoe je het precies moet omschrijven, verder geen klachten. Ben nog klaarwakker en krijg het niet uit mijn hoofd.
Ik ben waarschijnlijk volgens alle rekenwonders op het internet op 2 december uitgerekend!
Dus hier nog even een mooi lijstje!!!

NOD'S !!!!

madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje                                            uitgerekend: 28-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Verder wil ik jullie allemaal succes wensen met wachten en klussen, maar zoals jullie zien het wordt beloont!!!!

PS Ik blijf wel hier kletsen hoor en hou jullie op de hoogte!!

X Judith

Terug
Bovenaan