*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey damens hier ben ik weer ff.
Aan deze kant gaat alles zijn gangetje beetje druk volgende week
examen dusja....

Suus wanneer ga je testen? spannent hoor

En hoest met de rest van de meiden en de meiden die op vakantie
geweest zijn?

haai meiden!

hier nog niks te bekennen!
ik denk dat ik op de wachtbank moet...
voel ook nog niks..
maar ja dat rare ei van mij..ik hoop toch echt wel dat ik m gehad heb!!
maar ga er deze ronde niet van uit... zegt mijn gevoel..
ik hoop dat mijn gevoel een keer niet klopt..maar we wachten rustig af.
in tegenstelling tot vorige maand toen had ik echt van vreetaanvallen heb ik nu juist helemaal geen trek in lekkere dingen. gewoon geen zin in eten.
goed voor de lijn!haha want als je stopt met roken,komen er echt wel wat kilo's bij!!
oja...gister had ik wel wat...ga even in details hoor....ineens erg veel witverlies..voelde t stromen!hihi..sorry..

ellepel! klote dat de rd's zijn gekomen,maar je had zelf al zo'n voorgevoel he?
fijne vakantie gehad?

go!!blij dat je weer wat van je liet horen! heb echt veel aan je gedacht!
doe maar lekker rustig aan met alles en eerst maar es goed herstellen van de operatie! en idd gewoon onder controle blijven bij de gynecoloog!

prinses wauw shoppen voor positiekleding!! kan me er ook al verheugen!
en ik zeg ook niks op hyves hoor!!nooit!

t is nu een weekje rustig he? op de nod lijst.
judith is de volgende. gaan we samen testen dan!
marije!! hoe voel je je? al een testje gedaan?

nou verder alles goed?
ik ga weer stoppen!
hou jullie op de hoogte hoor!

xxx

hoi hoi !

hier nog steeds bij vlagen misselijk. mijn vriend lag zaterdag helemaal dubbel van het lachen ik zei dat ik misselijk was en ondertussen zat ik heerlijk de bokkepoten op te eten :p :p

gister hebben we visite gehad van vrienden van ons ze hebben ook een zoontje die is 9 dagen jonger dan mijn zoontje en zij zijn ook bezig voor een 2e dus wie weet zijn we weer tegelijk zwanger zou wel leuk zijn. ze is nu 6 dagen overtijd en ze had al een test gedaan maar die was negatief. Ze heeft bij haar zoontje ook behoorlijk laat positief getest dus is heb haar mijn laatste matcare test gegeven omdat die extra gevoelig zijn dus ik kan ff niet testen.

Ik denk dat ik het zo lang mogelijk probeer uit te stellen omdat ik toch bang ben dat ik het me maar in mijn hoofd haal maar zal toch voorzichtjes wat kwaaltjes neerzetten

misselijk, duizelig, buik ziet er anders uit en zachte tepels. Behoorlijk al wat dus en ook nog de zelfde als die vriendin van me en ik krijg net te horen dat ze zwanger is :p :p dus goeie hoop voor me.

Nou dames ff lekker over mezelf geluld.

Veel liefs Marije

He Marije, jeempie dat klinkt hoopvol! Ben je niet gewoon al heel lang overtijd?

Ik heb niks te melden verder, maar wilde even onze NOD's naar boven toveren. Ik ga 2e paasdag heel veel eitjes zoeken en nu alvast oefenen want  moeder natuur heeft ze goed verstopt  

NOD LIJST:
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje
judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  

(na buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

Hallo dames,

Hey Ellepel, ik was net aan het lezen en dacht moet onze topic weer even naar boven halen en bij het inloggen staat hij bovenaan!!
Las dat jij 7 april jarig bent, ik ben 9 april jarig.
Zou leuk zijn als ik het dat mijn ouders kon vertellen.
Zat ook te denken aan 1 april!!!

@ Rossia, ik heb je gezocht bij suus en melani op hyves, maar volgens mij heet je anders, want ik kan je niet vinden en ik word wel een beetje nieuwsgierig!!

@ Prinses, fijn dat je etentje zo geslaagd was, en dat alles weer goed gaat tussen jullie en met die naam daar komen jullie wel uit toch!! Ben jij eigenlijk zelfstandig ondernemer? Ik zag dat je praktijk jou naam draagt!!

@ Margot, hoe is het vandaag gegaan, ben je wezen werken?

@ Suus, ik zal je vast op het wachtbankje zetten, ik verwacht aan je ei niet dat je ongi vandaag komt, of wel?

NOD LIJST:
judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  

(na buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

wachtbankje??
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje

he hartstikke goed dat je me op het wachtbankje hebt gezet!
hihi... hoop dat er snel een antwoord komt...
nog steeds geen rd's hier...

xxx

hey hallo daar

kan niet slapen het laat me maar niet los baal er wel van wou me niet te veel bezighouden met zwanger worden en daar zit ik dan om iets over 1 in de nacht.

Ellepel als ik zo lang overtijd was dan had ik allang een test gedaan :p
heb vandaag of is het nou gister tja hoe moet je dat omschrijven op dit uur.
testen besteld van matcare dus die zullen vandaag of zeg je nou morgen naja
in de bus liggen.  

ik heb nog even een berichtje van mij terug gehaald van ons oude topic die over mijn laatste menstruatie gaat zal hem ff neerzetten kijken wat jullie er van zeggen.

Mijn menstruatie was 5 dagen te vroeg. ik was uit gegaan van een cyclus van 33 dagen omdat ik afgelopen maand 5 dagen overtijd was dus na een beetje slim nadenken zou ik nu gewoon een cyclus van 28dagen gehad hebben.

Mijn menstruatie is echter erg vreemd deze maand. ik heb altijd ontzettend last van menstruatie pijn ook toen ik aan de pil was had ik hier last van nu heb ik deze menstruatie helemaal niet aan voelen komen en heb eigelijk geen menstruatiepijn gehad en normaal gesproken ben ik 4a5dgn ongesteld en nu ben ik nu al niet meer ongesteld en mijn menstruatie was eigelijk niet de moeite waard om tampons te dragen dus je kan zeggen dat ik 3 dagen ongesteld ben geweest maar was eigelijk meer voor 2 dagen bloed (sorry voor de details)

Als jullie dit lezen wat vinden jullie hier nou van want ik weet het niet meer

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan