*** GLITTERCHICKS *** part one

Goedemorgen damens,

dit wil ik ff kwijd

ging ff mijn rijschool bellen voor mijn pas zeiden ze ja het is opgestuurd
Alleen kreeg ik gisteren   een half uurtje latereen telefoontje van mijn rijschool vieze honden bah.sorry hoor mijn grove taalgebruik

Ging als volg denk gisteren bel ff eens of mijn pas al onderweg was kreeg ik als antwoord jaja hij is onderweg.

Nog geen tien minuten later gaat de telefoon weer,
Hallo Melanie nog eens met osseforths we hebben een klein probleemje je pas is nog niet in onderen. Ik zeg onee en waarom dat dan niet!!!

Nouja de doktersverklaring van ccv bij de rijschool maar liefst 200,- en je bewijs van goed gedrag 33.- wat normaal een half jaar geldig is zijn verlopen want het ccv accepteerd het alleen binnen 4 maanden anders moet je opnieuw een keuring en bewijs van goed gedrag halen. Dusja kost me maar liefst 233,- meer bespottelijk toch he of niet. ik zat er namelijk 5 dagen overheen want ik moest bijna 2 maanden wachten op opnieuw op te gaan bij het cbr. Maargoed dus moet ik weer ff wachten 22 april moet ik op keuring bij de dokter hopelijk heb ik mijn goed gedrag bewijs dan ook alweer opnieuw binnen. dan zouden zei proberen het te regegelen bij het ccv en dat het dan binnen een week rond is.
Zegt ze ook nog ja ik kan er niets aan doen dat ze die regels in acht nemen ik zeg nou je had het me dan wel eerder mogen laten weten nu moet ik nog wachten.   heb vandaag wel mijn diploma al binnen gelukkig een positieve ding daarvan

Met mijn man gaat het op en neer hij gaat wel weer werken sins vandaag met nog steeds een beetje koorts maar hij is bang dat hij zijn baan verliest.

Hierzo gaat het verder wel allemaal ok

Hee Melanie,

Wat een gedoe zeg,stom!!! Maar gelukkig heb je wel je diploma in de bus. Hopelijk knapt je man ook weer snel op.

Ellepel, ik kan me voorstellen dat je ervan baalt. we willen natuurlijk niet nog jaren wachten op de zwangerschap potverdrie!

Marije, we hebben samen onze nod deze keer, spannend!! Ik moet eigenlijk deze week echt klussen, maar het is er nog niet van gekomen. Druk, druk, druk en dan moe,moe moe en geen zin. ik ga vanavond echt mijn best doen, anders zit ik zo weer in de volgende ronde. Dat is niet de bedoeling!

Op mijn werk zei een collega: ' stelletjes van jouw leeftijd krijgen of een kind, of ze gaan na een jarenlange relatie uit elkaar.'   Nou, dank je wel, he. Mensen bemoeien zich ook overal mee, alsof ik zomaar aan iedereen ga vertellen dat ik nu probeer zwanger te worden. pffffff

Kijk,wanneer het straks gelukt is, dan schreeuw ik het natuurlijk van de daken! Groetjes van Madootje

hey meiden!

jeetje melanie!!zit je inderdaad niet mee zeg!!
gewoon blijven door zeuren daarzo!!!!

monaaaaaaaaaaaa toetje!!!!!! vertel vertel!!!

judith wat een leuk idee van die gebakjes!!! ff onthouden! hihi..

goed nu ff serieus..
ik heb echt zo'n ontzettend last van mijn rug en buik zeg...
en het zijn niet mijn darmen of blaas.
die pijn in mijn rug is zoals je ontzettend ongie bent.
gister wou ik nog ff klussen (dag 16)
 maar heb nog nooit zoveel pijn bij het vrijen gehad. deed me gewoon echt zeer!!
manlief schrok er gewoon van en zijn er ook mee gestopt..
denk dat mijn ei niet wil knappen ofzo?
vorige ronde die 37 dgn heeft geduurd heb ik dus achteraf er ook tot aan mijn nod last van gehad. met de ongie alle pijn weer weg. en rond dag 14 is de pijn erweer..
kijk dit weekend nog ff aan en anders ga ik maandag de huisarts maar es even bellen...
nou meiden ga lekker maar met een kop thee ff gouden kooi kijken..

x

Lieve meiden goedemorgen!!

Suus, doe je heel erg voorzichtig met je lijf. Je moet nog een tijdje mee en als je last blijft houden gewoon even een bezoekje aan de huisarts. Daar is hij voor! Rustig aan hoor en die mannen gewoon laten tillen en die rare standjes zijn niet nodig om zwanger te worden  !

Melanie, kl#te voor je zeg! Hoop dat het snel oplost voor je. Wat ik al een tijdje wilde vragen en ik bedoel dit niet lullig, maar ben jij dyslectisch?

Prinses en Judith alles nog onder controle? En wat een super grappig idee van die gebakjes!

Ellepel, jij heb dus ook rugklachten achter de rug. Irritant is dat... Verder alles goed?

Monatoet! Op naar het wachtbankje, hoop snel goed nieuws van je te horen...

Madootje, Marije, next in line.... Spannend.

Hier gaan we rustig richting de sexytime periode... Volgend week vrijdag zou ik mijn ei moeten hebben... We gaan ons best vast doen en met de voor geoefende spermazwem van Rossiaman op aanraden van Prinses zou het dit keer goed moeten komen!

Werk ze meiden, bijna weekend!

haha nee hoor ik vergeet alleen altijd comma's hoofdletters, punten enz   moet het eigelijk ff nalezen altijd maar dat doe ik nooit

he meiden!

hier gaat t tot nu toe weer wat beter..
voel nog wel steeds iets in mijn buik..
ik heb trouwens niet die rugpijn die je voelt,als je je vertilt hebt ofzo hoor.
echt zo'n ongiepijn.niet in de gewrichten.(heb daar helaas ook ervaring mee..)
en het klussen deed bij het normaalste standje al zeer!!
vanavond maar weer ff proberen...

MONAAAAAAAAAAAAAAAAATOETJE!!!! wij willen glitters van jou!!!!hihi...

nou ga weer ant werk!

xx

Terug
Bovenaan