*** GLITTERCHICKS *** part one

He Rossia, wat goed dat je ei gearriveerd is! Maaruh...als die vanmorgen is gesprongen ben je vanavond dan niet te laat? Ei leeft toch zo'n 6 uur (max 24)?? Of heb ik dit altijd verkeerd begrepen

Suus, balen hoor van je RDs. Dat slijm heb ik ook vrij lang en dus ook na mn eisprong. Krampen heb ik alleen ervoor. Maar jij had dus tot dag 18 krampen? Hmmm. Ik heb je NOD nog ff aangepast naar de 18e. Ik zal snel ff je hyves checken voor je keuken, ben erg bneieuwd!

Mijn eitje arriveert als het goed is morgen, jeeeeeehhhhh!

Madootje en  Marije, nog paar nachtjes slapen...

Wil, heb je al nieuws? Hoe lang ben je inmiddels over tijd? Jij moet ook maar geduld hebben he?! Grrr.

Melanie, hoe gaat het met jou en je familie? Bij jou zit de klusweek erop toch?

En Go, hebben jullie al wat besloten? Hoe is het nu met je?

De zwangere dames, alles goed?

Sleep well!

NOD'S !!!!

marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       05-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )
Go                                09-05             1e ronde        2e kindje (ivm werkzoekende, geen haast)
suus                            18-05              5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  
wachtbankje

Wil          1e kindje (4e ronde)

Ok, ik ga nu misschien iets heel doms vragen/zeggen...

Afgelopen 2x was mijn cyclus 28 dagen. Beide keren was op dag 15 mijn temp het laagst, ofwel de eisprong. 15 dagen erna kwamen de RD, dus klopt precies dat het  laatste deel van de cyclus 14 dagen duurde.

Nu verwachtte ik ook weer op dag 15 (is vandaag) mn eisprong te hebben. Heb sinds dag 11 toch even getemperatuurd. Liep keurig naar beneden, maar vanmorgen had ik iets van 36,3 of 36,4 verwacht, heb ik ineens 36,8! Dat is 0,3 hoger dan gisteren. Ook is mn slijm sinds gisteren praktisch weg en ook niet draderig meer. Maar heb nog steeds wel van die krampjes, net als vorige keer (maar toen was het 2 dagen voor de eisprong).

Zou ik nou toch gisteren mn ei hebben gehad??? Is dit april-weet-niet-wat-hij-wil bij ons ofzo?

Nou, moet er vandoor. Gelukkig drukke dag voor de boeg, kan ik me er niet zo druk om maken.
-x-

Goede morgen damens,

Hier gaat alles zijn gangetje gelukkig drukke week achter de boeg.
Klopt heb mijn klusweek idd al geha. hihi

Hoe gaat het verder met de chicks hier?

Liefst Melanie

Ellepel, als ik een ei-smiley op de ovulatietest heb, dan heb ik 48 uur om te sexen voor de eisprong. De ovulatietest meet de LH-piek, dus de periode vlak voor je eisprong. Ik voel nu de steekjes, dus denk dat mijn ei vandaag springt. Dus dan ben ik sowieso op tijd....

Ik durf je geen advies te geven wat betreft temperaturen. Ik ben daar nog niet mee bezig. Lijkt me nog zo ingewikkeld.... Maar goed, je bent fink aan het sexen geweest toch? Dus dan mis je hem sowieso niet... Laten we duimen dat april-wel-doet-wat-wij-willen en in mei hebben we dan een bevrucht ei!

Ik heb het heel druk en baas loopt heen en weer achter me dus ben weer weg!

Ciao

heey meiden!

Hoe is het met jullie?

suus: k............ van je rd's... sterkte.
Rossia: Wat super dat je je ei gevonden hebt! Ik ga heel hard voor je duimen!
Ellepel: volgens mij kan het wel zijn dat je gisteren je ei hebt gehad. Ik ben me er nu ook wat meer in gaan verdiepen om te temperaturen. De dag na je ovulatie stijgt je temp met een halve graad, dus het zou heel goed kunnen!
marije en madootje: hoe is het met jullie?

Nou hier nog steeds geen nieuws ik word er echt knettergek van... Ik heb dus zaterdag getest en die was negatief.... ik weet echt niet meer wat ik moet doen. denk a.s weekend maar weer testen?? of vinden jullie dat ik moet wachten??

Tot snel
Liefs Wil

heeey wil ook online?

klote dat je nog geen duidelijk heid hebt zeg!!!
welke dag zit je nu? en hoe voel je je?

vandaag voel ik me weer happy!
kan er niks meer aan veranderen he?kon dat maar...kon je maar is je lichaam kijken..
ga nog ff zeuren hoor...hihi...heb sterk het voorgevoel dat er iets niet wil lukken met mijn ei..ivm met die pijn steeds.heb samen met manlief besloten om toch volgende maand de HA maar is een bezoekje te brengen om te vragen waar die pijn weg komt,want dat wil ik eigenlijk toch niet elke maand weer hebben. ga alleen heen als ik weer krom loop hoor!
en hoop dat hij mij dan gerust kan stellen...
zoooooo genoeg gezeurd! haaaha..

ellepel heb je genoeg geklust??dan zit t vast wel goed!
rossia   gister ook nog ff! word wat afgeklust hier!
halen t gemiddelde weer ff goed omhoog in nederland!

hoe is   t met de zwangeren onder ons?
en bijna weer wat nod"s!!!!! joehoeee spannend!!!!

xxxx

Terug
Bovenaan