*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey dames,

Ben even niet van de partij geweest!
Heb een laptop gekocht en kan nu lekker beneden computeren. Ook ben ik erg moe dat heeft eigenlijk twee redenen de zwangerschap waarschijnlijk, maar ook mijn werkgever zit thuis met een burn out en nu moeten wij alles regelen waarnemen overname weekenddienst en mensen afbellen en doorsturen. En dan ben je ´s avonds en in het weekend dood op.
En dan doet nu nog mijn apestaartje op mijn laptop het niet!

Suus, wat een super mooie keuken heb je zeg, als ik het goed zag is je badkamer ook dezelfde stijl. Wel weer balen van je RD, maar je had al weer een goeie dag gelukkig!!

Marije, kijk maar uit met je duizeligheid. Wanneer moet je naar de kno arts

Rossia, succes met klussen!

Melani, sterkte met je familie en fijn dat je stalker op hyves weer vertrokken is!!

Dat was het weer even ik had geen lijstje gemaakt dus moest het even uit mijn hoofd doen.
Voor de gene die ik ben vergeten sterkte met wachten en succes met klussen!!

X Judith

Rossia, ik vind dat je dat erg goed verwoord hebt: april doet wat wij wil)len) en mei is een bevrucht ei. . Ik had vanmorgen nog even een boek erbij gepakt en daar zag ik hoe het werkt met zo'n ovutest. Dus als je vandaag je ei hebt, is je nod 6 mei. Wisselen we gewoon om met NOD

Wil, wat balen voor je. Ik zou er toch weer een testje tegen aan gooien vandaag of morgen. Of toch weer de huisarts bellen, kun je niet een ander raadplegen, bijvoorbeeld in het weekend ofzo? Hoewel...het is natuurlijk geen noodgeval. Je bent nu toch meer dan 14 dagen overtijd? Dan had er nu wel iets mogen verschijnen hoor. Hoe is je temperatuur, of meet je dat nog niet?

Ik weet inderdaad dat als temp omhoog gaat dat het ei al gesprongen is, maar het is zo gek dat ik nog steeds kramp heb. Aan de andere kant heeft Suus dat dus ook gehad.

Gooi er vanavond toch nog even een sexytime tegenaan.

Marije, wat lastig van dat evenwichtsorgaan. Heb dat wel vaker gehoord, kan echt behoorlijk irritant zijn. Maar wel fijn dat de huisarts het zo snel doorhad. Voor hetzelfde geldt dacht je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn.

Ik moet er vandoor, tot snel!!!

heey

suus: Jammer dat ik je gemist heb vanmorgen.. was meteen weg gegaan.. Groot gelijk hoor dat als dit zo blijft dat je naar de huisarts gaat.

marije: vervelend die duizeligheid. Wanneer kan je terecht bij de kno?? ik ben nu 17 dagen overtijd, het is echt balen, je wilt zo graag duidelijkheid.. ik wacht deze week nog af en anders begin volgende week maar even bellen met de h.a.

ellepel: ben dus 17 dagen overtijd... ik wacht deze week nog af. Moet morgen de nachtdienst in dus dan kan ik toch niet bellen. Als begin volgende week nog niks is dan ga ik bellen. Temperaturen ben ik nog niet mee begonnen..   daar wil ik mee beginnen maar ja dan moet ik eerst ongi worden....

Judith: vervelend dat het op je werk zo druk is... vooral nu je ook zo moe bent.. Maar wel lekker dat je nu een laptop hebt!

Liefs Wil

hallo dames !

ben vanochtend bij het wakkerworden niet duizelig geweest. ik moet 15 mei naar de kno arts en vanuit daar worden de verdere opties bekeken in elk geval gehoor test en eventueel bloedprikken of toch foto's maken van het hoofd. even afwachten dus.
Voor nu voel ik me in elk geval prima !

naja genoeg geluld over ziek zijn .......... zwangerschap hmmmm,..... geen ideee ik verwacht er niet zo veel van we hebben deze maand niet alle dagen van de vruchtbare periode gesext en we hebben het over het algemeen deze maand wat rustiger aan gedaan dus ik denk niet dat ik zwanger ben maar goed de spanning zit er wel weer....

@wil jeetje 17 dagen overtijd nu dus 18 wat vreselijk irritant ik ken iemand die pas met 7 weken zwangerschap positief testte dus het kan nog. Ik duim in elk geval voor je !!!!

Voor de rest weet ik niet meer wie nou wat geschreven heeft SORRY !!!!
ik hoop dat alles goed met jullie is !!

Veel liefs Marije

Hey meiden,

Hier even een ego-berichtje, ik zit op mijn werk en 's avonds komt het er niet altijd van om bij jullie mee te kletsen.

Ik heb vanochtend super slecht nieuws gehad. Mijn oom gaat het  half jaar niet halen.
In november verwacht hij zijn eerste kleinkind en dit gaat hij waarschijnlijk niet meemaken.
Vanochtend kreeg ik dit te horen toen ik Sven naar mijn ouders bracht.
Dan wordt het toch even wel even echt hoor...
Ben er ook echt een beetje van ondersteboven.

Met Sven zijn handje gaat het al weer wat beter.
Ik ben vanaf de dag dat het gebeurde om de dag naar het ziekenhuis gemoeten om het te laten zien en opnieuw te laten verbinden.
Afgelopen maandag hebben ze voor de laatste keer het verband eraf gedaan en het zag er goed uit. Geen zalf en verband er meer op en ik hoef niet meer terug te  komen. De huid is nog helemaal roze en dit zal voorlopig ook zo blijven. Met de tijd wordt dit beter en mooier.

Ik heb jullie berichtjes net even vluchtig doorgelezen.
* Suus, balen dat je ongesteld bent geworden.
* Wil, die onzekerheid is ook echt om gek van te worden.....
* Zwangere dames, hoe maken jullie het...???   Genieten jullie ervan of zijn er teveel zwangerschapskwaaltjes die jullie het leven zuur maken???  Ha Ha
* Princes, ik las dat er weer een echo gemaakt was.. echt super leuk, en dan ook nog zo'n voorbeeldig kindje dat gewoon 5 minuten stil ligt, dat is helemaal fijn. Met een goede uitkomst ook nog eens, je dag kan niet meer stuk.

Nou, meiden die ik vergeten ben, ik weet even niet uit mijn hoofd waar jullie in de cyclus zitten, maar ik denk echt aan jullie ook al ben ik hier niet zo heel veel meer te vinden....

Kus, Go

heey meiden

Hoe is het met jullie??
Hier nog steeds geen nieuws. Ik denk zelf dat ik dus een maand oversla... ik weet ook niet hoe dat kan maar ik had het weekend dus beetje ongi klachten en mijn borsten deden ook zeer. Dit is nu helemaal over misschien heb ik toen een ei-sprong gehad?? pff ik weet het ook niet, begin nu allerlei dingen te bedenken wat het evt zou kunnen zijn....
Ik moet vanavond de nachtdienst in.. heel veel zin heb ik eigenlijk niet..

Marije: 15 mei duurt nog wel even maar hopen dat de kno arts er iets aan kan doen!

go: Tjonge dat is ook niet niks om te horen van je oom. Heel veel sterkte ermee. Verschrikkelijk.

Hoe is het met de anderen?

Liefs Wil

hey lieverds!!

go,wat een vreselijk naar bericht van je oom zeg!!gatver,,
is hij op dit moment wel een beetje fit?en kan hij nog veel doen?
bah..krijg er rillingen van...
mooi dat t met sven weer beter gaat!
hoe is het met solliciteren?

wil, jeetje....18 dgn overtijd! laat die duivels gewoon maar komen dan weet je waar je aan toe bent..toch?of een hele late positieve test ofzo..hoe voel je je verder dan?

marije, wat vervelend dat je last hebt van je evenwichts orgaan!errug vervelend!
hopen dat de kno arts je snel kan helpen! ennnnnn bijna NOD!!!!!spannend!!

prinses,judith en mona!!! hoe gaat het? nog misselijk?
prinses hoe reageert iedereen?lijkt me echt heerlijk als iedereen t mag weten!
judith hoeveel week ben je nu?schiet al mooi op he?

zo nog ff spieken op t lijstje,want ik voel dat er deze ronde weer glitters komen!!!
mag wel weer!!

hier zijn de duivels alweer bijna verdwenen! van t weekend maar weer flink aan de klus!letterlijk en figuurlijk!
heb verder helemaal geen buikpijn meer gehad tijdens mijn ongie.
ga vol frisse moed ronde 5 in!
morgen vroeg vertrek ik met vaders en broertje naar a'dam.daar woont mijn zusje die heeft diplomering, blijven er ook slapen.dus vrijdag ff lekker SHOPPEN!!!!!!
terrasjes pikken enz enz...heerlijk!

nou lieverds! deze chick heeft al weekend! en gaat ff tas pakken!
xxxxx

Hey dames !

Goedemorgen. Ik heb toch een vermoeden dat wat de dokter heeft gezien niet helemaal was wat klopte eeehhhh..... waarom zullen jullie denken nou om deze reden

Jaja ik doe weer eens te vroeg een test en ja een heel licht streepje maar een streep is een streep zeggen ze he !!!!!!!!!!!!!! glitters voor jullie dus !!!!

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan