*** GLITTERCHICKS *** part one

He Prinses, goed om te horen van de klier. En wat onwijs grappig dat je kindje stil bleef liggen. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen om ze te laten weten wie de baas is, hahahaha. Nou, de nekplooimeting dus achter de rug...nu echt genieten en genieten en genieten van het wondertje in je buik!

Wil, weet je al iets???

Rossia, hoe was Dirty Dancing? Brak er spontaan een eitje los?

Suus, nog precies een weekje wachten. Hoe is het nu, iets van kwaaltjes? Hoe is het eigenlijk met je rug? Beter al?

Las net op forum dat er weer een paar zwanger zijn, ik krijg zulke kriebels van ongeduld. Gelukkig mag ik de komende dagen aan de slag. Soort van gevoel dat ik het toch een beetje in de hand heb.

Nou meiden, fijn weekend! Wie zet die wind uit?

Prinses, wat een goed nieuws zeg... Van beide kanten. Mooie echo, gehoorzaam kindje en een super romantische man.... Genieten hoor!

Ellepel! Wind uit en zon aan!! Goh meiden, (suus misschien moet je dit niet lezen) Dirty Dancing the musical is echt waardeloos! Totaal geen musical. Acteurs dreunen letterlijk de tekt op, er wordt weinig live gezongen, grapjes zijn zo flauw dat je er echt niet om kan lachen... Muziek komt zo van de band en is de echte filmmuziek... Alleen het einde was spectaculair en een kippevel momentje... Mijn dirty dansje thuis was dus vele malen leuker. Ben alleen bang Ellepel dat mijn ei niet spontaan gesprongen is, maar spontaan geschrokken is. Had vanmorgen namelijk weer een negatieve ovulatietest, terwijl ik hem gister al postief verwachtte. Betekent dat mijn cyclus nu weer langer is dan 30 dagen en het zeker nog geen zin heeft om op Queensday te testen als ik uberhaupt wel een ei ga vinden deze week!

Goed, tijd om even onder de douche te kruipen en lekker te gaan shoppen!
Bye Ladies en fijn weekend!

hee hallo dames..

daar was ik weer. even weg geweest.. ontzettende drukke week en van de week zal ik ook niet veel van mij laten horen, want ga op kamp met school..
Zie er enorm tegenop. Niemand weet dat ik zwanger ben en ik ben best moe
's avonds.

Gelukkig zijn de ongi klachten deels weg. Alleen als ik 's avonds tot rust kom heb ik soms buikpijn.. Wel beginnen mijn borsten pijnlijk te worden. Vooral mijn tepels..
Maar eens zien hoe het gaat van de week.. Zit nu al in week 6.. gaat eigenlijk super snel..

Willen het volgend weekend aan onze beide ouders vertellen.. Dan zijn we bijna 7 weken zwanger.. En dan met koninginnedag.. Aan onze vrienden. Of zou dat te vroeg zijn.. Ach ja.. Als het mis gaat kan ik dat ook delen. Krijg denk ik toch geheit vragen waarom ik geen wijntje mee drink. .Kan ik het denk ik net zo goed vertellen. Toch..

wat vinden jullie..

Heb donderdag nog een 9maanden boek gehaald.. Waar je van alles in kunt lezen en alles in bij kunt houden. Erg leuk.. Maar wat duur zo'n boek. Vond het onwijs eng om te halen.. Ik de prenatal in met mijn mams en maar rondkijken of er geen bekenden lopen.. Maar het is gelukt..

Kan nu alles bij houden. Van klachten tot leuke reacties etc..
Heel veel succes allemaal en ik denk aan jullie.
Ik ga nu zeker van mijn zwangerschap genieten. Mijn man vind het ook helemaal top en vraagt elke ochtend en avond hoe ik me voel.. Lief he..
Ik hoop van harte dat het goed gaat. En daar gaan we gewoon van uit.

liefs mij en een goed weekend gewenst

Hee Monatoetje, goed om van je te horen! Wat leuk dat je dat boek hebt gekocht. Nu kan echt het genieten beginnen, ik denk dat het wel prettig is om iets te hebben om alles in bij te houden. Als je je goed voelt en het goede nieuws graag met je vrienden wilt delen, dan kan je het natuurlijk gewoon vertellen. Toen een vriendin van mij pas na 3 maanden het blijde nieuws vertelde, voelde ik me eerlijk gezegd een beetje op mijn tenen getrapt. Dat ze het zo lang voor me geheim had gehouden vond ik erg jammer. Ik voel me er nu ook niet zo bij betrokken, maar goed, dat heeft weer andere redenen.

Judith, hoe is t, meid? Nog razend misselijk?

En Rossia, wat een tegenvaller, zo te lezen kan ik beter de film nog es kijken haha. en waar is dat ei nou gebleven?

Melanie, wat een toestand in je familie. Hoe is het nu met jou?

Ok, meiden ik ga weer op de bank hangen. Liefs van Madootje

Hallo allemaal

Hoe is het met jullie??
Nou ik heb er een test tegen aan gegooid en negatief.... ..... tIk begin nu wel wat  ongi klachten te krijgen... Bah niks aan. Maar ja kan nu niks anders doen dan afwachten...

monatoetje: Wat leuk dat je een boek hebt gekocht! Ja kan me voorstellen dat je bang bent om iemand tegen te komen. En tja vertellen, doe wat je gevoel zegt! en als je niet drinkt gaan ze het misschien wel vermoeden!

rossia; balen dat het zo tegen gevallen is.. en ook nog steeds geen ei...

ellepel; ja als je dat dan leest krijg je ook een gevoel van dat wil ik ook... succes de komende dagen! Hopen dat het raak is!

suus: hoe is het met je? echt k... die onregelmatige cyclus.....

Fijne avond allemaal!
Liefs Wil

He Wil, dat is balen. Maar zoals Suus altijd zegt: geen bloed, is moed!

Monatoetje, wat leuk dat je een boek hebt gekocht! Ik zou ook als de dood zijn om iemand tegen te komen, daarom bestel ik gewoon alles op internet.

Rossia, wat onwijs jammer van de show! Ik vond de film echt geweldig, zo lekker romantisch. Wat gek van je ei. Je had toch een regelmatige cyclus? Je temperatuurt niet he? Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan is dat misschien nog een optie om erbij te doen? Ik ben er nu mee gestopt, maar heeft me afgelopen keren wel geholpen.

Madootje, hoe is het verder met jou? Al iets van kwaaltjes?

-x-

we gingen bijna naar pagina 2.. dus ik plaats maar even een berichtje.. heb alleen niet zoveel te melden..

Alles goed hier.. geen klachten.. Ongi gevoel weg. .gelukkig.. beetje zere tepels, maar geen last van.

Volgend weekend als alles goed gaat gaan we het aan beide ouders vertellen.. Overdag eten we mee bij mijn ouders thuis.. Moeders zit in het complot. lache.. Mijn vader gaan we een boekje geven van opa en oma pluis en de rest een kaartje.. En we hopen 's avonds iedereen van mijn man ze kant bij elkaar te trommelen..

Ben benieuwd.. WIl het al wel van de daken schreeuwen..

Succes allemaal en ik denk aan jullie..

Monatoetje, wat een leuk idee om opa en oma Pluis te geven. Echt goed!

Suus en Marije, hebben jullie al zwangerschapssymptomen? Ik heb soms een beetje een ongigevoel maar verder niets. Ik wil me vooral niets inbeelden.

Wat een mooie dag was het vandaag, he? Heerlijk in het zonnetje gezeten!
Groetjes, Madootje

NOD'S !!!!

suus                            25-04              4e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )
Go                                09-05             1e ronde        2e kindje (ivm werkzoekende, geen haast)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  
wachtbankje

Wil          1e kindje (4e ronde)

Terug
Bovenaan