*** GLITTERCHICKS *** part one

He Madootje, heel fijn weekend! Hopelijk na het weekend weer glitters, ondanks dat  je gevoel anders is. Who knows...

Go, ik had je volgens mij nog geen sterkte gewenst met je oom. Vreselijk voor jullie.

Suus, ik heb eindelijk je foto's bekeken. Wat is je keuken gaaaaaaaf! Laatste loodjes voor jullie he? heb je de komende week vrij?

Door alle glitters krijg ik echt kriebels, jullie ook? Nog 11-12 nachtjes slapen voor Rossia en mij...maar eerst Madootje en Melanie.

Heey

Nou hier midden in de nacht een berichtje van mij!! Het is momenteel rustig op de afdeling en moest even aan jullie denken!!! Hierna nog 1 nachtje werken en dan ben ik er weer vanaf...Verder hier weinig nieuws..

Marije: Super!!! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!!!
Madootje: geniet van je weekendje weg en hopen dat er volgende week super nieuws van jou komt.

Hoe is het met de rest?
Liefs Wil

He Wil,

ik dacht door jouw tijdstip dat we glitters konden vangen, maar helaas (m.n. voor jou).
Hoe is het met je? Ga je dit weekend weer testen of wacht je af?

Heb niks zinnigs te melden, dus dag allemaal! -x-

hallo dames !

dankjewel voor jullie felicitaties ! nou goed glitters vangen jullie !!!!!
dan zijn we met zijn allen zwanger !

ik moet zeggen dat ik eigelijk weinig klachtjes heb alleen wat moe en moet wat vaker naar de wc voor de rest voel ik me goed !

Veel plezier met je weekendje weg !

ik zal aankomende week ook niet veel aanwezig zijn we gaan een weekje logeren in het huis van mijn schoonouders lekker genieten en eindelijk weer eens een keer lekker in een bad hangen :p

Veel plezier aankomende week met queens day !

Veel liefs Marije

hallo

ellepel: Nee helaas was ik hard aan het werk... Moet nu nog 1 nachtje en dan ben ik er gelukkig weer uit.  Hoe is het met jou?
Ik zit erg in dubio of ik wel of niet moet gaan testen...

Marije: Geniet ervan!!!

Liefs Wil

NOD'S !!!!

madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       05-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )

Go                                09-05             1e ronde        2e kindje (ivm werkzoekende, geen haast)
suus                            18-05              5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008

marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekent: 04-01-2008      

wachtbankje

Wil          1e kindje (4e ronde)

hee hallo daar ben ik weer..
helemaal munt want ben mee geweest op schoolkamp met groep 8. Niemand die weet dat je zwanger bent.. echt vervelend.. Veel slaaptekort gehad, maar gelukkig weer thuis en goed   uitrusten.
heb alleen een buikgriepje volgens mij mee terug genomen.. Echt zere buik.. Hele nacht gelopen naar de wc.. Hopelijk is dat gauw voorbij..

Beeldmuis.. super.. enjoy de club.. Ik voel me verder goed.. jij..
Ga maandag de verloskundige bellen en is kijken wat er moet gebeuren.

Eerst nog dit weekend mijn vader en schoonouders op de hoogte brengen en vrienden etc.. ben benieuwd naar de reacties.

je hoort ze van me..

en trouwens suus.. ik had mega ongi klachten voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was..

fijn weekend allemaal.

Hey meiden,  

bah.....zo'n drukke week gehad dat ik echt nu pas ff rustig kan gaan zitten om te lezen wat jullie allemaal geschreven hebben......en das nie mis, van positief tot negatief...

Allereerst Marije, gefeliciteerd!!!! Gaaf joh! Hoe voel je je?! Er zijn er nu 4 van de 11 zwanger en dat in zo'n 4,5 maand.
Hoop echt zo dat de rest weer flink van jouw glitters gesnoept heeft en nou ook gauw zwanger zal zijn!!

Monatoetje, jij gaat 't dit weekend aan je vader en schoonfamilie vertellen toch?! Spannend hoor, laat je even weten hoe ze reageerden en hoe je het verteld hebt?

Wil, heb je alweer een test ertegen aan gegooid?! Weet je eigenlijk wel wanneer je ei is geweest?! Ik bedoel heb je ovutesten gebruikt?! Misschien heb je gewoon een laat ei gehad en dus daardoor een langere cyclus?!
Hou ons op de hoogte he?! Ik duim iig voor je!

Suus, wat maak je me nou?!?!?!?! Ongesteld en dat totaal onverwachts!

Terug
Bovenaan