*** GLITTERCHICKS *** part one

He Marije,
wat fijn dat je in de 'safe'  zone zit! Nu die misselijkheidsklachten nog weg en je kunt echt gaan genieten. Mn schoonzusje had bij dr 1e zwangerschap misselijkheid t/m week 16 of 20, heel vervelend. Maar bij dr 2e niet. Valt niks zinnigs over te melden, helaas.
Heb je nog geen nieuwe kleren geshopt? Ik zou vreselijk zijn: mooie aanleiding voor nieuwe kleren ;-P.
JIj was toch ook met vakantie? Lekker genoten?

Rossia, als ik in jouw positie stond zou ik niks zeggen. De dag draait om hun, je kunt het ook de dag erna vertellen. Als excuus ben je aan antibiotica ofzo, slecht voor je lever om erbij te drinken. Ik zou wel een dag te vroeg testen, wie weet zie je een dikke streep en  dan nog eventjes een dagje extra geheim houden. Weten zij dat je bezig bent? Maar nogmaals, je moet doen wat jouw hart je ingeeft.

Wat mij betreft mogen die wachtdagen wel afgelopen zijn, ben er nu al weer klaar mee. Nee hoor, ben helemaal niet ongeduldig .

Geen Spaanse baby voor mij, geen glitters voor jullie.  
Hier net bij afvegen bruine zooi. Snap er helemaal niks van, want dan zou mn cyclus ineens maar 25 dagen zijn (gerekend vanaf de 3e, vanaf de 5e is het echt losgebarsten, dan zou mn cyclus maar 23 dagen zijn). Het geborrel in mn maag is ook begonnen (en vanmorgen sacho/nergens zin in), dus kan het niet ontkennen. Nog geen tranen hier, want ben echt ongelooflijk verbaasd.

Probeer net ovutesten te bestellen bij sensitest, maar betalen via ideal lukt niet, grrrr. Straks nog maar eens proberen.

Wil, strooi aub veel glitters volgende week. Er moet nou toch wel eens iemand van ons geluk hebben?

Dikke kus, El.

He, dat meen je niet? Is het geen innestelingsbloeding? Of is het inmiddels al in volle hevigheid los gebarsten? Dit is echt heel vreemd, dan een cyclus van 25 dagen... Geen pijl op te trekken. Ik snap er ook niets van. Laat je het even weten hoe het vandaag is?

In ieder geval dikke kus!!

He Rossia,

Daar hoop ik natuurlijk ook op, maar weet gewoon dat dat het niet kan zijn. Mn borsten zijn nog wel gezwollen en heel licht pijnlijk, maar toch wel minder dan eerder deze week.

Misschien dat ik toch maar eens de huisarts ga bellen, omdat ik het zo vreemd vind dat mn cyclus nu ineens onregelmatig wordt. En dat het doorbreken van duivels ook ineens een paar dagen duurt.

Met mn hoofd zit ik al bij ronde 8 (en verder), nu mn lijf nog. Ik hou je op de hoogte.

Kus.

Oja, volgens babybrabbel.com was mn eventuele  innestelling rond de 22-24e, dus ook dat duidt gewoon op een red devil alert. -x-

Oh nee dat zou dan inderdaad niet kunnen, maar toch hoop  ik echt op een late innestelingsbloeding hoor! En dat het echte losbarsten wegblijft... Waarschijnlijk weet jij en voel je aan lichaam dat dat totaal niet aan de orde is, maar ik blijf voor je hopen... Ik gun het je zo om met glitters te strooien! Hou je me op de hoogte?
Dikke kus Rossia

Weet je wat ik me nu ineens bedenk! We zitten wat dat betreft in hetzelfde schuitje. Mijn cyclus was ook heel regelmatig tot de laatste twee maanden. Dus ben benieuwd wat de huisarts hier eventueel over gaat zeggen. Ga je deze week al? Ovulatietesten geven wat dat betreft wel goed uitsluitsel. Je weet precies wanneer je eisprong is. Ben benieuwd wat het bij mij doet deze begin volgende week.
Zo ik ga voor de laatste keer dit weekend de stad in! Vanavond lees ik je weer!

He Rossia, lekker aan het feesten in de stad?! Lekker nog even voor de laatste keer genieten (hoop ik!).

Dank voor al je berichtjes! Nog geen dijken los hier, ik denk dat die bruine veeg een aankondiging was. Zo van: joehoe,  we komen er aan hoor...over een paar dagen. Stelletje duivels dat het zijn.

Ik denk dat ik later deze week de huisarts ga bellen, of vrijdag pas want dat is mn vrije dag. Ik ga ook weer tempen, gisteravond had ik 37,16 en vanochtend 36,75. Beide zijn niet representatief, want 's avonds mag je niet testen en vanmorgen had ik slevchts 5u geslapen. Morgenochtend zal ik weten  hoe laag mn temp echt is.

Ik kreeg net ook een berichtje op mn topic (na 7 rondes ineens onregelmatig??). Die meid is al 12 ronden bezig en gaat morgen naar de gyn. Laten we hopen dat wij dat niet hoeven te doen.

Vanzelfsprekend hou ik je op de hoogte! Kus, El.

Terug
Bovenaan