Gonal F + Ovitrelle

Nou wat een problemen zeg. kon dagen niet inloggen en nu ook alleen via een computer, niet op mijn telefoon. Daarbij stond ineens mijn volledige naam overal, lekker dan. Maar nu gelukkig weer veranderd.
Ik heb vandaag de uitgangsecho van mijn 3de en tevens laatste IUI poging gehad. Mijn cyste was inderdaad gewoon verdwenen :). Ik mag vanavond weer beginnen met spuiten, maar nu met een iets lagere dosis om overstimulatie en cystes tegen te gaan. DUs we gaan wel weer zien wanneer er een eitje klaar gaat staan!! Volgende week donderdag weer eerst echo met follikelmeting.
 
@frasseke ja irritant he! Ik zie nu ook weer je volledige naam. 
Fijn dat je cyste weg is en je weer mag starten. Heb je maar maximaal 3 iui pogingen? Of is dat een keuze? Hopelijk lukt het deze ronde! 
 
Jaaaa echt ouders van nu moet er echt iets aan doen. Ik heb nu ook mijn naam in mijn account proberen aan te passen. Zo nog even checken of het gelukt is, dan komt iig nooit meer mijn hele naam er te staan. 
 
Ja wij hebben hier (in het buitenland, we zijn geemigreerd) 3 pogingen en dan erna 3 pogingen IVF (inclusief evt terugplaatsingen uit de vriezer). Aan de ene kant ben ik ook blij dat we dan over gaan naar IVF al, maar aan de andere kant is het wel een hele stap. Gelukkig hebben we nog onze vakantie gepland staan tussendoor. Dus als deze maand niet lukt hebben we een rust maand (lekker zelf proberen) en gaan we lekker op vakantie. Dan kan ik daarna aan de IVF beginnen. Maar IVF voelt wel weer als actie, dus daarom is het ook wel weer fijn. Maar hopelijk is het helemaal niet nodig, maar het vertrouwen in de IUI is er niet echt dusja. En in zelf proberen al helemaal niet meer. Het labeltje is dan onverklaarbaar verminderd vruchtbaar en het zou zelf moeten lukken, maar waarom is het in de bijna 2 jaar dan niet gewoon gelukt... Maarja hopelijk is die IUI deze maand toch een wondertje voor ons!!
Hoe is het nu bij jou Ninna?? Ben je alweer begonnen of moet je nog even wachten? Hopelijk mogen jullie snel weer positief resultaat krijgen en een goede zwangerschap hebben.
 
@frasseke. Ah op die manier werkt dat! Wel lekker een vakantie er nog tussen. Ivf voelt als een grote stap misschien inderdaad, maar als dat wel het gewenste resultaat lever. Naja wie weet mss deze ronde alsnog!
Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest. En ik heb in die 3.5 jaar vandaag toch een voordeel gekregen met die rot eigen cyclussen van mij ? omdat het baarmoederslijmvlies nog dun was, kon ik gelijk starten met de injecties weer. 
 
Iemand wel eens een overstimulatie gehad?
mijn eierstokken hadden er deze ronde heelveel zin in. 7 gegroeide eitjes, terwijl wij 2 rondes met geluk 1 eitje konden krijgen en 1 ronde geen enkel eitje (wel elke maand een verhoging in de Gonalf). Wat een gedoe, deze verhoging was zeker to much, eierstokken onrustig, opgezet, drukt op mn blaas + deze ronde moeten afbreken, omdat de kans op een meerling te groot is. Ik snap mijn lichaam niet meer. Hoop dat het beter wordt. Voor nu weer aan het balen.
sorry, even een frustratie momentje
 
Lieve dames,
Ik volg deze topic al een tijdje en wil graag mijn verhaal delen. Na 3,5 jaar proberen, en verschillende onderzoeken en behandelingen(hsg,lapasxopie, letrozol 2,5 mg voor 6 maanden) zit ik in deze cyclus op gonal-f 50 eenheden. Na een eitje van 13mm op cyclusdag 13, moet ik morgen weer voor een meting. De spanning is ondraaglijk na al die jaren vechten voor ons kleine wondertje. Samen delen we deze diepe emoties en hopen we op een wonder.
 
Hallo Willemijn,
Ik heb 1 spuit Gonal-f over. Ligt in de koelkast en is nog goed op datum. Die mag je wel hebben.
Ik zal je een mailtje sturen.
Groetjes, Sietske
 
Terug
Bovenaan