Gonal F + Ovitrelle

Wauw Ninna wat spannend! Gaat het goed met je?
 
@Frasseke, ik denk dat je speculum bedoelt, niet katheter? Hier checken ze niet meer met een echo dan. Ik zit inmiddels op dag 5, heb donderdag op dag 10 weer een echo. 
 
Wij hebben ons wel aangemeld vooral Duitsland inmiddels. Duurt ook een week of 10 voor intake dus ondertussen gaan we door met iui. Ik heb besloten dat ik er geen 6 ga doen. Mijn stimulatie is zo moeilijk, had afgelopen keer cyclus van 40 dagen. We willen 3 iui doen en dan verder kijken. 
 
Hi meiden!
Ik ben een tijdje offline geweest. Zit inmiddels in ronde 3 met gonal f injecties spuiten. (Eerst 1 jaar clomid geslikt) Ik vind het best moeilijk allemaal. Zo vaak heen en weer rijden naar het ziekenhuis en zo vaak word je dan teleurgesteld dat er niks groeit. Deze maand zelfs 2x moeten verhogen. Heb elke maand wel een eisprong uiteindelijk, maar het duurt wel heel lang. Vind het echt zwaar en pittig. Vandaag was er een te zien van 14 mm, dinsdag weer terug. Hopen dat hij verder groeit! Ik zou dit 6 rondes moeten doen voordat we overgaan op IVF. Maar ik zou niet weten hoe ik dat nog moet volhouden... 
Sorry, ik wilde even van me afschrijven?
 
@evol, nee bedoel echt the katheter, daar waar ze het zaad mee inbrengen. De speculum ging prima, maar door de baarmoederhalsmond was lastiger.. maar alles gelukt. Nog 1.5 weken wachten?
 
@Esmee, ik ken het gevoel. Verschrikkelijk. Wij zitten nu in onze 2e IUI ronde. Eerst Letrozol, toen injecties met gewoon zelf aan het werk en nu IUI. Ik zou dit ook in totaal 6x moeten maar ik heb over 1 week gesprek met de arts. Als het bij mij weer zo moeilijk gaat met stimuleren door hormonen gaan we eerder over op IVF. Vorige ronde reageerde ik ook slecht, had gewoon een cyclus van bijna 6 weken. Zit er ook wel flink doorheen steeds door die teleurstellingen.
Wij hebben ons ook aangemeld in Duitsland, daar doen ze veel meer onderzoeken dan hier. Je moet het wel grotendeels zelf betalen maar hebben we wel over voor goede zorg. De wachttijd is daar wel behoorlijk dus ondertussen gaan we door bij de kliniek hier...
 
@Frasseke, ah ik vond het ook wel wat vervelend voelen maar niet heel pijnlijk ofzo. Ja die wachtweken echt verschrikkelijk he. Beetje afleiding zoeken... 
 
Ik moet donderdag weer voor een echo op dag 10, ben erg benieuwd. Als het deze ronde weer niet goed gaat met stimuleren gaan we de volgende keer over op IVF...
 
Ah meiden, wat rot dat jullie je zo voelen! Het is ook ongelofelijk zwaar. Ik heb dat stiekem wel onderschat. Hier ook weer ongesteld geworden vandaag. Voelde het al aan komen dus ben 2 dagen zo verdrietig geweest. We zijn al gezegend met een kindje van bijna 4 jaar, maar hadden er veel liever minder leeftijdsverschil tussen gehad. Soms voelt het allemaal zo uitzichtloos. Gelukkig bestaat dit forum en voel ik me daardoor minder alleen staan in deze situatie. 
 
[quote quote=10609925]Hi meiden! Ik ben een tijdje offline geweest. Zit inmiddels in ronde 3 met gonal f injecties spuiten. (Eerst 1 jaar clomid geslikt) Ik vind het best moeilijk allemaal. Zo vaak heen en weer rijden naar het ziekenhuis en zo vaak word je dan teleurgesteld dat er niks groeit. Deze maand zelfs 2x moeten verhogen. Heb elke maand wel een eisprong uiteindelijk, maar het duurt wel heel lang. Vind het echt zwaar en pittig. Vandaag was er een te zien van 14 mm, dinsdag weer terug. Hopen dat hij verder groeit! Ik zou dit 6 rondes moeten doen voordat we overgaan op IVF. Maar ik zou niet weten hoe ik dat nog moet volhouden… Sorry, ik wilde even van me afschrijven?[/quote]
En, hoe was het gisteren bij de echo? 
 
Pfff hier gelukkig een keer een goede echo op dag 10. Er was een follikel van 16mm en eentje van 13mm en nog wat kleintjes van 8 – 10mm. Ik mag zaterdag terugkomen om te kijken of ze goed gegroeid zijn (bij mij is het vaker gestopt met groeien). Maar ook of die kleintjes niet doorgroeien (heb ook al eens te veel follikels gehad). Dus hopelijk kan het allemaal doorgaan en heb ik zaterdag een goede echo. Dan mogen we maandag de 2e iui.
 
Terug
Bovenaan