Gonal F + Ovitrelle

Op de echo van afgelopen dinsdag was er eentje gegroeid van 17 mm en eentje van 12 mm. Die laatste zal waarschijnlijk niet veel meer gaan groeien. Ik heb de ovitrelle woensdag gezet, dus ergens donderdag op vrijdag mn eisprong gehad. We gaan het maar weer afwachten... Deze maand weer een cyclus van 37 dagen. Word elke maand langer en moet ook iedere keer verhogen met injecties. Ik geloof er niet meer zo in... 
@evol hoe was je echo??
@jolynn agh wat klote zeg weer ongesteld. Ik heb ook een dochtertje van bijna 4 en heb ook best moeite met het leeftijdsverschil...
 
Helaas. Het mocht niet zo zijn. Na 3.5 jaar erg blij met een positieve test. Helaas vandaag bloedverlies en met de echo was het duidelijk dat het mis is.. Dinsdag bespreken hoe en wat verder nu. Zacht uitgedrukt dat we ons nu kut voelen. 
 
@ninna, ooh nee, ik kan me voorstellen dat je je meer dan KUT voelt. Wat ontzettend kloten. Hoop dat het snel wel goed mag gaan voor jullie. Voor nu heel veel sterkte.
Nu voelt mijn "ongeluk" toch minder. Ik mag geen nieuwe cyclus beginnen voor IUI omdat ik een cyste heb links. Hopelijk volgende maand weg en dan kunnen we weer opnieuw proberen...
 
@frasseke Ja het was anders nu rond de 7 weken geweest. Ik weet niet zo goed wat te doen/voelen/denken. Dinsdag moeten we alsnog naar het ziekenhuis. Ik vraag me af wanneer we weer mogen beginnen. Ik hoop dat we snel weer door mogen met de injecties en dat het dan alsnog mag lukken. Hoewel ik de injecties niet zo grappig vond. Mn ouders en schoonouders hebben we het gister verteld. Alhoewel mn vriend heeft het gezegd.. Zelf tegen iemand vertellen in real life kan ik denk ik nog niet.
En dat van jou is ook gewoon kut! Moet de cyste vanzelf weggaan of hoe zit dat? Lastig dat je nu ook niet verder kan! Ik hoop met je mee dat je volgende maand weer verder mag! 
 
@ ninna, jaa de cyste zou vanzelf weg moeten gaan. Zo niet moeten ze hem wegprikken. Heel vaak gaat het vanzelf en ze hopen daar dus op omdat het anders toch een procedure is. Ik had wel het idee dat ik volgende maand sowieso weer kan proberen, omdat ze hem desnoods dus weghalen.
Ik kan me echt helemaal voorstellen dat je er zelf niet echt over kan praten. Ik loop nu al vol als ik het over onze onvervulde kinderwens moet hebben. Ik duim hard voor je mee dat je snel weer verder mag en het dan wel zo mag zijn!!
 
@frasseke ah goede hoop dus! Kan er ondertussen wel beter over praten. Had een beetje problemen met inloggen op het forum vandaar late reactie.
Hoe is het met de rest? 
 
Lieve Charlotte (en alle andere dames die hierover meepraten),
Wat naar dat het steeds maar niet lukte om zwanger te worden. Ik zie dat je berichtje uit 2019 komt, een aantal jaar geleden alweer. Ik hoop heel erg dat het jullie ondertussen is gelukt, en dat het traject na het berichtje niet al te ingewikkeld is geweest. Ik had niet de kans om alles terug te lezen, omdat er op het moment dat ik dit schrijf al 209 pagina's aan reacties zijn. Wat ik wel weet, en wat de 209 pagina's ook maar weer eens laten zien, is dat het een onderwerp is wat bij veel mensen speelt en een grote impact op je kan hebben. Maar dat het ook zeker niet het einde betekent! Er is tegenwoordig nog zo veel mogelijk. Je kunt de termen, medicatie, en alles wat de dokter gezegd heeft ondertussen vast dromen, maar wil je toch nog wat meer informatie of even wat dingen nalezen, bekijk dan vooral ook eens onze pagina over Clomid en Letrozol. Voor iedereen die hiermee worstelt: heel veel succes met alles en hou de goede moed erin!
 
Terug
Bovenaan