Grappige uitspraken....

ik heb er ook 1

had net staan strijken en was het aan het sorteren op ons bed en ging met zijn kleren naar zijn kamer en toen ik terug kwam lag de rest op de grond.....

Ik zeg wat heb je nu gedaan???

zoon van 3: ik heb het bed schoongemaakt!!!


Nou daar sta je dan hahahahaha
 
Mijn zoontje was nog 3 toen zijn leidster aan hem vroeg: "Moet je plassen?"
Hij antwoordde: "nee, ik kan niet plassen nu, er zit een stokje in mijn piemeltje!"

Pffff, hoe verzinnen ze het!!!

Groetjes, Michele
 
Wij hebben thuis niet echt een traditionele rolverdeling, maar dat komt niet echt over op onze dochter van bijna 3 jaar. Vandaag was haar zaklamp kapot en na wat rommelen deed hij het weer. Haar reactie, vol trots:

Ik heb hem zelf gemaakt, ik ben een jongetje.
 
Grappig die leuke uitspraken!

Mijn zoontje at van de week een ei en voordat hij hem wilde afpellen riep hij:
Zooo, die kip heeft goed zijn best gedaan. Wat een grote!

Vondt het zo schattig, met dat kinderstemmetje erbij!!
 
Leuke uitspraken allemaal.

Ik heb een zoontje van bijna 3 jaar. En hij is behoorlijk eigenwijs en bijdehand. Maar dit is toch 1 van de leukste uitspraken die hij heeft gedaan.
Het is alweer een paar weken terug.
Ik zit dus op de bank met mijn man te praten. Hij komt naast me zitten legt 1 van zijn handjes op mijn borst en zegt: "Hey waar is de bal nou?"

Nou je kon ons opvegen, we hadden het niet meer.
Groetjes Donja
 
Helaas kan mijn zoontje, bijna 15 mnd, nog niet praten, maar ik werk op een kinderdagverblijf en hoor dus regelmatig erg leuke uitspraken. De volgende maakt me nog steeds aan het lachen!

Een meisje van toen net 3 kijkt, terwijl in voorovergebukt sta, per ongeluk tegen mijn decolleté... Zij heeft net een baby-zusje gekregen en ik net een jong hondje...
Roept ze ineens: "Hee Marian, mag jouw Boike ook uit jouw borsten drinken???"
 
Hallo

M'n zoontje van 2,5 jaar oud deed van de week een uitspraak waar wij helemaal plat van lagen;
m'n man werkt op de bouw en toen hijn s'morgens naar z'n werk ging zijn ons zoontje:'lekker spelen he, papa op de bouw'.Wij vonden dat echt grappig,hoe komt hij erbij toch?
 
Terug
Bovenaan