Grappige uitspraken....

Wat een leuk topic! Ik heb een hele tijd zitten lezen & lachen!

Mijn dochtertje is nu 3 1/2 en doet steeds meer grappige uitspraken. Laatst was ze heel druk aan het heen en weer lopen, dan weer op 1 been, dan weer op haar handjes de de beentjes de lucht in. Ik vroeg haar wat ze toch aan het doen was, haar antwoord: ochtendelastiek! Haha!
 
Toen mijn dochter de eerste keer in bad ging waren mijn moeder en oma er ook bij en mijn zoontje van toen 2 jaar 5 maanden en 1 dag was stond er ook bij op tafel te kijken hoe de kraamverzorgster zijn zusje [1 dag oud] uit kleden toen ze helemaal bloot was zei hij spontaan : oh kijk haar piemel is weg. Je kunt je wel voor stellen dat iedereen de slappe lach kreeg. Hij heeft laatst ook nieuwe crocs gekregen met een vachtje er in lekker warm voor de winter. Toen ik hem vroeg om zijn crocs aan te doen om naar buiten toe te gaan zij hij : neehee mama mijn winter crocs moeten aan. Want daar zit blijkbaar een wereld van verschil in en dat moet je dan als moeder maar gelijk goed leren ook.


Groetje  
 
Ik heb er 2 dagen over gedaan om alles vanaf pagina 1 te lezen maar heb menig maal de tranen over mijn wangen gehad haha!

Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden dus zegt nog niets maar het dochtertje van mijn cllega (2,5) had laatst stiekem lippenstift opgedaan en omdat het eraf moest aangezien ze weg zouden  gaan  was ze wel boos..toen ik haar dus zag die middag zei ik: wat hoorde ik nou van je mama? had je net lippenstift gepikt van mama?
Zegt ze: ja, jij ook lippenstift op,..ook gepikt van jou mama??
hahahaha..ze meende de vraag oprecht.

gr angela
 
ik was gisteren aan het fietsen en de dochter met de step er achter aan
vlak bij een kruising fietste ik voorop en wachtte bij de kruising tot dat zij ook arriveerde haar reactie"waarom blijf je nou staan heb je een lekke band of zo?"
ik zei nee ik wacht op jou dan kunnen we samen oversteken waarop zij weer
antwoorde ooo is dat alles nou ik plaste haast in mn broek
 
Hallo! Leuk initiatief!
Ik hou zelf een boekje bij met uitspraken van m'n dochtertje. Erg leuk om af en toe door te bladeren!

Een paar van haar:
- we gaan op vakantie in een restaurant eten waar op het terras een koeling staat met vis. M'n dochter loopt op haar teentjes er langs...ssssst.... Wij snapten er niks van tot ze het uitlegde: SSSSSSSSSSST....de visjes slapen!

- 's middags met m'n moeder aan de telefoon over het avondeten gekletst...Wat eet jij en wat eten wij vanavond...m'n moeder eet zo'n kip in een  braadzak. 's Avonds als ik m'n dochter naar bed toe breng zegt ze heel wijs: Mama, stop mij maar lekker warm in de braadzak (slaapzak).

Groetjes,
Marjo






 
hallo allemaal mijn dochter van 2 jaar en 5maanden is pas geleden zindelijk geworden,
en ze krijgt een stickertje elke keer als ze op de pot of wc is geweest.
nu doet ze haar pop ook op een potje en moet die ook een sticker plakken.

nieuwjaarsdag zaten we in de auto van oma terug naar huis,dat chantoya ineens zegt;
mama niet hard rijden is gevaarlijk.slimmerd he.

laatst wou ze iets van de grote tafel hebben,dus ik zeg ga maar pakken.
zegt ze;kan niet jij doen.waarop ik zeg ja je kan het wel.zegt zij:kan niet toya klein jij bent groter.haha

staan we samen onder de douche zegt ze steevast; mama zie je tieten, en laatst mama grote tieten chantoya kleine

zo heeft ze al heel wat uitspraken gedaan,jammer dat ik ze niet heb opgeschreven.
groetjes, edith
 
Ik weet niet of dit bij 'grappige' uitspraken hoort maar gister
avond vroeg mijn dochter of ik haar wou voorlezen(raar want ze vind boekjes
niet interessant) ik zei nou schuif op dan kom ik bij je liggen.
Ze vloog van de een naar de andere kant en ik zei waar wil je nou liggen dan?
Was haar antwoord maakt me geen fuck uit(even met papa praten over taalgebruik denk ik) ik heb van binnen gelachen maar wel even wat van gezegt.
 
Terug
Bovenaan