@bo-belle: ja ik weet indd hoe erg je lichaam je in de war kan brengen.. afgelopen dec en jan voelde ik me steeds niet lekker.. misselijk, pijnlijke bosten enz.. had toen nog een prikpil en had wel eens eerder gehoord van vrouwen die zwanger waren tijdens de prikpil.. eerst nog tijdje mee rond gelopen in de hoop het gaat wel over.. en het bleef maar.. werd er gek van en voor de zekerheid toch maar even een test gedaan.. hartstikke negatief hahaha.. maar wel meteen 2 a 3 dagen later van alle kwaaltjes af.. bleek ik dus een schijnzwangerschap te hebben gehad.. nou kan je zeggen was ene kant zo blij maar de andere kant omdat ik 't met me vriend allemaal had besproken waren we ook wel stiekem teleurgesteld..
dus het verbaast me niets als me lichaam me nu weer voor de gek gaat houden en daar hou ik ook zeker rekening mee.. maar goh normaal als je er niet op let omdat je er niet mee bezig bent voel je eigelijk weinig tot niets.. en als je er dan opeens op let dan merk en voel je alles.. hahahahaha
dus het verbaast me niets als me lichaam me nu weer voor de gek gaat houden en daar hou ik ook zeker rekening mee.. maar goh normaal als je er niet op let omdat je er niet mee bezig bent voel je eigelijk weinig tot niets.. en als je er dan opeens op let dan merk en voel je alles.. hahahahaha