Groetjes vanuit Spanje

@bo-belle: ja ik weet indd hoe erg je lichaam je in de war kan brengen.. afgelopen dec en jan voelde ik me steeds niet lekker.. misselijk, pijnlijke bosten enz.. had toen nog een prikpil en had wel eens eerder gehoord van vrouwen die zwanger waren tijdens de prikpil.. eerst nog tijdje mee rond gelopen in de hoop het gaat wel over.. en het bleef maar.. werd er gek van en voor de zekerheid toch maar even een test gedaan.. hartstikke negatief hahaha.. maar wel meteen 2 a 3 dagen later van alle kwaaltjes af.. bleek ik dus een schijnzwangerschap te hebben gehad.. nou kan je zeggen was ene kant zo blij maar de andere kant omdat ik 't met me vriend allemaal had besproken waren we ook wel stiekem teleurgesteld..
dus het verbaast me niets als me lichaam me nu weer voor de gek gaat houden en daar hou ik ook zeker rekening mee.. maar goh normaal als je er niet op let omdat je er niet mee bezig bent voel je eigelijk weinig tot niets.. en als je er dan opeens op let dan merk en voel je alles.. hahahahaha

Bo-Belle, ik ben wel echt ongesteld geweest. Daarna werd het namelijk meer. En het leek wel anders dan normaal, met de nadruk op leek, maar het was echt een ongesteldheid. Deze maand gaan we weer zien wat het brengt.
SanneSter, dat gevoel van die schaafwond kan ik niet plassen. Maar precies wat je zegt, als je ergens op gaat letten voel je van alles en normaal gesproken niet. Als ik steeds bij de symptomen zwanger was, dan had ik al 6 kinderen of zo, hahaha. Soms word je er wel gek van. Maar op een bepaald moment herken je de meeste dingen wel. Het kan ook fijn zijn om het elke maand op te schrijven. Maar probeer je nu nog niet gek te maken. Helaas zijn er genoeg vrouwen die lang moeten wachten, maar er zijn ook heel veel vrouwen die snel zwanger worden.

@mttm:
ja ik schrijf alles op in het dagboek van de app die ik gebruik zodat ik het volgende maand ook herken enzo.. nog een week en 2 dagen te gaan en dan krijg ik eindelijk het verlossende antwoord, ongesteld of zwanger.. keek eerst zo tegen die dag op en nu komt er steeds gelukkig meer van ben blij als ik duidelijkheid krijg! al kan t natuurlijk zijn dat je die dag niet helemaal duidelijkheid krijgt door een lichtpositieve test hahaha

#FingersCrossed

SanneStar, goed dat je het noteert. Dan hoef je volgende maand niet te twijfelen. 
Ik zou het zo graag een beetje loslaten deze maand, maar het lukt gewoon niet. Sinds gisteren heb ik opeens allemaal puisten. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik daar sowieso wel last van, maar nu is het nog erger. Ik heb het toch maar even opgezocht en blijkbaar kun je rond je eisprong last hebben van puisten. Dus ik hoop maar dat dat het is.

Ohja SanneStar, ik wilde nog zeggen dat je je niet te veel moet vast pinnen op die datum. Zeker in het begin kan het wel eens afwijken. 

mttm naja, afgelopen 2 maaden was het ook 35 dagen dus ga daar gewoon nu van uit..
 ook ik heb opeens last van puistjes.. en ze zijn nog pijnlijk ook.. heb bijna nooit echt last van puistjes en heb ik ze wel is t uitknijpen en klaar.. heb dr 1 beetje boven me rechter wenkbrouw.. en die heb ik ondertussen al 4x uitgeknepen.. word er gek van..
maar ja.. wat ik er van moet denken? momenteel voel ik me absoluut niet zwanger.. ben vanaf gisteren meer naar me lichaam gaan luisteren.. en alles zegt nu dat ik niet zwanger ben.. heb ook helemaal nergens last van.. geen gevoelige/pijnlijke borsten of tepels, geen krampen, geen hoofdpijn of misselijk.. alleen de hele dag afwisselende gevoelens bij me vagina.. ene moment van de dag droog en gevoelig daardoor met afvegen en het andere moment nat.. zo erg dat ik dan naar de wc ga om te kijken of ik bloed.. geen bloed te bekennen maar wel een vochtige plek in m'n string.. dus ik denk zover ik nu denk en voel dat ik naar ronde 2 mag.

Dag Bo-Belle 
We waren tegelijk zwanger geraakt en dus ook samen weer een miskraam. In elk geval mooi om te lezen dat je een goede vakantie hebt en maar snel zwanger worden (en vooral blijven)!!!

Jeetje nee seerte wat vind ik dat vervelend om te horen zeg! Wanneer ging 't mis? En hoe ben je er zelf onder? Jij was ook al zo lang onderweg toch?
En pukkels.. Oh ja... Had nog zo gehoopt een keertje pukkelvrij en rimpelloos te zijn. Maar helaas, nog vaak pukkeltjes en inmiddels ook rimpels ;) pukkeltjes krijg ik rond mijn eisprong en hielden vorige maand duidelijk langer aan... 

Terug
Bovenaan