groot probleem !!

Ook al had je zelf al een reactie gegeven ik wil tochj ook even reageren. Ook ik vind dat je het niet moet vertellen. Vooral in deze situatie. Ik vind net als de anderen dat je nu al genoeg boete voor jezelf doet en wat je zegt je wou het zelf ook niet. Hoe moeilijk het ook is, de herinnering vervaagt langzaam. Dit weet ik uit ervaring. Ik heb namelijk een beste vriend die al jaren verliefd op me is, maar ik kan die gevoelens niet beantwoorden. Ik hou namelijk van mijn man en heb daar ook jaren voor moeten vechten. Toch hebben we in een dronken bui gezoend. Absoluut geen excuus dat we sronken waren trouwens!In het begin zat ik ook elke minuut van de dag te twijfelen of ik het moest vertellen. Ik heb er toen voor gekozen om het niet te doen. Ik wist wat ik er allemaal mee zou verliezen terwijl ik geen gevoelens voor die vriend heb. Langzaamaan is de herinnering niet meer pijnlijk en moeilijk en weet ik dat ik de juiste beslissing heb genomen.
 
Meid, wat zit je in een rotpakket!
Ik kan me goed voorstellen dat je je zo vervelend voelt. Ik denk dat je moet doen waar jij je het lekkerst bij voelt. Ik kan me dan ook erg goed voorstellen als je hier de reacties leest dat je bevestigt wordt in je beslissing om het maar niet te vertellen. En voel jij je daar gesterkt in. Vaak heb je bij bijzondere zaken de bevestiging van iemand nodig wat je moet doen en voel je je gelijk wat rustiger.
Probeer van je zwangerschap te genieten, het is zo bijzonder, en het is toch fantastisch dat het nu fijn gaat tussen jou en je man. Het heeft je denk ik al een heel stuk opgelucht dat je hier je verhaal hebt kunnen doen. Knap van je.
Succes,
lieve groet,
Fieke
 
Even voor de goede orde; ik geloof niet dat het per definitie zo is dat een baby automatisch dezelfde bloedgroep als de vader heeft. Zulke testen gaan alleen via DNA!
Verder....tja....ik kan alleen maar zeggen: Tja...!
 
Hallo,
Maar wat als er bij de geboorte iets gebeurd en de kleine bloed nodig heeft?
Als jezelf niet in staat bent om te beslissen.... Hij denkt dat hij de vader is en bloed kan geven. Als het goed is wordt het wel gecontroleerd, maar toch.... Kan gebeuren dat er direct bloed gegeven wordt. Immers de "vader" weet niet beter dat hij de vader is! Gevolgen zijn dan niet te overzien. Meld het wel aan je vk of gyn. Deze hebben beroepsgeheim en bij evt. onvoorziene problemen kunnen ze ingrijpen.
Groetjes
 
bij het geven van bloed hoeft het dus ook niet per definitie te matchen! de vader heeft nooit automatiscg dezelfde bloedgroep, dus daar hoef je niet bang voor te zijn1 overigens zou ik het wel eerlijk opbiechten. moeilijk maar ja, stel dat dit ooit uitlekt dan ben je veel verder van huis!!!
 
ja heel erg maar in zo'n situatie weet je het effe niet meer.Maar de aap komt altijd uit de mouw zoals het spreek woordt zegt,dus ik zou het hem zelf wel eerder vertellen voordat alles veel erger wordt en de dingen die er gebeurd zijn in die tijd samen proberen op te lossen,probeer het (advies).
 
Terug
Bovenaan