groot probleem !!

Lieve meid,

Ik blijf maar even anoniem, want heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb uiteindelijk niets gezegd en tijdens mijn zwangerchsap (hormonen enzo) was dat soms heel moeilijk, maar toen het kind er eenmaal was, en echt sprekend op zijn vader leek, was het geen enkel issue meer. Begraven, vergeten, klaar. Stel je voor dat hij bij al zijn liefde voor het kind twijfels zou hebben: het is echt van hem, zo overduidelijk. Voor mij is het goed zo.
En als je kind bloed nodig heeft krijgt het dat gewoon van een donor.

Veel succes.
 
Hallo,
Een echo zegt niet alles! De eerste echo bij mij zei toen dat ik 6 dagen minder ver was. Uit latere echo's bleek dat de datum die we als eerste uitgerekend hadden (eerste dag van laatste menstruatie)de goede was. Ws aan het begin minder snel gegroeit. Er werd aan ons verteld dat een echo eigelijk altijd een ongeveer datum geeft. Tenzij je in een maand 1x (en net in je vruchtbare dagen) gevreën heb. Maar er kan een verschil in zitten. Uiteindelijk is hij bijna 3 weken te laat geboren.... Had weinig/geen kenmerken van een kindje die te laat geboren is.
Verder ben ik het eens met de toekomstige vader eens. Wat als die man ineens tegen je kleine verteld dat hij de vader zou kunnen zijn? Zeker omdat jullie ook nog in dezelfde stad wonen en jij hem al eens eerder ben tegengekomen.
Groetjes
 
hallo

wij hebben er het heel toevallig gisteren over gehad over vreemd gaan.
mijn man zei het kan altijd gebeuren maar wees dan eerlijk dan kunnen we er over praten en een oplosing vinden.
hij was eerst ook altijd tegen ,maar heeft nu zoiets er is altijd wel een oplossing als het gebeurdt is.
ik ben niet vreemd gegaan en mijn man ook niet , maar eerlijkheid deurt het langst.
ookal is het moeilijk maar met z`on geheim leven lijkt me ook niks.
maar als jij zekker weet dat je kindtje van je man is probeer het dan naast je neer te leggen en te genieten wat jullie nu hebben.
jij bent die gene die een beslissing moet maken of je teokomst.
ik wens je er heel veel succes bij met wat je ook beslist.
veel succes
 
ik blijf bij niet vertellen,ook dat gedoe over een bloed donor....onzin ik heb een andere bloedgroep dan mijn ouders en mijn broer...ben ik zeker ook van een ander??? kom nou toch zeg,denk aan je relatie en het prachtige kindje wat je straks op de wereld gaat zetten,dat kun je je zelf je man en je kind allemaal ontnemen als je het wel verteld!!! hij zal je nooit meer vertrouwen terwijl je dat best wel bent...iedereen mag fouten maken,en deze was niet gering,eerlijk is eerlijk maar daarvoor heb je uiteindelijk ook geboet!!!! sterkte en denk aan je gezin!!!
 
Als ik je verhaal en je latere reactie lees maak je je om heeeeeeeeel veel dingen druk en haal je er nu ook allemaal zaken bij die je er niet bij moet halen... Ik bedoel daarmee te zeggen dat je het voor jezelf onnodig ingewikkeld zit te maken. Focus je nu eens even over de kern...

Je hebt en slippertje gemaakt en moet je dit vertellen?

Als jij van je man houdt en hij houdt van jou dan overleeft jullie relatie de waarheid wel, geloof mij nou maar... In je blinde paniek grijp je je vast aan allerlei zaken er omheen die er eigenlijk niet toe doen...

Dump die man waar het slippertje mee is geweest en ga met hem absoluut niet meer een wellus-nietus discussie aan of hij de vader is. Niet reageren dus op mailtjes of smsjes... Diep in je hart heb je zelf het antwoord al gegeven, het was niet in de vruchtbare periode en uit de informatie van de vk is de kans groot dat het kindje van je eigen man is. Dus weg met die tweede man, die vreet alleen maar energie...

Focus op wat belangrijk is... jij, je ongeboren kindje en je man. Wat gebeurd is is gebeurd... probeer het los te laten en ga met een schone lei verder..

Sterkte!!
 
oh ja.. nog even kleine toevoeging: ik heb vroeger ook dat slippertje gemaakt en heb de waarheid vertelt... en mijn relatie heeft het overleefd. Als je maar echt eerlijk bent.. Maar neem bij het opbiechten de verantwoordelijkheid voor je eigen daden. Dooddoeners als "het stelde niks voor" "hij nam het initiatief" "hij betekende niks voor me" maken het alleen maar erger. Vertel eerlijk waarom het is gebeurd, dat je gevoelig was voor zijn aandacht, dat je voor de bijl bent gegaan en dat het je spijt...

 
Anoniem van 13:07 er wordt NOOIT zomaar bloed toegedient zonder te kijken of het een goede match is. Dat kan de dood van een persoon betekenen. Het feit dat je de biologische vader of moeder bent, maakt je nog niet per definitie een geschikte bloeddonor!!

 
Terug
Bovenaan