groot probleem !!

Ojeetje wat moeilijk zeg.......
Ik zou toch denk ik geen slapende honden wakker maken en eerst even afwachten of je niet gewoon zwanger bent van je eigen man. Wie weet raakt je man overstuur als je het hem nu verteld terwijl het wel zijn kindje is. Iets anders is....... Weet die andere man waar jij woont? Ondanks dat jij hebt gezegt dat je niet zwanger van deze man bent ( ehh de msn man ) blijft hij blijkbaar toch hameren op informatie. Ik wil je echt niet bang maken maar wel wijzen op het feit dat jullie dit alletwee weten en hij het verder zou kunnen vertellen misschien...Weet hij waar je woont? Want dan moet je echt goed uitkijken. Je man kan het wel beter van jou dan van een vreemde man horen....Maar hij stapt niet echt naar jou man toch, dat zou dan wel goed akelig van hem zijn.( echt geen bangmakerij maar wel iets waar je aan moet denken ) Iets anders is...In het ergste geval is het kindje niet van je man.... Als je dat weet heb je wel een andere situatie want misschien zou je ooit je kindje wel de waarheid willen vertellen! Maar dat is allemaal van latere zorg, ik zou het nu niet vertellen. Pas als je kindje toch niet van je man blijkt te zijn. Wisten jullie de reden dat jullie niet zwanger konden worden ....( dat je niet bv weet dat je man niet vruchtbaar is ).....
Ik wens je heel veel sux6 en wijsheid het is waar eerlijkheid duurt het langst maar je weet het antwoord nu zelf niet in dit geval geen slapende honden wakker maken! Ik duim voor je opdat je gewoon zwanger bent van je man!

Liefs Noekie
 
Ik zou het ook niet vertellen, als de termijn echo uitwijst dat het niet in die week kan zijn gebeurt zou ik er wel opvertrouwen.

En wat die man tegen jou zei van weet je dan wanneer het zaadje bij het eitje was, dat kan alleen maar later dan eerder zijn. Dus dan klopt het nog niet met je termijn echo.

En wordt er in nederland bloed rechtstreeks van ouders aan hun kinderen gegeven? Ik dacht altijd dat dat gewoon bloed van de bloed bank was en dat je daar zelf ook bloed kan doneren?

Probeer te genieten van je zwangerschap,
en heel veel sterkte!

Liefs
Lot
 
Ik vind dat je die andere man er wel zo ontzettend veel bij betrokken hebt dat je het gevaar loopt dat hij of iets tegen jouw man zegt, of jou ermee gaat chanteren. Als je zelfs foto's van echo's gaat opsturen ben je wel heel erg 'desperate'! Ehh...en terecht!
Ik zou het echt wel vertellen want dit gaat knagen, als het dat al niet doet. En dat zoiets zou gaan vervagen, dat geloof ik niet. Stel dat het kindje straks op jou lijkt en niet op je man....volgens mij loop je dan als dat kindje tien jaar wordt nog te denken: "Het zal toch niet....etc!"
Ik zou open kaart spelen. Wie z'n gat verbrandt moet op de blaren zitten en...het is wel zo eerlijk tegenover jouw eigen man. Die loopt zich nu uit te sloven voor een kindje dat op komst is en is helemaal hotel-de-botel van enthousiasme... Straks is de ander de vader...vind je dat eerlijk???? En dan maar niks zeggen omdat je man zo blij is???? Pfff....gewaagd....erg gewaagd maar ik vind dat wel fout! (=subjectief, maar toch!)
 
eerlijkheid duurt het langst!
ik zal het dus wel opbiechten hoe kan je hier anders mee verder leven?
ben je niet bang dat die man hiv heeft ofzo of heb je al een bloedtest gehad?
 
Wat valt me dit van iedereen tegen zeg! Iedereen zegt : NIET VERTELLEN! Je moet het juist WEL vertellen! Eerlijkheid duurt het langst! Het spijt me dat ik het zeg en ik wil niet hard overkomen maar je bent zelf zo stom geweest, dus dan moet je het ook vertellen! Waarom denkt niemand aan je man? Ik vind het wel heel erg wat je is overkomen en ik wens je het allerbeste!
 
Nog even terugkomend op de bloedgroepen. Als je ouders beide O zijn kun je geen A of B hebben. Als je ouders A en B of A zijn kun je A, B en O zijn. Als je ouders allebei A of allebei B zijn kun jij ook alleen maar A dan wel O of alleen B dan wel O zijn.
 
Nog even een toevoeging van mij...

Jammer dat je die man er zo bij betrokken hebt, al kan ik het me voorstellen dat je dat hebt gedaan in paniek. But still; van hem is er alleen maar voorvocht naar binnen gekomen zoals ik het begrijp. En ja, dat kan genoeg zijn, maar het lijkt me toch wat sterk... De tijd is niet helemaal veilig te stellen, sperma kan wel een paar dagen overleven en je ook eisprong kan wel eens op een iets ander moment komen, maar toch... Wat denk je zelf? Een lading sperma op de tijd die waarschijnlijk klopt of voorvocht op een tijd die waarschijnlijk niet klopt? Ik zou maar van het eerste uitgaan...
 
Terug
Bovenaan