Hé RUMA!

Hoi Ruma,
Daar ben ik weer!
fijn dat alles weer goed was bij de VK, altijd weer fijn om dat te horen vind je ook niet?
rond de 7 pond is heel netjes toch??
Bij mij waren ze allebij over de 8 pond dus zal dit wel richting de 9 pond gaan.
Kan je je al een beetje overgeven aan je vrije tijd of vind je het nog een beetje gek om verlof te hebben .

M'n 'vriendin' is afgelopen nacht bevallen van een zoon, 7 pond en zijn naam is Thijs, ben zo blij voor d'r.
vind het alleen een beetje gek dat ze me nog niet gebeld heeft ( ik belde haar als 2e in de rij, na mijn ouders), ik heb alles viavia gehoord, voel me een beetje gepasseerd.
Ik kan haar ook niet bellen want ze ligt in het ziekenhuis en ik heb haar mobiele nr niet, thuis neemt niemand op en ze wil de eerste 2 dagen geen bezoek?!
snap er niks van, ze zal wel een goede reden hebben, ga morgen een kadootje kopen.

O ja, ik heb dinsdag een nieuwe afwasmachine gekocht, die andere was al een poosje stuk, woensdag kwamen ze hem al brengen, heerlijk weer wat meer tijd voor m'n jongens, rustig in bad of lekker voorlezen hmmmm.
He,  en tot snel, 'k ga m'n bedje opzoeken.
Sannie.

Hej Sannie,

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nu 37+2 weken, dus de baby mag officieel al komen. Ben benieuwd. De oudste was 8 dagen later en de tweede 3 dagen eerder. Ik ben wel erg moe en heb veel last van harde buiken, dus niet zo heel prettig als dat nog 5 weken gaat duren...

Balen met je vriendin. Kan me heel goed voorstellen dat je je gepasseerd voelt. Zou haar toch uiteindelijk  erop aanspreken (als ze uit de eerste kraamtranen is...), dat je het niet leuk vond om het via via te horen.

Hoe is het verder op je werk? Weer iets rustiger geworden of toch nog erg druk? En dan nog binnenkort de 20-wekenecho. Spannend!!!

Lekker een nieuwe afwasmachine, zul je ook wel nodig hebben (tenminste als ik zie wat wij voor afwas elke dag hebben). Ik geniet ook van alle huishoudelijke hulp die ik heb (in de vorm van een poetshulp, afwasmachine, etc..).

Liefs, Ruma

Hé meissie,
Goedemorgen, vandaag ben je 37+3, jeetje wat een eind al zeg! ik kan het me nu nog niet voorstellen...
Ik ga vanmiddag bij m'n vriendin op bezoek, ik heb haar idd gevraagd waarom ze me niet belde, nou dat kwam omdat het dus helemaal niet goed ging met de baby én haar.
ze had een stort bevalling gehad, 50 minuten van het begin tot het einde en bij 6 cm ontsluiting kon ze het niet meer houden en is ie geboren, dan kan jeje denk ik wel voorstellen hoe ze er van onderen uit zag!
Het kindje had 2x de navelstreng om zijn nekje, wilde niet ademen dus moest aan de beademing, in de couveuse, wilde tm zaterdag niet eten én kon niet poepen dus heeft op de 2e dag al een klisma gehad, dat was allemaal een beetje te veel dus heeft ze alles en iedereen een beetje af gehouden (behalve de opa en oma's en mijn baas -haar schoonzus-) we bellen nu elke dag, ik ben er heel erg van geschrokken en vind het een beetje stom van mezelf dat ik weer zo snel mijn oordeel klaar had, ik had beter moeten weten!

Vanavond om 19.00 uur hebben we de 20 weken echo, ik vind het zooooo spannend,
ik weet het niet hoor maar ik ben zo verschrikkelijk onzeker over deze zw.schap, ik ben zo vreselijk bang dat het niet goed gaat/is.
waarschijnlijk omdat deze zw.schap zo ánders is dan bij m'n jongens, ik weet het niet, geef me eens wat peptalk!!!

trouwens, voor jou (én mij) is het wel heel erg lekker dat het niets zulk heel erg mooi zomerweer is, anders zwellen we helemaal op HAHAHA.
fijne dag vandaag en 'n hele dikke  Sannie.

Dat is niet mis, die bevalling van je vriendin. Horror pur sang! Ik hoop in ieder geval dat zij en haar zoontje weer snel goed opknappen, want je weet zelf hoe zwaar het is om na de bevalling weer enigszins op orde te komen (vooral als het de eerste is...).

Ik ga dalijk naar de HA. Heb nu al een tijdje last van zeurende buikpijn en ik wil even laten checken of ik niet toch een blaasontsteking heb (lijkt er wel op en ik heb geen zin in een nierbekkenontsteking o.i.d.).

Spannend vanavond de echo. Ik duim heel erg voor je, maar het zal vast wel goed zijn!

, Ruma

Hoi Ruma,
Nou, het ventje zag er super goed/lief/mooi uit en m'n vriendin begon ook alweer aardig op te drogen gelukkig, ik vond het fijn om d'r weer even te zien en spreken.
laat je het even weten hoe je bent uitgepakt bij de HA, want op een blaasontsteking zit je ook niet te wachten..
Sannie.

Jaaaaa daar ben ik weer,
Nou ik ben bij de echoscopiste geweest en... alles OKE!
het kindje vond dat gepor in m'n buik niet zo heel fijn dus lag het flink te zwaaien en te schoppen, super om te zien, minder om te voelen oef.
M'n vader vond het helemaal geweldig en m'n hummie natuurlijk ook!
Ben nu helemaal blij en heb mezelf belooft vanaf nu zorgeloos te gaan genieten van deze (laatste) zwangerschap.
Sannie.

Hoe is het gegaan bij de HA?

Hej Sannie,

Wat fijn dat de echo goed was (ik zei het toch al ). Weten jullie al wat het wordt of blijft het een verrassing?

Bij de HA geweest en idd een blaasontsteking. Heb een kuur gekregen van 7 dagen (3x per dag) en na de kuur moet ik weer urine afgeven, zucht. Ik baal er behoorlijk van, want ik kan pillen in alle soorten en maten gewoon doorslikken, maar deze moet ik eerst in water oplossen en dat vind ik bijzonder goor .

Ga nog even lekker in de tuin zitten!

Liefs, Ruma

Trouwens met RW heb ik mailadressen uitgewisseld. Kunnen we tzt elkaar een geboortekaartje sturen. Ik heb extra een anonieme account aangemaakt. Als je dat leuk vindt, moet je mij maar mailen op ruma_w@live.nl
Dan stuur ik je mijn echte mailadres en natuurlijk naam terug!!

Liefs, Ruma

Terug
Bovenaan