HALF JULI UITGEREKEND

Geboortekaartjes hebben wij ook zo goed als klaar. Nog een kleine twijfel over de tekst maar dat komt wel goed. Enveloppen ook al binnen dus binnenkort maar gaan schrijven

Hier veel van de checklist al klaar. Heb de geboortekaartjes in ontwerp staa. Straks de laatste gevens erbij en bestellen maar. Heb de adressen op stickers geprint... Zelfs de postzegels liggen al klaar. K heb vanaf week 27 rekening gehouden met haar komst. Een kennisje is toen bevallen en wou daardoor graag vroeg alles klaar hebben. 
De koffer is vooral gevuld met dingen die ik kan missen. Maar eigen kleding zit er nauweliks nog in.. Enkel ondergoed en nachtjapon en vest. De rest zal ik vandaag een uitzoeken. Maar weer niet of ik dat al inpak... Want dan ligt het misschien nog wel 4 weken te wachten.
Slapen wordt er niet beter op ook hier.  

Hier zijn de enveloppen voor de geboortekaartjes al geschreven. Alleen nog postzegels halen en plakken en dan wanneer de kleine er is de kaartjes definitief bestellen.
Deze week ook maar eens de vluchtkoffer inpakken en het bed klaar maken voor een eventuele bevalling en voor de kraamweek. 
De baby ligt hier al een poosje ingedaald en inmiddels ook erg diep volgens de verloskundige. Veel last van voorweeën, maagzuur en af en toe rusteloze benen. Oftewel, veel slapeloze nachten. Maar ach nog een paar weken maximaal te gaan. 
Vandaag vind ik het wel erg warm en komt er van al mijn plannen weinig terecht denk ik. 
Leuk dat het lijstje steeds langer wordt. Ben benieuwd wanneer de eerste gaat bevallen! 

Ik kom net uit het ziekenhuis. Heb een uur lang aan ctg gelegen + een echo gehad. Ik voel de baby al een tijdje bijna niet tot helemaal niet bewegen, dus vandaag toch even een melding van gemaakt bij de verloskundige en die verwees mij meteen door naar het ziekenhuis. Super dom van mijzelf dat ik niet al veel eerder aan de bel heb getrokken. Gelukkig is alles in orde, maar ik moet vanaf nu wel iedere dag goed in de gaten houden of ik haar wel of niet voel bewegen, zo niet dan word het weer een bezoekje aan het ziekenhuis. Wel was het leuk om haar nog eventjes op de echo gezien te hebben!

Hoi allemaal!

Ik ben zwanger van de 1e een jongetje! Ben 13 juli uitgerekend. Dus nu op 36+ 3 dagen zwanger. Ook erg last gehad van maagzuur, niets hielp meer deze week. Nu gelukkig tabletjes gekregen van de dokter en nergens meer last van!
Slaap wel slecht! Veel last van onrustige benen. Heel vervelend. Maar inderdaad we moeten nog even volhouden.

@marjuli: oeh dat is schrikken zeg! Gelukkig niets aan de hand met de kleine. Positieve eraan is dat je haar weer lekker hebt kunnen zien inderdaad!

Vluchtkoffer al bijna klaar, alleen nog paar shirtjes die er nog in moeten. Lastig inschatten wanneer je het erin moet doen. Voor hetzelfde geld beval ik pas over 6 weken haha! 

Geboortekaartjes al een hele poos geleden laten maken. Vond het wel een fijn idee dat we dat al allemaal klaar hadden.

Welkom JK! Zet je er gelijk bij.
KT – 1 juli – Verrassing
MOM2BE – 6 juli – Jongen
KAY – 10 juli – Meisje
SAMTE – 11 juli -Meisje
DMP – 11 juli – Meisje
JUSTANOT.NAME – 12 juli – Meisje
MARJULI – 12 juli – Meisje
JK - 13 juli - Jongen
WR – 15 juli – Jongen
LEPELTJE – 16 juli – Jongen
SOKW – 17 juli – Jongen
VOGELTJES – 18 juli – Verrassing
GEBRUIKER901 – 18 juli – Meisje
ZOË – 19 juli – Jongen
Ooh Marjuli dat is zeker even schrikken zeg! Fijn dat die kleine prima in orde is maar vervelend dat je dat nu extra in de gaten moet gaan houden. Je wilt toch nog even genieten zo die laatste weken. Succes hoor. 
Gisteren weer nergens aan toe gekomen. Veelste warm haha. Hopelijk vandaag een productievere dag! Gister wel 'bevallen met...' gekeken. Wat een verschil in bevallingen zeg ??

37 weken vandaag! Mijlpaal :-D
Ik ben zo nieuwsgierig hoe je weet of de bevalling echt is begonnen.. wanneer al die vage krampen omzetten naar echte weeën. Dinsdag heb ik een gesprek met de gynaecoloog over evt inleiden, maar hopelijk komt ze uit zichzelf voor die tijd!

Terug
Bovenaan