Ik heb geen dingen dubbel gekocht voor de vluchttas, maar heb er een lijstje bij gelegd met spullen die we op het laatst inpakken (tandenborstel, telefoonoplader, enz) weet eigenlijk ook niet hoe het zit met kraampakket, maar het lijkt mij toch dat dat voor thuis is en dat ze alles in het zit ook hebben. Maar bijv kraamverband is misschien wel handig om iets van bij je te hebben? Hoe doen anderen dit?
Het is met deze temperaturen wel pittig he?! Ik hoop dat het vannacht beetje afkoelt...
Is bij jullie de baby al ingedaald? Bij mij nog niet... als mn vliezen nu breken moet ik plat gaan liggen en bellen. Hoop toch dat de kleine deze week toch gaat indalen, is wel een fijner idee. Had zondag ook wat voorweeen, dacht nog misschien indalingsweeen maar Heb nu niet het idee dat de baby gezakt is...
Het is met deze temperaturen wel pittig he?! Ik hoop dat het vannacht beetje afkoelt...
Is bij jullie de baby al ingedaald? Bij mij nog niet... als mn vliezen nu breken moet ik plat gaan liggen en bellen. Hoop toch dat de kleine deze week toch gaat indalen, is wel een fijner idee. Had zondag ook wat voorweeen, dacht nog misschien indalingsweeen maar Heb nu niet het idee dat de baby gezakt is...