HALF JULI UITGEREKEND

Ik heb geen dingen dubbel gekocht voor de vluchttas, maar heb er een lijstje bij gelegd met spullen die we op het laatst inpakken (tandenborstel, telefoonoplader, enz) weet eigenlijk ook niet hoe het zit met kraampakket, maar het lijkt mij toch dat dat voor thuis is en dat ze alles in het zit ook hebben. Maar bijv kraamverband is misschien wel handig om iets van bij je te hebben? Hoe doen anderen dit? 
Het is met deze temperaturen wel pittig he?! Ik hoop dat het vannacht beetje afkoelt...
Is bij jullie de baby al ingedaald? Bij mij nog niet... als mn vliezen nu breken moet ik plat gaan liggen en bellen. Hoop toch dat de kleine deze week toch gaat indalen,  is wel een fijner idee. Had zondag ook wat voorweeen, dacht nog misschien indalingsweeen maar Heb nu niet het idee dat de baby gezakt is... 

Gisteren controle gehad, de kleine is helemaal ingedaald maar ik heb nog geen ontsluiting. Wel werd de baarmoedermond al wat weker. Even geduld nog dus! Ben vandaag 37+6.
Indalen voelde bij mij echt niet fijn! Is 2 weken geleden gebeurd, kreeg heel erg steken onderin m'n buik, maar ook zere liezen! Vooral met wandelen (zwaartekracht helpt) moest ik af en toe gewoon even stil blijven staan, haha
Ik heb wel een paar dingen dubbel voor de vluchttas, maar meer omdat we die ook nog gewoon 'op voorraad' in de kast hadden liggen. Tandenborstel, tandpasta, deo, etc. Inderdaad ook een lijstje met last-minute dingen. Maar ik heb dat ding al 3 keer opnieuw ingepakt want in eerste instantie zat er een lange broek :)
Ik heb begrepen dat het kraampakket echt voor thuis is. Als je naar het ziekenhuis gaat zijn al die spullen gewoon daar. Dus ook kraamverband voor de terugweg krijg je dan van het ziekenhuis :) Mijn schoonzus is 3 keer in het ziekenhuis bevallen en zei dat ik echt alleen kleren en toiletspullen mee moest nemen. En natuurlijk datgene wat de kleine nodig heeft. Maar bijvoorbeeld ook geen luiers ofzo, want die hebben ze dan ook weer in het ziekenhuis. 

Dag dames!
Nou inderdaad wat een hitte! Laatst koelde het niet eens af savonds/snachts?toen had ik er wel echt last van zeg. Mijn man sliep natuuuuurlijk lekker door haha. 
Kan dat je, uitdalen? Ook ik heb gister weer een controle gehad. Hij is goed ingedaald. Heb af en toe een rare pijn in 1 lies, alsof hij ertegen drukt ofzo.

Ben ook echt benieuwd wanneer het zover is! Alles al klaar, bed op klossen. Vluchtkoffer klaar! Heb trouwens AA drink gehaald, had dat ook ergens gelezen. En trouwens druivensuiker.
Wat voor broek oid voor na het bevallen hebben jullie ingepakt? Heb nu 2 leggins+ oversized tshirtjes. Maar weet niet of dat wat is als het bijvoorbeeld zo warm is. 

Hier vandaag 38wkn. Ongelooflijk. Merk nu wel dat k wat rustiger aan moet doen. Denk dat ik toch maar een longdress in mn koffer doe. Draag ze momenteel veel en dat is me toch heeeerlijk. Slapen is, dagelijks een lastig punt. Morgen hopelijk ff duik nemen in een meertje. Blijven jullie vooral in eigen woonomgeving of gaan jullie ook gewoon nig op pad alleen? Vandaag of 45 min van huis. K plan na volgende week niets meer alleen buiten mijn stadje maar wil eigelijk komende week ook nog op 40 min rijden even op de koffie

Oeps, foutje! 
Dag dames moest het dus worden. Nog even snel t forum checken voordat ik ga slapen. Gister met 38 weken weer naar VK. Noouuu ze is weer naar beneden gekropen gelukkig. Dat verklaard ook de pijnen die ik gevoeld heb begin van de week. Ze ligt nog niet helemaal vast maar ze kan iig niet meer terug omhoog haha.
Vluchtkoffer is ook "ingepakt". Op opladers en apparaten na enzo. Ik heb een korte en lange sportbroek erin en grooote T-shirts. Grote onderbroeken, sokken, etc. Beetje wat je voornamelijk op al die lijstjes van internet ziet staan. Als ik wat vergeten ben kan de fam dat wel voor me meenemen aangezien die DIRECT op de hoogte gebracht willen worden en dus in het ziekenhuis zullen gaan wachten -_+' 
Lig zelf al heel de week op het strand. (Zeeuwse hierzo!) Maar krijg ontzettend last van onderrug en rechterlies. Mag ook wel na 38 weken, t blijft geen pijnloos feest natuurlijk. 
Spannend hoor dat er al zoveel babies klaar liggen om te komen! Laat ze dan maar komen ook haha. 

Ooh wij hebben trouwens ons geboorte kaartje van 'hipdesign'. Nu is dat 'madeformoments' . Gewoon een bestaand kaartje aangepast hoor. Ben daar totaal niet creatief genoeg voor ?

Dmp, heerlijk de Zeeuwse stranden! Mijn vriend en schoonfamilie komen er vandaan, maar durf nu niet meer twee uur die kant op te rijden. Dus de hitte hier uitzitten. Justanothername, 40 min is denk ik net beetje kantelpunt, ik zou het misschien nog wel aandurven, als je maar afspreekt dat je bezoek je terug kan rijden mocht er iets gebeuren haha. Ik blijf nu echt wel in de buurt van huis, maar dat komt ook door de pijnen in lies en schaamstreek. Probeer nu maar eindelijk te relaxen, tuin is af, babykamer is helemaal af, alleen nog die klossen onder het bed ? en geboortekaartje maken. 
Ik krijg dinsdag nog een liggingsecho, die waren ze vergeten schijnbaar. Met 38 weken haha, beter ligt ie goed ?. Ligt ie wel hoor. Dan kijken ze ook naar de groei, daar ben ik wel benieuwd naar.

Terug
Bovenaan