Hallo mama's die uitgerekend zijn in oktober 2015

Hallo!

Na 6 maanden veel geduld vanmorgen eindelijk een positieve test in handen!
Dat betekend dat ik als het goed is eind oktober ben uitgerekend van ons eerste kindje.
spannend allemaal en vooral heel onwerkelijk.
Wat leuk om hier evaringen te delen en gefeliciteerd iedereen!
 
Hallo allemaal, ik ben zwanger van de tweede, morgen de vroege echo. Volgens kalender 11 oktober uitgerekend. Ik vermoed morgen te horen dat het iets later wordt omdat het vruchtje later is ingenesteld.

Ik ben wel benieuwd wat jullie van dit forum of deze mamaclub verwachten. Specifieke topics, klagen, delen en kennismaken???

Groetjes!
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook in oktober uitgerekend, voor ons eerstje. Erg spannend!
Vorige week donderdag met 5,5 of 6 weken echo gehad en een mooi kloppende hartje gezien misschien een tweeling daarvoor was het nog te vroeg over 3 weken weer naar de echo. Zo benieuwd!!

En van harte gefeliciteerd allemaal!

Groetjes
 
Gefeliciteerd gebruiker87796.
Wat leuk mischien een tweeling!
Maar zo vroeg al een echo? Heb de mijne over 2 weken pas (9 maart) met 8 weken maar kan echt niet wachten. Het zou heel wat onzekerheid weghalen.. Ook omdat ik eigelijk nergens last van heb qua kwaaltjes. Dus moet nog even gedult hebben helaas..
 
Dankjewel happybaby, jij ook gefeliciteerd!
Ik heb in december een tussenbloeding gehad vandaar dat zij vroeg kwanen met de echo. Het is echt fantastisch je eerste echo. En met 8 weken kan je al meteen veel meer zien, dat is fijn!
Ja ben zo benieuwd kan echt niet wachten voor de 2e echo is op 13 maart.

Nergens last van is toch heerlijk geniet ervan! Ik heb last van mijn borsten, rug, misselijkheid af en toe hoofdpijn....

Groetjes
 
Terug
Bovenaan