Hallo mama's die uitgerekend zijn in oktober 2015

Nee is ook heerlijk! Maar het maakt je toch wat onzeker.
Begin het steeds meer te beseffen en steeds meer van te genieten.
Nou laat die 2 weken voor ons maar snel gaan dan! Hihi. Ben erg benieuwd of je een tweeling krijgt.

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap !

Ik ben ook in oktober uitgerekend ! Vandaag intake gehad en echo , 2 weken terug al een kloppend hartje gezien. Vandaag weer en het was goed gegroeid , ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger van ons 1e kindje. 3 oktober is mijn uitgerekende datum wat nu bekend is, 17 maart 12 weken/termijn echo dan weet ik de datum zeker.

Leuk om hier ervaringen te delen en elkaar te steunen.

Klopt happybaby het maakt je zeker onzeker maar probeer dat los te laten en lekker te genieten. Geloof me hoe meer je vrienden/familie etc het ook weten hoe meer je het gaat beseffen en dus gaat genieten. Ja ik ben ook echt benieuwd hoor of het een tweeling is. De gyn. zei dat het in theorie ook een tweeling kan zijn misschien ergens verstopt en dat het dus nu nog te vroeg was om dit te zien.? Dus aan de andere kant vraag ik me af of ze dit zomaar heeft gezegt ter info lijkt mij niet handig en of het een soort inwerk opmerking was om ons straks niet in shok te zetten. Iemand enig idee of ervaring? Is dit ter informatie gezegd of heeft zij iets gezien? Zo onzeker...

Groetjes

Hoi allemaal.
Paar dagen geleden achter gekomen dat we zwanger zijn.
Eind oktober (volgens eige uitrekening) uitgerekend.
over 3 weken eerste keer echo spannend!Mijn tepels doen zeer en veel buikkrampen.
Maar ik merk niks van borsten die groeien. Jullie?

Hoi allemaal,

Ook wij zijn zwanger!
Het zal ons vierde kindje worden en mijn vijfde zwangerschap.
Onze zonen zijn inmiddels 13 en 11 jaar. Onze jongste zoon is 10 maanden.
Nu dus in blijde verwachting van ons vierde kindje.
Ik durf niet te zeggen wanneer ik uitgerekend ben maar ik denk zelf in Oktober.
Hier last van misselijkheid en moeheid, maar geen tijd om daar over na te denken :)
Is hier ook iemand zwanger van de vierde? Ik merk dat ik na 3 knullen toch stiekem hoop op een meid, hebben jullie dat ook?

Hoi meiden,
Als t goed is ben ik ook in oktober uitgerekend :D.
Testen van Clearblue gaven 11 feb 1-2 weken zwanger, 17 feb 2-3 weken zwanger en 21 feb 3+ weken. Met de pil gestopt op 8 december 2014 dus mijn laatste NOD is niet geheel betrouwbaar ;)
Iemand een idee hoever ik kan zijn of hiermee ervaring? Ik hoor het graag!!

Hoi hier maandag 23e getest en toen 4 weken zwanger. Laatste dag van menstruatie was 15 januari met een cyclus duur van 30 dagen. Ik denk dat jij ook zo rond eind oktober uitgerekend bent. Op internet kun je zoeken op zwangerschapscalculator en die rekent dan uit hoe lang je zwanger bent.

Terug
Bovenaan