Hallo mama's die uitgerekend zijn in oktober 2015

Gefeliciteerd! :)
Zwanger ben ik, zo voel ik me ook behoorlijk. De zwangerschapcalculator heb ik idd gebruikt. Erg handig alleen zou t accurater zijn als ik m'n NOD weet. Maar ja gewoon afwachten op de echo. Wanneer heb(ben) jij/ jullie de eerste echo?
 
Jij ook van harte gefeliciteerd! Ja de calculator is wel makkelijker als je dat weet inderdaad hihi. Wij hebben aanstaande maandag 2 maart onze eerste echo dus dat is al best snel. En wanneer hebben jullie hem?
 
Haai dames,

Kunnen jullie mij helpen? Begin een beetje onzeker en bang te worden..
Aankomende maandag heb ik eindelijk de echo. Waarschijnlijk ben ik dan 7/8 weken zwanger. Maar ik merk echt niets en voel me totaal niet zwanger.. Ben zo bang dat het niet goed zit. En dan helpt google ook niet echt mee.. Meer mensen die dit herkennen maar waar het wel goed was?
 
Hoi happybaby,

Ik heb precies hetzelfde gevoel maar toch echt zwanger en een mooi kloppend hartje van de baby gezien. Ik ben nu 7 weken. Maak je geen zorgen. Als je de echo gezien hebt dan is dat op dat moment een bevestiging maar een paar dagen later denk je weer van huh ik voel niks. Ga daar niet over lopen piekeren heeft geen zin. Het is echt even geduld hebben.

Moeder van een dochtertje van 6 maanden
Uitgerekend in oktober van ons tweede kindje
 
gefeliciteerd allemaal! :)

mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje rond 12 oktober.
we hebben al een echo gehad met 6 weken en 4 dagen, morgen de 2e echo.
heb heel erg veel zin in morgen maar wel een beetje gespannen.
mijn vriend is 23 en ik ben 18, zijn hier nog meer moeders van rond die leeftijd ?
ik zou graag ervaringen willen uitdelen met iemand.
tot nu toe erg veel last van van zwangerschapskwaaltjes,
vooral heel moe en misselijk heel de dag door,
dit maakt het erg moeilijk om naar school te gaan. ik heb van de dokter
al emesafene gekregen maar het lijkt amper te werken :(
iemand tips???
morgen krijg ik uitslag van het bloedonderzoek, de dokter vermoed dat mijn hb gehalte te laag is en ik daarom zo duizelig ben. afwachten dus maar.
 
Hallo dames,

Gefeliciteerd!! nu een spannende tijd voor iedereen;)

Oktoberbaby mocht je hb waarde te laag zijn, de tip van mijn kraamverzorgende
jaren terug was vruchtensap (jus d orange of iets) en een flinke scheut roosvicee
ferro ( staaltabletten worden vaak voorgeschreven maar kunnen de stoelgang moeizaam
maken)

Kwaaltjes? Ik droom 's nachts ontzettend en schrik me het laplazurus wakker haha
zere borsten en ook ontzettend moe..
 
Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben Sabine 32 en samen met mijn partner verwachten we rond 6 oktober ons eerste kindje. De eerste echo hebben we gehad op 2 maart, alles was in orde, sterke hartslag en nu al een klein druktemakertje. 25 maart 2e echo. Leef er naartoe toch zoekende naar bevestiging of alles goed is denk ik.

Geniet van jullie zwangerschap! Liefs Sabine
 
Terug
Bovenaan