Hallo mama's die uitgerekend zijn in oktober 2015

Inmiddels mijn echo gehad. Ik blijk veel langer zwanger als ik dacht. Ben nu 12 weken zwanger en dus niet uitgerekend in oktober maar in september. De onzekere periode van de eerste weken heb ik zonder stress gehad dat is dan ook een groot voordeel. Allemaal nog een hele fijne zwangerschap.
 
Hallo allemaal! ik ben nu 11+3 weken zwanger en uitgerekend op 11 oktober. Dit is onze eerste zwangerschap. Het is ontzettend spannend en nu ik niet meer zo beroerd ben wordt het ook wel leuk. Ik heb ontzettend lopen balen van hoe slecht ik me voelde en dat niemand daar ooit iets over verteld had. Een kater van wekenlang non-stop.
Afgelopen maandag termijnecho gehad en het kindje gezien met knieën (!!!!!) en dat soort dingen. We hebben alleen het hartje niet gehoord, wel gezien trouwens. Maar nu vroeg ik me af, hoe luisteren ze normaal gesproken naar het hartje? Gebruiken ze daar een ander apparaat voor?
Iedereen veel gezondheid gewenst en veel rust en alle succes als je je nog beroerd voelt!!
 
Hoi dames!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ^^
Ik ben 4 oktober uitgerekend en verwacht mijn eerste kindje.
@temmy1980: ik weet precies hoe je je voelt. Ik voelde me echt een oud omaatje, die bij elke activiteit even moest liggen om bij te komen. Het schijnt idd dat het bij 14 a 15 weken wegtrekt gelukkig. Ahh superleuk van de echo. Bij mij lieten ze het hartje ook niet meteen horen. Ze doen dat bij de echo met een doppler en daarna tijdens controle-afspraken met een soort stethoscoop.
Ik heb zelf erg veel last van pijnlijke borsten. Ben een cup gegroeid, maar ik wil nog niet aan de meegroei-bh's. Die zijn zo a-sexy......
 
Hallo allemaal,
Ik mag me hier ook melden.. Weet nu pas sinds een kleine 4 weken dat ik zwanger ben.
Was dus best even schrikken toen met de echo bleek dat ik al zo'n 10 weken zwanger was.Inmiddels een beetje aan het idee gewend al vind ik het allemaal heel spannend.Ben ook nog wel jong en het is erg onverwachts.Uitgerekend op 1 oktober trouwens. :D
Lijkt me gezellig hier mee te kunnen kletsen.
Liefs Emilia
 
Hoi allemaal,
22 oktober is mijn uitgerekende datum. Ben nu 11 weken en 2 dagen en echt super moe. Hebben jullie dat ook?
Ik vroeg me ook af hoe het bij jullie is met ontlasting? Ik ben op zoek naar manieren om t wat te verspoelen zeg maar ;)
Liefs,
K.
 
Goedemorgen meiden!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 22 oktober uitgerekend, net als jij K. Leuk om jullie berichtjes te lezen. Ik heb al een dochtertje van 2 jaar en 2 maanden. Leuk om elkaars ervaringen uit te wisselen!
Ik ben niet heel vaak op dit forum, wel op Facebook. Is het een idee om een besloten pagina aan te maken waar we elkaar makkelijker kunnen spreken? Lijkt mij leuk!

Groetjes Nienke
 
Hallo iedereen,

ik ben Eva, uitgerekend op 6 oktober van ons eerste kindje. Een zoontje. Afgelopen donderdag 20weken echo gehad! Alles was oke gelukkig! Hoe voelen jullie je? Ik heb nog steeds dat ik erg snel moe ben. Dit zou toch beter moeten gaan? Groetjes Eva
 
Hoi allemaal,

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik ben op 3 november uitgerekend van ons eerste kindje. 'Hoor' dus eigenlijk in het november forum maar dit forum is een stuk actiever.

Ik ben 25 jaar oud, nu bijna 7 jaar samen met m'n vriend en we gaan volgende maand trouwen!

Ik ben nu dus 21 weken en 2 dagen zwanger. De 20 weken echo zag er goed uit gelukkig. We weten het geslacht niet, we willen graag dat het een verrassing blijft.

Hoe hebben jullie de 20 weken echo ervaren? En weten jullie wat het geslacht is?

Ik vind het leuk om ervaringen te delen.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan