Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Ja, die zegels is helemaal goed, scheelt aardig wat.
Daan, die hydrofiel luiers moet je niet strijken, hoor, dan drogen ze niet goed meer af. Gewoon drogen en opvouwen, ze zien er dan wel erg gekreukt uit, maar strijken gaat echt ten koste van de vochtopname.
Ik ga morgen de eerste "kleine" was wegstrijken, inderdaad leuk om te doen.
Peet, met die gedachte heb ik ook even gespeeld, combi kerst/geboortekaart, maar nee, dat doen we toch maar niet  .  

O ja, heb net de overgordijnen besteld, ze maken ze op maat, dus alleen ophangen als ze klaar zijn. Heerlijk !. Duurt ongeveer 3 weken voordat ze klaar zijn, dus dat valt mee, vond ik.

Ja die kerst/geb kaartjes doen wij ook niet. Wat ik gewoon doe is een geboortekaartje versturen en daar gewoon een briefje prettige feestdagen bij ofzo denk ik. Ik vind het zoooo zonde om iedereen 2x te moeten aanschrijven in een mega drukke periode pfff, heb wel iets beters te doen en anders krijgen ze dit jaar maar gewoon geen kerstkaart.

Eerst verhuizen a.s zaterdag en dan kan ik miss daarna met een helder hoofd eens echt goed nadenken over die kaartjes! Ik strek mijn hydrofielluiers wel atlijd joh, nooit iets van gemerkt dat ze dan minder goed afdrogen eigenlijk haha.

Ik ga nog even wat doen want ik heb hier eigenlijk helemaaaaal geen tijd voor maar ja, moest even bijlezen na een druk weekend natuurlijk.

Het ligt er natuurlijk een beetje aan wanneer ik ga bevallen. Misschien meld ze zich al wel in november...dan ga ik geen kerstkaarten erbij sturen...ach we zien wel.

Dat van die postzegels is echter wel weer een goed(koop) idee.

Ha Bibi,

Ben ik weer te fanatiek geweest dus met mijn strijken haha heb eigenlijk alles gestreken ook die luiers, nou ja anders wassen we ze gewoon nog een keer, heb hier ook wat dingen ontdekt waar nog vlekjes inzaten mmmm zo blijf je toch aan de gang haha
Hoorde er ook zoveel verschillende dingen van, dat strijken moet ivm bacterien enzo, het is toch de eerste dus dacht ik nou dan strijk ik maar alles haha
Weet nog niet wat wij doen met kerstkaarten kan idd in november komen he en dan is het nog heel vroeg met kaarten, we moeten gewoon even zien hoe of wat.

liefs daantje

Ach joh, Daantje, het zal wel niet zo'n probleem zijn, maar ik heb altijd te horen gekregen de luiers niet te strijken. Maar ik las dat Petra ze ook strijkt en er geen problemen mee heeft, dus blijkbaar maakt het toch niks uit.
Ik ben gelukkig weer een stapje verder met de babykamer, afgelopen weekend is alles op zijn plaats gezet en schoongemaakt, dus nu hoeven alleen de kleertjes en de cremetjes enzo nog de kast in. Ik hoop alles deze week te wassen en te strijken, dan is het maar klaar. Ik heb er een onrustig gevoel bij als alles nog moet gebeuren. En woensdag ga ik het geboortekaartje bestellen, dus al met al gaat het wel goed.
Maar het moet af van mezelf, want ik bedacht me vanmiddag dat het nog maar 10,5 week duurt voordat onze schat geboren wordt en het kan natuurlijk zelfs al over 6 à 7 weken zijn. Ik heb sowieso nog steeds het idee dat het eerder komt. Zal eens vragen wat de vk denkt, ik moet er woensdag heen.

Ha Bibi, zal wel eens kijken of ze nog goed drogen straks en anders gooi ik ze nog een keer in de was, zal misschien weer per doek verschillen die van mij lijken vrij stug nog net als theedoeken in het begin zeg maar.
Hier ook een voorgevoel dat ze eerder komt, komt toch omdat ze aan het indalen is denk ik, al zei de vk wel dat het geen garantie is dat het eerder komt volgens mij zegt ze dat omdat je je er anders op insteld.........hoop het ook een beetje vind het voor het kindje niets als het rond sint geboren wordt dus liever 22 nov of zo haha maar goed het is afwachten, ik moet volgende week donderdag weer naar de vk.
Ze had vanmorgen de hik, grappig gevoel is dat!!!!

liefs daantje

Kijk dat heb ik nu ook. LIEVER niet rond 5 dec. Maar ik heb een grote baarmoeder...en vaak vinden kindjes het dan wel fijn (omdat ze zo groot zijn) en het dus goed kunnen vinden bij mama, dus het kan ook wat later komen. Nou ja ik houd eerst maar gewoon 6 december aan.

Terug
Bovenaan