Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Heb het vandaag geregeld hier bij wat "vroeger" het groene kruis was, thuiszorgwinkel.... even opzoeken.... het heet nu "de friese wouden", Zoiets zal ook wel bij jullie in de buurt zitten.

De vorige keer heb ik het geregeld met 30 weken en toen had ik 2 dagen later het bed al in huis.... en wij moesten toen nog verhuizen..... Heb het deze keer dus maar wat later geregeld.

Liefs Noah

Nou, Noah, eindelijk heb ik gebeld met de thuiszorgwinkel (vergat het steeds en dan dacht ik 's avonds oh ja, morgen effe bellen ). Inderdaad kan ik het daar "huren", gelukkig kan ik ook alleen het matras huren en hoef ik geen heel kraambed te nemen. Dat scheelt wee rin de opslag, haha. En het kost ook hier niets, weliswaar had ik een verklaring nodig van de vk om het vergoedt te krijgen, maar dat heb ik keurig gekregen.

Nogmaals superbedankt voor de tip !

Groetjes
Bibi

Hey Bibi,

Wat goed dat het gelukt is!! Scheelt weer dat je alleen het matras kunt "huren". Ze komen hier het kraambed morgen brengen. Ben benieuwd... eind van de ochtend, begin van de middag....

Liefs Noah

Ja, ik ben er ook erg blij mee dat het gelukt is. Ik heb die verklaring van mijn vk binnen, dus zal morgenochtend gelijk even bellen wanneer ze kunnen komen.
Ik had echt niet geweten hoe ik dit had moeten oplossen, waarschijnlijk hadden we een matras gekocht. Ben erg blij dat jij met deze oplossing kwam

Ideaal he de thuiszorg!! Wij hebben een vrij groot bed en had 8 klossen nodig, ik dacht zal ik vast wel voor moeten bij betalen, maar nee hoor géén probleem en hoef ze pas in februari weer terug te brengen....

wij hebben nu ook de klossen eronder gezet.. jee wat hooooooog! Maar wel erg lekke rmet uit bed komen zeg, t was echt eerst benen eronder dan mijn buik en dan ik hahahahaha.... nu kan je gewoon uit bed stappen!!

Terug
Bovenaan