Hallo zijn jullie er nog?

ik denk dat je mij met iemand anders verwisselt.
ik heb het eigenlijk nooit over de bevalling.

bij mij was het een geplande keizersnee en ik was er erg blij om.

Blijkbaar ben ik onbewust een doorgewinterde montesory. Ik denk zelf als het over onderwijs gaat dat een combinatie van leidende en volgende houding vanuit de leerkracht het mooiste is. Wat denk jij?

ik ben er nog maar soms heb ik telefoon en moet ik een kaart blokkeren en het internet hier op de zaak is niet zo snel

In dat geval sorrie voor de verwisseling. Ja, ik had ook wel een geplande KS willen hebben. Had me twee dagen tobben gescheelt. Mocht ik ooit nog zwanger raken dan ga ik ook voor een geplande KS.

hihi Daisy, wel cool dat je gewoon tijdens werk hier kunt kleppen he.

Ik denk dat alleen maar volgen van een leerling niet in alle gevallen werkt. Helaas is deze maatschappij zo ingericht dat kinderen bepaalde vaardigheden nodig hebben. Als ze die niet zelf ontwikkelen denk ik dat je wel moet sturen. Het wisselt elkaar af.

Twee dagen  . Dat is niet tof. Ik had al wel begrepen dat je een nare bevalling hebt gehad maar weet er het fijne niet van. Maar 2 dagen tobben is niet ok. mag je bij een volgende om een keizersnee vragen?

Ik ga trouwens zometeen afsluiten, thomas nog even rechtleggen, tanden poetsen en naar bed.

wij wisten 2 weken van te voren wanneer ons kindje kwam.
is ook wel erg apart. je haalt wel iets weg.

maar voor een natuurlijke bevalling was ik zo bang, dus dit was voor mij echt een uitkomst.
Mocht ik zwanger worden van een 2e dan wil ik meteen voor een ks gaan hoor.

Terug
Bovenaan