Hallo zijn jullie er nog?

Ja precies en ergens doet het dan ook zeer dat je dan zelf niet dat fijne moment met je kindje hebt.
Zo van: jij hebt alleen de ellende, en je man gaat er met de leuke momenten vandoor.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:15:33'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:10:48'));

Als ik zo je berichtje lees voel je jezelf heel minderwaardig als moeder, of niet?

Ja, maar ook een soort moeder voor spek en bonen. Ooit of misschien al snel zal blijken dat ik er helemaal niks van terecht breng en dat Thomas me uit zal lachen en zich diep zal schamen dat ik zijn moeder ben. Klinkt niet best he.

Nee zeg, dat klinkt zeker niet best. Ik kan je nu natuurlijk wel gaan vertellen dat je dat niet moet denken en dat je echt wel een goede moeder bent, maar w.s. helpt dat niet.
En toch ga ik het je zeggen.
Thomas heeft maar 1 moeder die hij keihard nodig heeft en die moeder ben jij.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:16:35'));

Voel jij jezelf minderwaardig als moeder en zo ja, op welke manier?

Het gekke is dat ik me heel vaak minderwaardig voel in allerlei soorten situaties.
Maar als moeder heb ik dat niet.
Er zijn wel momenten, zoals ik je net beschreef. Maar dat zijn maar momenten.
Ik heb juist het gevoel dat moeder zijn het enige is waar ik nog een beetje wat van terecht breng.

Lief dat je dat zegt Issie

En je hebt nog gelijk ook. Ik weet het ook wel.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:20:15'));

Lief dat je dat zegt Issie

En je hebt nog gelijk ook. Ik weet het ook wel.

Alleen voel je het niet altijd zo....???????

zoooooo eerst even een
en terug lezen wat jullie hebben geroddelt
Goeie avond dames!!!

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:20:12'));

Ik heb juist het gevoel dat moeder zijn het enige is waar ik nog een beetje wat van terecht breng.

Oei, maar je hebt veel meer in je mars. Ik heb al teveel van je gelezen wat je allemaal doet en kan om dat te geloven. Je bent zelfs heel veelzijdig en daarnaast ook nog een seen hele leuke vriendin voor mij en echtgenoot voor je man.
Maar je gevoel zegt soms dus wat anders ...

Als ik zo je mailtjes lees en je hier op het forum meemaak kan ik alleen maar zeggen dat je wel een goede moeder bent.
Je bent zorgzaam en je wilt het beste voor Thom...
Je bent trots op hem als hij wat nieuws kan...
Dat zijn allemaal dingen waaruit blijkt dat je zielsveel van hem houdt.
Jij bent niet voor niks de moeder van Thomas

Terug
Bovenaan